Plan Proxecta

PLAN PROXECTA 2018-2019

NO DOCUMENTO ADXUNTO PODEDES VER TODAS AS ACTIVIDADES COAS SÚAS CORRESPONDENTES FOTOGRAFÍAS DO PLAN PROXECTA DESTE ANO

ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!!!!!!

PARABÉNS A TODOS E TODAS!!!!

PLAN PROXECTA 2018-2019

Ruta pola costa de Dexo

O alumnado de 1ºESO realizou unha ruta pola costa de Dexo o martes 12 de xuño. Para rematar o curso en boa forma!!!!

Ao día seguinte o  alumnado de 2ºESO realizou unha ruta arredor de Cambre. Non ían ser menos!!!!

BOAS VACACIÓNS A TODAS E A TODOS!!!

Que bebemos?

O alumnado de 2ºESO no marco da materia Promoción de Estilos de vida Saudables analizou o contido de azucre presentes en diferentes bebidas, e o expuxo tal como vemos na seguinte imaxe

Gala Educación Ambiental 2018

Hoxe celebrouse, na Casa da Cultura "Pintor Lloréns", a gala final do Programa de Educación Ambiental 2018 da Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, iniciativa na que participaron 1044 alumnos e alumnas dos colexios e institutos de Sada.