Reserva de praza e Admisión

Admisión Curso 2019/20

Entre o 1 e o 20 de marzo de 2019:

Admisión: Os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros non adscritos, interesado en cursar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, formalizarán a súa solicitude neste centro.

En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

Reserva de praza Curso 2019/20

Entre o 1 e o 15 de febreiro de 2019:

Reserva de praza: Os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros adscritos, interesado en continuar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, presentarán no centro de orixe ou a través da aplicación «admisionalumnado» o formulario normalizado (ED550A). Tamén resulta posible presentar solicitudes en  Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

Educación Secundaria Adultos

Prazo de admisión Educación Secundaria de Adultos: do 1 ao 15 de xuño de 2018.

Admisión Curso 2018/19. Documentación xustificativa dos criterios alegados no baremo

No proceso de admisión do alumnado para o curso 2018/19 o número de solicitudes presentadas non supera as prazas ofertadas en cada curso, polo que non é preciso achegar documentación xustificativa dos criterios de baremo.