Actualidade

Apartados máis consultados:

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Vilagarcía guided tour

Join us for a walking guided tour of Vilagarcía in English and discover fun facts about our town!

Sign in at CONSERXERÍA before April 16th.

AVISO: O alumnado menor de idade deberá traer asinado polo pai/nai/titores o consentimento que se lle entregará en Conserxería no momento de anotarse. Sen ese consentimento non poderá realizar a saída.

Móvete con nós!

Chega a primavera! Move o teu corpo!

Convocatoria de inscrición para as probas para a obtención dos certificados Celga 1, 2, 3 e 4

RESOLUCIÓN do 5 de marzo de 2024, da Secretaría Xeral de Política Lingüística, pola que se convocan as probas para a obtención dos certificados de lingua galega, niveis Celga 1, 2, 3 e 4, no ano 2024 (código de procedemento PL500C).

4º Certame Radiofónico "Mulleres na Sombra"

O IES de San Clemente de Santiago convoca o seguinte Certame Radiofónico en colaboración coa nosa Escola.

Escolle unha científica, actriz, escritora, etc. pouco coñecida e grava un audio (preferentemente con voz feminina) falando dela e a súa importancia. Esta gravación publicarase na canle "Exóticas" de Radio Maré e participarás no certame con varios premios.

Prazo de entrega: ata o 15 de abril de 2024 ás 23:59h.

ANÍMATE A PARTICIPAR!!

Consulta as bases no seguinte enlace: https://www.iessanclemente.net/2024/01/09/4o-certame-radiofonico-mulleres-na-sombra/