Decembro 2015

Nadal 2015

Galería de imaxes

O último día de clase deste primeiro trimestre fixemos entrega dos seguintes premios e diplomas na biblioteca do colexio.

• Entrega de diploma aos mellores lectores do trimestre.
  • Entrega de diploma de a todo o alumnado participante no concurso de postais que organizou o EDL do centro.
  • Entrega de diplomas aos premiados no II concurso de postais de Nadal organizado polo Colexio de Economistas.
  • Como remate a esta sesión de recoñecementos fixemos un sorteo do material achegado pola Unión Deportiva Ourensena nas xornada deportiva que organizaron no noso centro no mes de decembro.

Asemade, realizamos unha sesión fotográfica de todo o alumnado ante ostraballos de Nadal que elaboramos ao longo do mes de decembro. Dito reportaxe foi publicado no Especial de Nadal do Xornal Escolar de La Región.

Na seguinte galería podedes atopar todas as imaxes desta actividade.

Tres grans de sal

Poema de Concha Lagos recitado polo alumnado de 1º de Ed. Primaria na Hora de Ler.

Alas de mosca para Angel

Ver imaxes

No mes de decembro, o alumnado de 6º curso participou no concurso de animación á lectura sobre o libro de Fina Casalderrey, traballado na Hora de ler, titulado "Alas de mosca para Ángel". Unha fermosa historia que nos fai pensar sobre o difícil que pode resultar a integración pero cunha lenguaxe sinxela e emotiva.

Sinopse do libro:

Chegará algún día no que poida existir unha convivencia feliz entre os seres humanos máis alá das diferencias de ideas ou capacidades? Estrela, unha nova alumna do derradeiro curso de primaria -que recibe clases de apoio-, demostrará ós seus compañeiros de colexio, a súa familia e... a todo o mundo que o máis importante é ter un gran corazón.

Pasámolo xenial demostrando o noso coñecemento sobre o contido do libro. Esta vez as puntuacións acadadas polos diferentes grupos estivo moi igualada ata a última pregunta.

Premiados no programa de Meteoescolas

Proxecto meteoescolas

O proxecto de meteoroloxía desenvolvido no noso centro, o pasado curso escolar, resultou premiado no programa de Meteoescolas do Plan Proxecta sendo un dos mellor valorados de Galiza.

O xurado fundamentou este recoñecemento en virtude da "súa orixinalidade, do seu carácter multidisciplinar, e sobre todo o seu gran impacto tanto na propia Comunidade Educativa, como na contorna do seu centro".

Felicitamos aos verdadeiros artífices deste premio, xunto coa súa titora:

Imaxe do diploma

Este curso tamén participamos no programa de Meteoescolas. Esperamos seguir na mesma liña...

Premiados no XXXII Concurso da Constitución

Premiados no concurso

Un ano máis, unha alumna do noso centro resultou premiada no XXXII Concurso sobre a Constitución Española que organiza a Subdelegación do Goberno de España. Nesta ocasión foi o fantástico traballo plástico realizado por Lara de Ed. Infantil, e dirixido pola súa mestra Ana, o que non pasou desapercibido para os membros do xurado.

Premiada

Ligazón á nova en La Voz de Galicia.

Ligazón á nova en La Región.

Moitos parabéns para Lara!!!

Traballo premiado

Alicia no país das marabillas

O 26 de novembro celebramos no centro o 150 cumpleanos da primeira edición do libro de Lewis Carrol, Alicia no país das marabillas.

Ao longo de todo o mes, realizamos múltiples actividades arredor desta obra e do seu autor:

• Na hora de ler, realizamos lecturas da obra e pescudamos sobre a vida e obra do seu autor, Lewis Carrol.
  • Na entrada do centro, realizamos un recanto de Alicia, no que fixemos unha exposición dos traballos plásticos realizados polo alumnado.
  • O equipo de biblioteca fixo unha exposición de todos os fondos que tiñamos na biblioteca e estiveron á disposición de toda a comunidade ducaiva.
  • O día anterior ao cumpleanos visionamos na biblioteca a película que Disney creou sobre o libro.
  • O día 26, parte do alumnado, guiado pola Reina de Corazóns e Coelliño Branco, fixo unha representación teatral coa que nos animaron e convidaron a participar na festa de cumpleanos de Alicia.
  • Como remate da celebración toda a comunidade educativa entonou o cumpleanos feliz.

PASÁMOLO XENIAL!!!