Programa YAM

Xuventude Consciente da Saúde Mental

O IES Isaac Díaz Pardo foi seleccionado como centro de intervención.

A xuventude que participa en YAM (alumnado que cursa 3º ESO) está convidada a realizar xogos de rol e debater situacións difíciles da vida cotiá traendo ao grupo os temas que lles importan. Estes temas abranguen dende as relacións coas/os compañeiras/os e coas persoas adultas, os cambios de humor que sofren, os sentimentos de tristeza ou como afrontar situacións estresantes.

Durante cinco sesións repartidas en tres semanas o alumnado reflexionará en grupo sobre como se poden sentir nesas situacións e debaten como afrontalas contando co apoio de dous/as adestradores/as adultos/as, e cun material que inclúe pósters, diapositivas, tarxetas para os debates e un pequeno caderniño que lles será entregado para que o garden.

Premer nos enlaces para para completar  información

YAM - Consellería de Sanidade - Servizo Galego de Saúde (sergas.es)

Reunión informativa para familias de alumnado de 3º ESO no centro educativo:

Martes, 28/11/2023, 18:30 horas