Musiqueando 2017

O pasado 27 de abril celebramos o Musiqueando 2017. Na praza do Cristo do Porriño xuntámonos 120 alumnos e alumnas do IES Pino Manso, CPI Ribeira e IES Ribeira do Louro para mostrar as nosas habilidades musicais. Para a consecución deste acto contamos coa colaboración do Concello de O Porriño e a inestimable axuda como técnico de son de Fernando, conserxe no IES Pino Manso.

Musiqueando

Noraboa a todos os participantes e voltaremos o próxima ano con esta festa da música escolar.

Cancións galesgas: unha introducción á polifonía con TIC

Con esta actividade poderás explorar as posibilidades da túa voz cos teus compañeiros e compañeiras a través das TIC.

"Cancións galegas: unha introducción á polifonía con TIC" está composto por arranxos e composicións propias de inspiración na tradición oral galega.

Preséntanse en dous niveis de dificultade (a dúas e tres voces) e podes atopalos nestos dous volúmenes:

- VOLUMEN I

- VOLUMEN II

Sons do Louro

Este blog créase durante o curso 2013-2014 para difundir novas, artigos ou videos de interese para a nosa comunidade escolar. Pincha na imaxe para acceder.