Proxecto E-Dixgal

E-Dixgal. Información para as familias

Enquisa valoración Proxecto E-Dixgal

A piques de rematar o curso 2021/22, pregamos dediquen uns minutos a encher o formulario de valoración do Proxecto E-Dixgal 2021/22

Equipos E-Dixgal

Completada a entrega de Equipos ao alumnado

Soporte técnico E-Dixgal

Servizo  Premiun 24 horas: 881 86 99 00 // soporte.premium@edu.xunta.es

Proxecto E-Dixgal

E-Dixgal: Credenciais rol familia

Enviadas por abalarMóbil (como "Incidencia") ou entregadas no centro educativo.

1. Premer sobre o enlace:

2. Introducir:

Usuario: edf____

Contrasinal: usuario seguido de guión e letras minúsculas

recibidos por abalarMóbil ou no centro.

3. Premer sobre o enlace para consultar Manual Usuario Rol Familias

E eu que podo ser de maior? Novos perfís dixitais

O próximo mércores 21 de novembro de 2018, en horario de 11:30 – 12:20 realizarase a xornada “E eu que podo ser de maior? Novos Perfís Dixitais” na sala de usos múltiples do IES Isaac Díaz Pardo.

Esta actividade forma parte da formación desenvolta na aula CeMIT de Sada no marco da Mobile Week Coruña, e dado o interese, trasladarán a actividade da aula CeMIT (Centros para a Modernización e Inclusión Tecnolóxica) ao Instituto co fin de que poida acudir o alumnado de 2º ESO do centro.

Para participar nesta actividade é preciso que cada alumno  se dea de alta na aula CeMIT de Sada, onde posteriormente poderá acceder a unha ampla variedade de actividades formativas no eido dixital.

Para formalizar a inscrición, é preciso cumprimentar formulario de alta (entregarase circular ao alumnado con instrucións).

Alumnado E-Dixgal

Xa foron entregadas nas clases de 1º e 2º ESO as credenciais para facilitar ao alumnado o acceso aos contidos das materias. Contan cun usuario e contrasinal para o acceso.

As familias de 1º ESO que estén interesadas en facer uso do portátil de alumno nas casas deberán entregar á dirección a cesión de uso asinada.

O alumnado repetidor que entregara no curso 2017/18 a cesión de uso, non precisa renovala; será válida para o presente curso.