Acreditación de competencias dixitais do alumnado

Informamos que o alumnado de 4º ESO e de 2º BAC poderá acreditar a súa competencia dixital nun nivel intermedio segundo o Marco Galego de Competencias Dixitais (MGCD) realizando unha proba no propio centro educativo, conforme a Resolución do 28 de febreiro de 2024 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, que se adxunta.

Na páxina

pode accederse a unha demo de como serían as probas de certificación dixital do alumnado.

O alumnado de 4º ESO faría unha proba completa do nivel intermedio no mes de maio nunha data por determinar, mentres que o alumnado de 2º BAC só faría a parte correspondente á área 4 (Seguridade e Privacidade) nunha proba no mes de abril nunha data por determinar.

O alumnado interesado deberá entregar na oficina de Administración do centro o anexo IV da resolución debidamente cuberto.

Prazo: ata o 15 de marzo.

Resolución.pdf239.8 KB
20231213_EstruturaMGCD_v.1.0.pdf10.46 MB