Admisión Curso 2017/18

No período comprendido entre o 1 e 15 de febreiro de 2017 os pais/nais ou titores legais do alumnado de centros adscritos, interesado en continuar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, para os efectos de reserva de praza, presentaron no centro de orixe ou a través da aplicación «admisionalumnado» o formulario normalizado (ED550A).

O alumnado de centros non adscritos, interesado en cursar estudos no IES Isaac Díaz Pardo, formalizou a súa solicitude do 01/03/2017 ao 20/03/2017. En ningún caso este alumnado deberá formalizar no período anterior a súa solicitude no seu centro adscrito xa que incurriría nunha duplicidade e a súa solicitude quedaría excluída en ambos os dous centros (o adscrito e o de nova solicitude).

As solicitudes de admisión presentaranse:

page | by Dr. Radut