Circulares

ANPA Escola de Nais e Pais: Taller sobre o uso das novas tecnoloxías e redes sociais

Prezadas familias
Contactamos de novo para informar da posta en marcha, coa colaboración do Concello, do Taller sobre o uso das novas tecnoloxías e redes sociais, un dos temas que máis nos preocupa aos pais. Logo da reunión con María Nogareda, concelleira de Educación,  tentaremos realizalo antes de Nadal.
Agradecemos a vosa participación na enquisa porque nos permitiu coñecer as inquedanzas da maioría, facilitando a proposta de actividades de interese.
Solicitamos de novo a vosa colaboración para responder a unha serie de cuestións que se formulan a continuación, co fin de contar cunha boa loxística á hora de organizar o taller.
Queremos trasladar a importancia de participar no taller mencionado, co fin de facilitar a continuidade destas actividades e outras futuras.

Para responder formulario pulsar  aquí

Enlace:

Saúdos e grazas pola vosa colaboración

ANPA: Proposta de Actividade

Dende a ANPA, estamos mantendo conversas co Concello co fin de abrir posibles vías de colaboración, en concreto, a Concellería de Educación, está estudando a posibilidade de crear una Escola de Pais e Nais, na que tratar algúns dos temas que máis nos preocupan en relación cos nosos fillos.

Co fin de coñecer se considerades esta actividade interesante e os temas do voso interese, poñemos á vosa disposición unha enquisa anónima, para que nos fagades saber os temas que vos gustaría tratar na citada Escola.

Para participar non é preciso ser socio, polo que calquera que o considere interesante pode cubrila.

Soamente leva un par de minutos cubrila e esperamos que saia algo interesante da enquisa.

Grazas por colaborar.

ANPA: Horario Curso 2019/20

Horario de atención telefónica durante o curso escolar:

Luns e mércores de 18:00 a 20:00 horas.

Atención ao público presencial previa cita

Correo electrónico: branasanpa@hotmail.es

ANPA: Fondo libros

O vindeiro luns 9 de setembro (en horario de 10:00 a 12:00) e o mércores 11 de setembro (en horario de 17:30 a 20:00), a ANPA recollerá os libros prestados ao alumnado para o curso 2018/19 e que aínda non foron devoltos.

Pregamos que todos os socios teñan en conta que a devolución deste material é imprescindible para poder dar continuidade ao banco de libros desta asociación.

Moitas grazas pola súa colaboración.