Actualidade

Apartados máis consultados:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Probas libres - Febreiro 2023 - Convocatorias orais

Consulte aquí as convocatorias orais das probas libres para cada departamento.

• Departamento de francés: A2, B1.
  • Departamento de galego: A2, B2, C1.
  • Departamento de inglés: A2, B1, B2, C1.
  • Departamento de italiano: B1.
  • Departamento de portugués: B1.

Biblio-recomendacións

Hoxe, desde a Biblitoeca da EOI de Vilagarcía, iniciamos unha iniciativa de fomento da lectura.

Retomamos as biblio-recomendacións de alumnado.

O sistema é ben sinxelo: cada semana o profesorado de garda selecciona lecturas por niveis que van no carro branco de aula. Cada semana un nivel! Básico inicia hoxe! A semana que vén intermedio, etc… e volta a iniciar. O profesorado titor leva o carro branco ás aulas e lle fai o empréstito ao alumnado en Koha, quen, alén do fondo, tamén levará unha tarxeta de biblio-recomendación. As tarxetas levan unha mini-guía para facer recomendacións na lingua de estudo, e logo as colgan no expositor da biblio.

A colaboración entre alumnado a través dos fondos de lectura e ás producións en lingua meta xúntanse nesta iniciativa que ademais permitiría integrarse como actividade de aula, e tamén tería cabida a levar estas biblio-recomendacións á producións orais na Radio na Biblio, na RadioMaré.

n/d

Sesións culturais con Griffin

Ven e participa nas sesións lúdicas e culturais que impartirá o noso auxiliar de conversa, Griffin, na Escola os días 8 e 9 de febreiro.

Pódeste inscribir NESTE FORMULARIO ou ben a través do código QR que aparece no cartel, ata o luns 6 de febreiro. Lembra que só podes escoller unha sesión e que son necesarias un mínimo de cinco persoas para que se celebre.

Inscríbete e anima ao teu grupo de aula!

Preamar - Novo programa da Radio Maré, a radio da Biblioteca

A radio da Biblioteca da EOI de Vilagarcía, Radio Maré, inicia este mes de xaneiro un novo programa 'Preamar', da man de alumnado.

Aínda non coñecedes as nosas ondas? Ficade atentos!

Club de lectura: As alumnas de Paula Carballeira

As alumnas de Paula Carballeira (Editorial Galaxia) é a obra elexida para o Club de Lectura organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) e levado a cabo polas docentes Marta Gago e Mayte Lorenzo. Inscríbete premendo aquí.