Clubs de lectura 2018/2019

Neste curso fomentaremos a lectura de novo a través de varios clubs de lectura:

Un club de lectura en italiano dirixido aos alumnos de A2 e B1, un club de francés dirixido aos niveis B2 e C1 e por suposto un club de lectura en inglés dirixido aos alumnos de B2 e C1. Non se descarta que a petición do propio alumnado se poidan crear outros clubs dentro das actividades propias do centro e da biblioteca para o fomento da lectura.

Títulos Certificado de Aptitude (LOGSE) e Nivel Avanzado (LOE)

As persoas que teñan solicitado os títulos correspondentes ao Certificado de Aptitude (antiguo 5º da LOGSE) e Nivel Avanzado (Avanzado 2 LOE) con anterioridade ao 01 de xullo do 2017 poden pasar a recollelos na secretaría do centro. Comprobe aquí o horario de atención ao público.

Os interesados deben presentar DNI para poder retiralo. Caso de non poder facelo persoalmente, deben autorizar por escrito a unha terceira persoa e facilitarlle copia do D.N.I.

Actualidade

Ausencias do profesorado: acceda a esta información directamente dende a ligazón da cabeceira

Apartados máis consultados:

Aviso de incidencia nas comunicacións por correo electrónico:

• Por razóns alleas ao servizo de correo da Consellería, son devoltas a maior parte das mensaxes con destino de enderezo @hotmail.com
  • Por favor, considere facilitarnos un enderezo de contacto alternativo se emprega un enderezo do mencionado servidor.

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.