OrientaLine

Admisión Curso 2017/18

,No período comprendido entre o 1 e 15 de febreiro de 2017 os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros adscritos, interesado en continuar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, para os efectos de reserva de praza, presentaron no centro de orixe ou a través da aplicación «admisionalumnado» o formulario normalizado (ED550A).

O alumnado de centros non adscritos, interesado en cursar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, deberá formalizar a súa solicitude do 01/03/2017 ao 20/03/2017. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

XANEIRO 2017

• VISITA CASA-MUSEO EMILIA PARDO BAZÁN - SEDE REAL ACADEMIA GALEGA

Alumnado 4º ESO. Actividade organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Castelá.

• VISITA DOMUS - MUNCYT

Alumnado ESO da materia Cultura Científica

• CHARLA DO ESCRITOR E PROFESOR MANOLO PORTAS

Mércores 18. Alumnado de 1º de Bacharelato. Actividade organizada pola profesora Pilar García, coordinadora do Equipo de Dinamización Lingüística