IES de Monterroso

Teléfono: 982 87 05 73 Teléfono de urxencias: 645 38 98 88

Correo electrónico: ies.monterroso@edu.xunta.es

Departamento de Francés

Este curso, a aula de francés estivo adicada ó escritor do neoclasicismo francés Jean de La Fontaine, autor de 243 fábulas escritas en forma de poema, algunhas tan coñecidas como "O corvo e o zorro" ou "A cigarra e a formiga" nas que os animais teñen un papel central e que encerran unha lección moral.

Nestes vídeos, alumnado de 1º ESO fálanos das súas mascotas.

Nicolás Blanco Carrera e Sara Vázquez Rodríguez

Jesús Medela Vázquez, Jesús García Corredoira
e Carlos Expósito Prado

Gabriela Rosanna Velazco Delgado e Uxío Gil Fernández

Xoel Ríos Moure e Ainoa Méndez Blanco

A continuación, adxúntanse os vídeos para a súa descarga.

Encontros coas familias

No IES de Monterroso retomamos os encontros coas familias. Agardámosvos!

Visita ao MUVI

O alumnado do Clube de Xogos de Mesa e Videoxogos do instituto e parte do alumnado do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes fixo recentemente unha visita ao Museo do Videoxogo (MUVI), situado en Cangas do Morrazo. O MUVI é o único museo do videoxogo que existe en Galicia e un dos poucos que existen en España.

Ademais de visitar o museo e probar as súas máquinas, os alumnos participaron en dous obradoiros nos que puideron ver a gran influencia que teñen a literatura e os ordenadores na creación de videoxogos.

Proxecto "Break Arcade"

Durante as últimas semanas, alumnos do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes desenvolveron unha máquina recreativa arcade para que todos os membros do instituto poidan xogar durante os recreos a algúns dos videoxogos máis populares e tradicionais das máquinas recreativas.

Os alumnos desenvolveron a máquina desde cero, empregando compoñentes de ordenadores do noso taller. Aplicaron os coñecementos adquiridos nos diferentes módulos do ciclo para montar os compoñentes, instalar o software necesario e deseñar a apariencia da máquina. Tamén aprenderon a conectar a máquina por rede para poder controlala de forma remota.

Obra teatral "Las piernas de Amaidú"

Os alumnos de 2° ESO A e B crearon dúas adaptacións teatrais da súa lectura obligatoria do trimestre pasado da materia de Lingua Castelá e Literatura. A obra é chamada "Las piernas de Amaidú" e fíxose a partir de grupos de traballo (Dramaturgos-Actores, Decorados, Vestuario e Utilería) no que participaron TODOS os alumnos nesta obra de teatro interdisciplinar coa axuda de David Fernández Pérez e Marta Ramos Ansedes, profesores de Castelán e Oratoria, respectivamente.

Estas adaptacións presentarónse o pasado 4 de abril con motivo da conmemoración do día en contra das minas antipersoas.

Receitas de Entroido

Chegou o Entroido e os rapaces de 1º da ESO puxéronse a buscar información sobre o Entroido na zona e en Galicia e os moi larpeiros preguntaron nas súas casas por receitas típicas desta época do ano. Ademais, como contamos con alumnado procedente doutros países, tamén soubemos como se celebra o Entroido en Brasil, Colombia, Perú... e cales son os pratos típicos desta época.

Unha vez rematados os traballos expuxéronos no Recuncho das Verbas.