Admisión Curso 2018/19

Entre o 1 e o 15 de febreiro de 2018:

Reserva de praza: Os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros adscritos, interesado en continuar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, presentarán no centro de orixe ou a través da aplicación «admisionalumnado» o formulario normalizado (ED550A). Tamén resulta posible presentar solicitudes en  Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Entre o 1 e o 20 de marzo de 2018:

Admisión: Os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros non adscritos, interesado en cursar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, formalizará a súa solicitude neste centro.

En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse: