Circular ANPA Curso 2021/22

Prezadas familias:

Este ano, como o pasado, a forma de asociarse á ANPA do IES Isaac Díaz Pardo será  a través dun formulario on-line. Nel atoparades os seguintes campos:

• Datos familiares precisos para a alta.
  • Solicitude de libros ao banco da ANPA
  • Comentarios e suxestións.

Debedes enviar o xustificante de pagamento da cota anual, que continúa sendo 15€, na conta  nº ES09 2080 0035 1330 4004 0960 de Abanca a nome de Asociación ANPA As Brañas, co seguinte texto, COTA ANUAL DE SOCIO e nome do/a alumno/a.

A cota de socio é unica por familia, polo que si no centro cursan varios irmáns, a cota será 15 € para todos.

Como sabedes, o centro implanta o Proxecto E-Dixgal para todos os cursos da ESO, aínda así continuaremos co banco de libros para as materias que non entran no programa e que, como en anos anteiores estará suxeito á dispoñibilidade aínda que tentaremos repartilos da forma máis xusta posible e que, como mínimo, cada socio, que o solicite, dispoña dun libro.

Premer no enlace para darse de alta como socio ANPA:

O pasado curso continuamos coas clases de idiomas na academia London Town, e coas vosas aportacións colaboramos co centro na compra de equipos de medición da calidade do aire para as aulas e coa graduación do alumnado de 2º Bacharelato.

Este curso, dependendo da situación sanitaria, buscaremos novas formas de colaboración.

Toda persoa que desexe formar parte da ANPA pode comunicalo a través deste correo electrónico.

Un saúdo

ANPA As Brañas