Acto presentación programa TEI - Entrega de credenciais titores

PARABÉNS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA POLO COMPROMISO AMOSADO NA XORNADA DE COHESIÓN CELEBRADA O 23 DE FEBREIRO DE 2018!!

Probas de acceso a ciclos formativos

Convocadas probas de acceso a ciclos formativos.

Prazos de presentación:

• Grao medio: entre os días 12 e 23 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: entre os días 8 e 23 de febreiro de 2018, ambos os dous incluídos.

Premer sobre o enlace para consultar o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional.

Actividades Febreiro 2018

O xoves día 1 de febreiro recibimos a visita do alumnado do IES Mosteirón e do CEIP Cruz do Sar de Bergondo. Moitos deles serán alumnos/as nosos o próximo curso.

O venres 2 de febreiro, e organizada pola Biblioteca do centro, alumnado de 3º ESO e parte de 4º ESO, fixeron unha visita ao Ágora, Domus e Muncyt.

O luns día 5, organizada tamén pola Biblioteca, o alumnado de ESO, visitou a Biblioteca González Garcés, e visionou unha película na Domus.

O  martes 6 de febreiro, baixo a organización do departamento de Orientación, alumnado de 1º Bacharelato, visitou o campus da USC, así como a Residencia e o Comedor universitario.

8 de febreiro: O Equipo de Dinamización Lingüística organizou unha charla sobre Prexuízos Lingüísticos destinada ao alumnado de 3º de ESO e impartida por Mercedes Queixas, autora de numerosas publicacións que teñen relación con este tema.

O venres 9 de febreiro actividades de Entroido no patio central do instituto: disfraces, baile e concursos.

Do 14 ao 19 de febreiro, alumnado de 1º e 2º Bacharelato, fai unha viaxe didáctica a Londres, organizada polo Departamento de Inglés.