Orientaline

XXVI Xornadas de Orientación Universitaria e Profesional

Destinatarios:

Alumnado de 4º de ESO, FP e Bacharelato. Poderán acudir outras persoas interesadas se hai prazas dispoñibles.

As persoas que non estean inscritas nun centro educativo poden facer a solicitude no CMIX (Centro Municipal de Información Xuvenil. Forum Metropolitano. r/ Río Monelos, 1. T.: 981 18 42 94)

Actividades:

• Unha semana de presentación dos estudos universitarios que se imparten nas universidades públicas galegas mediante a organización de diversas mesas informativas. Nesta semana tamén se presentan outros estudos profesionais como son os de policía e forzas armadas.
  • Unha semana de visitas aos distintos centros onde se imparten os ciclos formativos de FP, para coñecer máis de cerca estes estudos.
  • A presentación dos Estudos Superiores de Deseño e Arte Dramático.

Para acceder ás actividades das XOUP é preciso inscribirse en liña, obter as credenciais e presentalas ao acceder as mesas universitarios ou ás visitas aos centros de FP.

Inscrición alumnado:

Do 5 ao 16 de marzo ás 14.00 h a través da ficha XOUP 17-18 dispoñible na web www.edu.coruna.es

Unha vez que os centros introducen os datos na aplicación a obtención de credenciais faise do seguinte xeito:

• Para as visitas aos centros de FP e aos Estudos Superiores de Deseño as credenciais obteranse ao facer a inscrición en liña. Os centros teñen que imprimilas e entregarllas ao alumnado.
  • Para as mesas universitarias os centros fan a petición na web e o Servizo Municipal de Educación remitirá as credenciais a posteriori aos centros.

As solicitudes fóra de prazo poden facerse no CMIX do 20 de marzo ao 6 de abril.

Más información.

Probas de acceso a ciclos formativos

Convocadas probas de acceso a ciclos formativos.

Prazos de presentación:

• Grao medio: entre os días 12 e 23 de marzo de 2018, ambos os dous incluídos.
  • Grao superior: entre os días 8 e 23 de febreiro de 2018, ambos os dous incluídos.

Premer sobre o enlace para consultar o calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional.

Curso 2017/18. Composición Departamento

• Xefe do departamento:

Dª. Nila García González.

• Profesoras de Pedagoxía Terapéutica:

Dª. María Teresa Baamonde Couto.

Dª. Marta Basanta Melgarejo.

• Profesorado de ámbitos:

Ámbito científico-tecnolóxico: Dª. María Cristina Álvarez López.
Ámbito lingüísitico-social: Dª. Olaia García Díaz.