Premio de innovación educativa

Publicada a Resolución definitiva do 14 de novembro de 2017 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que  se resolve o premio de innovación educativa “Desafíos STEM: programación, robótica e impresión 3D” para centros docentes públicos de ensino non universitario da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

O IES Isaac Díaz Pardo gañador do premio de innovación educativa "Desafío Programación" Categoría STEM junior ao proxecto "Programación dun moble de cociña intelixente".

Parabéns ao alumnado participante e ao Departamento de Tecnoloxía.

Gallaecia Filmes: Carlos Casares

No desenvolvemento da Actuación Contratos Programa, Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia, o alumnado participante, coordinado polo profesor Xosé Seoane Cao, realizou este vídeo sobre Carlos Casares, o autor homenaxeado este ano no Día das Letras Galegas: outro excelente traballo de Gallaecia Filmes, a produtora do EDLG, que nos achega de xeito moi didáctico e ameno á traxectoria vital e literaria do grande escritor ourensán.