Actualidade

Ausencias de profesorado:

O grupo de Intermedio 1 de Inglés, IN-NI1-5, das 19.15h non terá presentación hoxe mércores 20 de setembro. Mañá terá clase no horario habitual.

Horario de atención ao público durante a matrícula:

• Horario de secretaría: de 9:00 a 14:00.

Por favor, permaneza atento aos cambios neste apartado.

Comezo do curso académico 2017/18

As presentacións terán lugar á hora de cada grupo, aínda que non corresponda con un día de clase.

Apartados máis consultados:

Acceda directamente aos departamentos:

- Alemán - Francés - Inglés - Italiano - Portugués -

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

Listas de agarda - Curso 2017-2018

Aquelas persoas que desexen inscribirse para estudar un idioma no curso 2017-2018 e non teñan formalizado unha preinscrición, ou non se teñan matriculado en prazo, poden apuntarse na lista de agarda que está máis abaixo.

Unha vez rematado o prazo de matrícula de matrícula de alumnado preinscrito, se quedasen vacantes, serán convocados para se matricular. As vacantes, serán ofertadas por orde de inscrición.

Pode apuntarse a un nivel por idioma. Caso de se apuntar a un nivel superior ao inicial, asegúrese de ter a titulación que lle da acceso a dito nivel (comprobe aquí os accesos directos).

Avisarémoslle mediante unha mensaxe de texto no teléfono móbil que nos indique.

Títulos Certificado de Aptitude (LOGSE) e Nivel Avanzado (LOE)

As persoas que teñan solicitado os títulos correspondentes ao Certificado de Aptitude (antiguo 5º da LOGSE) e Nivel Avanzado (Avanzado 2 LOE) con anterioridade ao 01 de xaneiro do 2015 poden pasar a recollelos na secretaría do centro. Comprobe aquí o horario de atención ao público.

Os interesados deben presentar DNI para poder retiralo. Caso de non poder facelo persoalmente, deben autorizar por escrito a unha terceira persoa e facilitarlle copia do D.N.I.

Matrícula That's English! 2017-2018

O prazo de matrícula para cursar estudos de inglés na modalidade semipresencial That's English! dende o 11 de setembro ata o 20 de outubro.

O centro de apoio administrativo está na EOI de Pontevedra. Teléfono: 886 15 91 21.

Información xeral sobre o programa: www.thatsenglish.com

Na EOI de Vilagarcía impártense titorías para os niveis:

- Básico 1. Martes ás 18.30. Aula 02.

- Básico 2. Luns ás 18.30. Aula 14

- Intermedio 1. Luns ás 18.30. Aula 24

- Intermedio 2. Mércores ás 18.30. Aula 24

- Avanzado 1. Martes ás 18.30. Aula 01

- Avanzado 2. Venres ás 18.30. Aula 01

Como comprobar se a miña solicitude foi admitida?

Comprobación da preinscrición

Esta información aplícase ás persoas que realizaron preinscripción. A información que se proporciona é individual e está dipoñible una vez realizada a adxudicación.

Empregue a seguinte ligazón: www.eoidigital.com/preinsxunta. Escolla a opción "Identificación" e introduza os seus datos para acceder e comprobar se está admitido.

Caso de obter praza na adxudicación, siga as instrucións que se recollen neste enlace.

IMPORTANTE:

• Caso de non confirmar a súa matrícula e entregar a documentación nos prazos establecidos, a praza quedará vacante e será ofertada na quenda de matrícula inmediatamente posterior.

acceso_preins