Renovación membros do Consello Escolar

Ao abeiro do disposto na RESOLUCIÓN do 25 de setembro de 2018, conxunta da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos procédese a renovar o consello escolar desta escola oficial de idiomas.

Representantes se renovan:

• DOUS (2) representantes de pais/nais/titores.
  • TRES (3) representante do alumnado. Un deles é a persoa que preside a xunta de delegados.
  • CINCO (5) representantes do profesorado.

Datas relevantes para o proceso:

Clubs de lectura 2018/2019

Neste curso fomentaremos a lectura de novo a través de varios clubs de lectura:

Un club de lectura en italiano dirixido aos alumnos de A2 e B1, un club de francés dirixido aos niveis B2 e C1 e por suposto un club de lectura en inglés dirixido aos alumnos de B2 e C1. Non se descarta que a petición do propio alumnado se poidan crear outros clubs dentro das actividades propias do centro e da biblioteca para o fomento da lectura.

Berliner Mauer 9 de novembro

Unsere Berliner Mauer 2018. O noso muro de Berlin. Grazas aos alumn@s e profesores da escola #eoivga e de alemán en especial pola súa colaboración!!! Un agradecemento moi especial tamén ao ANPA do CEIP Viñagrande pola súa colaboración máis artística. Quedades todos convidados a tiralo abaixo o venres, 9 de novembro para conmemorar a caída o muro!!! Agardámonos e grazas de novo, así da gusto!

Actualidade

Ausencias do profesorado:

• Non hai ausencias previstas para o día de hoxe. Por favor, para unha información actualizada, revise os cambios que se comuniquen por este medio.

Apartados máis consultados:

Aviso de incidencia nas comunicacións por correo electrónico:

• Por razóns alleas ao servizo de correo da Consellería, son devoltas a maior parte das mensaxes con destino de enderezo @hotmail.com
  • Solución: por favor, considere facilitarnos un enderezo de contacto alternativo se emprega un enderezo do mencionado servidor.

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.