Microrrelatos no Samaín

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega convoca o I Concurso de Microrrelatos de Medo para celebrar o Samaín 2019

Concurso dirixido a alumnado de 1º e 2º ESO do IES Isaac Díaz Pardo matriculado durante o curso 2019/20.

O prazo remata o 21 de outubro de 2019

Preme no enlace para saber máis:

Probas pendentes. Primeiro parcial. Novembro 2019

Proxectos Europeos

O centro ten concedidos dous proxectos KA1 (mobilidade de profesorado) que comezarán a executarse no presente curso:

Compartindo Espazos de Apendizaxe

STEM en acción (consorcio co IES Monte das Moas, coordinado polo CFR A Coruña)

ANPA: Proposta de Actividade

Dende a ANPA, estamos mantendo conversas co Concello co fin de abrir posibles vías de colaboración, en concreto, a Concellería de Educación, está estudando a posibilidade de crear una Escola de Pais e Nais, na que tratar algúns dos temas que máis nos preocupan en relación cos nosos fillos.

Co fin de coñecer se considerades esta actividade interesante e os temas do voso interese, poñemos á vosa disposición unha enquisa anónima, para que nos fagades saber os temas que vos gustaría tratar na citada Escola.

Para participar non é preciso ser socio, polo que calquera que o considere interesante pode cubrila.

Soamente leva un par de minutos cubrila e esperamos que saia algo interesante da enquisa.

Grazas por colaborar.

Gala de entrega de premios Certame de Cine "OUFF ESCOLA"

Programa de Becas Fundación Amancio Ortega

600 becas para estudar Bacharelatoen Canadá ou Estados Unidos.

Prazo aberto do 23 de setembro ao 30 de outubro de 2019.

Para máis información premer no enlace.

Proxecto Educación Dixital Innovadora

Hoxe foron entregados os equipos E-Dixgal ao alumnado de 1º ESO que entregou os acordos de cesión debidamente asinados.

Premer no enlace para coñecer o proxecto e as novidades que presenta para o curso 2019/20.

Folleto informativo 2019

ANPA: Horario Curso 2019/20

Horario de atención telefónica durante o curso escolar:

Luns e mércores de 18:00 a 20:00 horas.

Atención ao público presencial previa cita

Correo electrónico: branasanpa@hotmail.es

Calendario Curso 2019/20

Premendo sobre o enlace é posible consultar datas importantes do calendario do curso 2019/20