Excursión ANPA

A saída será diante do hotel ás 21:30 horas do xoves 16 de maio de 2019

Imprescindible levar o DNI, ou os menores de 14 anos sen DNI levar o libro de familia

Levar a maiores do que estimedes, 20 euros para a fianza no hotel.

Marterial imprescindible: protector solar, bañador, repelente de mosquitos

Hora estimada de chegada a Sada ás 22 horas

Actividade INFORMACIÓN ABAU

LUNS, 6  DE MAIO

ANULADA: Charla organizada polo Departamento de  ORIENTACIÓN para o alumnado e as familias de 2º BAC, sobre as ABAU, accesos a graos universitarios, residencias, becas… dende as 16:30 ás 18 horas na Sala de Usos múltiples do IES.

ANULADA

Reunión Excursión Salou ANPA (mércores 27 de febreiro ás 18:45h): Información

O mércores 27 de febreiro, ás 18:45 horas, celebrouse unha reunión, no Salón de usos múltiples, para informar sobre a  actividade "Excursión Salou".

Para facer a reserva de praza a fianza será de 100 euros.

Charlas de Afectividade e Sexualidade

Aquapark

A ANPA do centro organiza unha saída ao Aquapark de Cerceda, dirixida a todo o alumnado do IES. A actividade desenvolverase o 21 de xuño de 2018, con saída do centro educativo ás 11:00 horas e regreso ás 21:00 horas.

Premendo sobre o enlace é posible descargar o impreso de autorización para a saída ao Aquapark de Cerceda o 21 de xuño de 2018.