Complementarias

Acto Graduación 2º Bacharelato

18 maio 2018

Casa da Cultura "Pintor Lloréns"

Carreira contra a fame

O 18 de maio o IES participa na 21ª edición da CARREIRA CONTRA A FAME promovida pola Fundación Acción contra a Fame, en horario escolar de 12:40 ás 14:20 horas cun percorrido polo contorno interno do centro educativo e, nesta primeira participación, para o alumnado de 1º e 2º ESO.

Cada ano a Carreira contra a Fame sensibiliza a millares de alumnos en todo o mundo acerca do problema da fame e da desnutrición no mundo, mobilizándoos para loitaren contra esta realidade.

Actividades Maio 2018

• Mércores, 2 de maio, 10:40 horas, patio central: Foto de 2º Bacharelato.
  • Mércores, 2 de maio: Obradoiro de convivencia nas aulas - 3º ESO.
  • Xoves, 3 de maio: Saída Ás Brañas. Actividade Reserva da Biosfera. Cursos participantes: 1º Bach e 4º ESO, que cursan Bioloxía e Xeoloxía e Cultura Científica.
  • Venres, 4 de maio: Correlingua. Departamento EDL. Participa alumnado de 3º ESO.
  • Venres, 4 de maio: Visita á Catedral e Museo de Mondoñedo. Participa alumnado de 2º e 4º ESO que cursa Relixión.
  • Luns, 7 de maio: Visita ao Pazo de Oca, organizada polo Departamento de Francés. Participa alumnado de 3º ESO que cursa a materia de Francés.
  • Luns, 7 de maio: charlas de sensibilización no marco da actividade Carreira contra a Fame.
  • Luns, 14 e 21 de maio: Charla sobre Homofobia, promovida polo Departamento de Orientación e destinada a alumnado de 2º ESO.
  • Mércores, 16 de maio: Visita á Catedral e Museo de Mondoñedo. Participa alumnado de 1º e 3º ESO que cursa Relixión.
  • Venres, 18 de maio: Carreira contra a Fame, promovida polo Departamento de Educación Física.
  • Venres, 18 de maio, 19:00 horas: Acto de Graduación do alumnado de 2º Bacharelato, na Casa da Cultura "Pintor Lloréns".
  • Xoves, 24 de maio: Visita ao Parlamento de Galicia. Organiza o Departamento de Xeografía e Historia e participa alumnado de 4º ESO.
  • Luns, 28 de maio: Intercambio co CPI Armando Cotarelo Valledor de Boimorto. Organiza Departamento Inglés e participa alumnado de 1º ESO.
  • Luns, 28 de maio: Roteiro Pondalinao. Organiza o Departamento de Lingua Galega e participa alumnado de 1º Bacharelato.

IX Olimpíadas Galegas de Economía

A Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo de Ourense acolleu o sábado 7 de abril de 2018 as IX Olimpíadas Galegas de Economía.

Ata alí se desprazaron as alumnas Sara Fernández, Carolina Gómez e María Veiga, que cursan a materia de 2º Bacharelato "Economía da empresa" no noso IES, acompañadas pola súa profesora.

Parabéns pola súa participación.

Reuníronse os mellores 62 alumnos de 2º de Bacharelato, neste campo, das catro provincias galegas. Sometéronse a un exame formado por 11 exercicios (oito teóricos, dous exercicios prácticos e un comentario de texto).

A nosa alumna Carolina Gómez acadou o segundo premio e clasificouse para a fase nacional que se desenvolverá en Santiago de Compostela, do 25 ao 27 de xuño de 2018.

PARABÉNS!!!!