Complementarias

Premio de innovación educativa

Publicada a Resolución definitiva do 14 de novembro de 2017 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que  se resolve o premio de innovación educativa “Desafíos STEM: programación, robótica e impresión 3D” para centros docentes públicos de ensino non universitario da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O IES Isaac Díaz Pardo gañador do premio de innovación educativa "Desafío Programación" Categoría STEM junior ao proxecto "Programación dun moble de cociña intelixente".

Parabéns ao alumnado participante e ao Departamento de Tecnoloxía.

VIAXE ANDORRA

Os nosos compañeiros disfrutaron de actividades na neve en Andorra.

Fotos do Entroido

Cun pouco de retraso, as fotos do Entroido

De Entroido 2014

Certame Luisa Vilalta

ACTO NA CASA DA CULTURA PINTOR LLORENS DE SADA

O pasado venres 24 de maio de  2013 na Casa da Cultura Pintor Lloréns de Sada tivo lugar a xa tradicional  celebración das Letras con un acto para toda a comunidade e ao que asistiron tamén as máxima autoridades do noso concello: o alcalde, D. Ernesto Anido Varela e a concelleira de cultura, Dna. Almudena Pena Álvarez, e outros concelleiros.

O acto comenzou lembrando ao autor homenaxeado nas Letras Galegas 2013, Roberto Vidal Bolaño, e con unha representación dun anaco dunha das súas obras por parte de alumnos de 2º , 3º e 4º de ESO.

A continuación proxetouse o video gañador do “Correlingua” deste curso  producido por GALLAECIA FILMES, a productora de audiovisuais  creada no instituto ao abeiro do proxecto DCine coordinada polo noso compañeiro Xosé Seoane.

En lembranza á nosa compañeira Luísa Villalta e no décimo aniversario do Certame que leva o seu nome, estreouse o videodocumental  “Luísa Villalta, Paixón e Compromiso” elaborado por Xosé Seoane e a súa productora GALLAECIA FILMES. Ben, cómpre aquí expresar a nosa admiración pola exquisitez na elaboración deste Documento Vital de Luísa e o noso agradecemento a todo o equipo que traballou nel, en especial ao seu director, Xosé Seoane.

Ao final do acto entregáronse os premios literarios do noso X Certame Literario Luísa Villalta. Na modalidade de narrativa:

Manuel Couce Sánchez, alumno de  4ºB do noso instituto levou o primeiro premio.

Parabéns, Manuel, neste ano fructífero en galardóns para ti. Manuel tamén gañou o primeiro premio do XXIII certame de relatos curtos do concello de Miño.

Ismael Gil Candal, alumno de 2º bacharelato do IES María Casares acadou o 2º premio.

Parabéns para él, esperamos que este premio sexa o primeiro de moitos máis para él.

Para rematar agradecemos a todos a vosa colaboración neste tradicional acto e ata o ano que vén!

As fotos do certame

O noso alumno Manuel Couce Gañador do certame

EXPOSICIÓN

EXPOSICIÓN NO NOSO CENTRO

EN COLABORACIÓN COS DEPARTAMENTOS DE PLÁSTICA, LINGUA GALEGA E A BIBLIOTECA

ORGANIZADA E DESEÑADA POLA NOSA COMPAÑEIRA DE PLÁSTICA, CELIA PERNAS,  MÓSTRASE  ESTES DÍAS  UNHA EXPOSICIÓN SOBRE O LIBRO:

A MIÑA PLANTA DE LARANXA LIMA,  DE JOSE MAURO DE VASCONCELOS,

UNHA HISTORIA QUE OS NOSOS ALUMNOS COÑECEN DAS SÚAS LECTURAS NA ESO, ILUSTRADA POLO NOSO COMPAÑEIRO FERNANDO ALONSO ANDÚJAR. DENDE AQUÍ DÁMOSLLE OS PARABÉNS AO NOSO COMPAÑEIRO NA SÚA AVENTURA ARTÍSTICA COMO ILUSTRADOR.

De Exposición

Parabens

San Valentín

Aqui unhas pouquiñas fotos do San Valentín

De Entroido

E maís fotos do entroido

De Entroido

ACTO NA CASA DA CULTURA PINTOR LLORENS DE SADA

Fontes e Lavadoiros de Sada

O pasado venres 18 de xaneiroDE 2013 ÁS 20.00na Casa da Cultura Pintor Lloréns de Sada tivo lugar a presentación pública do curto FONTES E LAVADOIROS NO CONCELLO DE SADA, auspiciado polo EDlG do noso centro, realizado por GALLAECIA FILMES, a productora de audiovisuais  creada no instituto ao abeiro do proxecto DCine,  que se está a levar a cabo no centro.

Parabéns a tódolos alumnos que dalgún xeito participaron na súa elaboración e ao seu profesor e compañeiro noso, Xosé Seoane polo traballo ben feito. Esperamos que sigan con ese entusiasmo e ilusión o seu labor e nos obsequien este curso con algún outro.

As fotos do Nadal

Todas as Fotos do derradeiro Nadal

De Nadal 2012-13

Último día antes do nadal