Programa Lanzadeiras

Premio Miniempresas Coruña

O proxecto SOLTALOCK, desenvolvido polo alumnado de de Tecnoloxía Industrial, Robótica e TIC de Bacharelato, gaña o 3º premio no Concurso Miniempresas Coruña.

SOLTALOCK propón unha solución ao problema do estacionamento: A creación de armarios urbanos, alimentados con placas fotovoltaicas, que permitan o estacionamento e carga de VMP e en especial dos patinetes eléctricos.

Programa Lanzadeiras: Concurso Miniempresas Coruña 2018/19

LA OPINIÓN: PREMIO POR EMPRENDER DESDE EL AULA

12 de xuño de 2019: Primeiro premio

EDUSKP triunfa no Concurso Miniempresas Coruña 2019

Parabéns!!!

O 20 e 21 de xuño o alumnado do IES poderá desfrutar, na biblioteca do centro, da experiencia escape room  As dúas chaves (inspirado na novela de Luisa Villalta "As chaves do tempo") baixo a supervisión do alumnado participante no proxecto.

Congreso FP Innova 2019

O alumnado e os departamentos de Tecnoloxía e Matemáticas veñen de participar no Congreo FP Innova, que se celebrou do 8 ao 10 de xuño de 2019.

Marketing online

Novo Proxecto Lanzadeiras

Concedido o proxecto Lagoa Xestión de Proxectos, S. Coop. Galega:

Deseño, fabricación e comercialización de “escape room” portátiles didácticos e de ocio.

Miniempresas Coruña

CONCURSO MINIEMPRESAS CORUÑA 2017/18: SEGUNDO PREMIO

PARABÉNS A TODOS OS PARTICIPANTES!!!

Participación en FP Innova os días 25, 26 e 27 de abril de 2018, cun novo proxecto da miniempresa Lagoa Xestión de Proxectos.

Centros seleccionados para participar no programa Lanzadeiras Coruña

O IES Isaac Díaz Pardo foi seleccionado para participar no programa Lanzadeiras Coruña coa miniempresa Lagoa Xestión de Proxecto, S. Cooperativa Galega.

Entrega de premios Lanzadeiras A Coruña

O IES Isaac Díaz Pardo acada o 2º premio do programa Lanzadeiras Coruña 2016/2017 coa miniempresa Termolagoa S. Cooperativa Galega.

FPInnova 2017

Ligazón á noticia publicada no xornal La Opinión (12/05/2017)

Aulas de vanguardia en la comarca coruñesa.

Alumnos del Isaac Díaz Pardo, ayer, en la feria en Santiago.

Con la innovación por bandera, alumnos de FP de la ciudad y el área han combinado conocimientos e inventiva para crear productos de lo más dispares. Los resultados de los proyectos se mostraron ayer en la feria FP Innova, en la Cidade da Cultura, en Santiago, donde presentaron sus propuestas alumnos de FP Someso, del IES A Sardiñeira, el Ánxel Casal, de A Coruña; el Isaac Díaz Pardo de Sada, el IES Universidade Laboral de Culleredo, o el IES de Curtis. Los proyectos participantes habían sido seleccionados y subvencionados por la Consellería de Educación en el proyecto Lanzadera.

El instituto Isaac Díaz Pardo, de Sada, presentó Termolagoa, un proyecto de ropa y plantillas térmicas que pueden ser programadas desde el teléfono móvil. Esta miniempresa se propuso como objetivo reducir costes para sacar al mercado una oferta más económica de este tipo de productos y que pueda llegar a más clientes, El objetivo es venderlos a través de la página web.

O equipo humán

Pimeiro día en FPInnova