Prazos de matrícula. Curso 2020-2021.

MATRICULA

XULLO:  Ampliado o prazo ata o 10 de xullo ás 23:59.

• A través de CentrosNET: Alumnado oficial de cursos de promoción APTO na convocatoria de xuño de 2020 ou que renunciase á promoción ou á matrícula.
  • Inclúese o alumnado de "That's English!" apto en xuño de 2020 que queira pasar ao ensino presencial no curso 2020-2021 (estes últimos deben contactar coa secretaría da escola previamente).
  • A documentación pode presentarse en CentrosNet, ou enviarse por correo electrónico ou entregarse no centro, con cita previa.

SETEMBRO

• Pendente de actualizar.

Actualidade

Apartados máis consultados:

Aviso de incidencia nas comunicacións por correo electrónico:

• Por razóns alleas ao servizo de correo da Consellería, son devoltas a maior parte das mensaxes con destino de enderezo @hotmail.com
  • Por favor, considere facilitarnos un enderezo de contacto alternativo se emprega un enderezo do mencionado servidor.

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Pode consultar información sobre actividades realizadas neste cursos nesta ligazón.

A seguridade ante todo

Estamos a traballar nun protocolo que garanta a seguridade e a saúde de toda a comunidade educativa fronte á ameaza da COVID19.

Proximamente, publicaremos os protocolos para que todos os integrantes da comunidade poidan acceder ao centro coa maior seguridade e tranquilidade posible.

Permaneza atenta/o ás novidades!

Lecturas viaxeiras - verán 2020

O servizo de Biblioteca da EOI en colaboración cos departamentos de alemán e inglés pon as lecturas viaxeiras para este verán ao voso dispor na entrada da escola.

Lembrade que é un empréstito flexible que vos permite levar unha ou máis lecturas para o verán sen ter que rexistrar o empréstito en Meiga. Deberedes facer a devolución a comezos do curso 2020-2021.

Desfrutade do verán e da lectura!

App CentrosNet

Agora a EOI de Vilagarcía nos teus dispositivos móbiles.

•  Mensaxes e avisos
  • Horarios
  • Faltas de asistencia
  • Calificacións

Para Android o iPhone. Descarga gratuita desde Play Store o App Store ou escanea un deste códigos QR.

Internacionalización do centro

O proxecto “Observamos: Inclusión contra o abandono” da EOI de Vilagarcía de Arousa foi seleccionado para unha Mobilidade KA104 do programa Erasmus+.

Segue a evolución do proxecto no seguinte blog: EOI Vilagarcía de Arousa: Difusión Erasmus+

Consulte nesta ligazón o Plan de Desenvolvemento Europeo do noso centro.