Actualidade

Apartados máis consultados:

Aviso de incidencia nas comunicacións por correo electrónico:

• As persoas usuarias reportan dificultades para recibir mensaxes enviadas a contas con enderezos @hotmail.com e @yahoo.es
  • Por favor, considere facilitarnos un enderezo de contacto alternativo se emprega un enderezo dos mencionados servidores.

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.

I Concurso de Microrrelato 'Linguas nas Redes' Día Europeo das Linguas

I Concurso de Microrrelato 'Linguas nas Redes'
Día Europeo das Linguas | 26 de setembro

Presentamos a primeira actividade de centro que realizaremos na Escola Oficial de Idiomas de Vilagarcía, para celebrar a conmemoración do Día Europeo das Linguas no curso 2020-2021. Para isto, a EOI organiza o I Concurso de Microrrelatos, baixo o título Linguas nas Redes, que estará aberto a participación dende o día da conmemoración, 26 de setembro, até o 9 de outubro. Para optar a microrrelato gañador nalgunha das tres categorías, as obras que se presenten deberán cumprir as bases publicadas nesta ligazón.

Convocatorias Extraordinaria: Curso 2019-2020

Debido ás especiais características do curso 2019-2020, e tendo en conta que o alumnado dos cursos de promoción xa foi avaliado en xuño da convocatoria ordinaria, celebraranse as seguintes probas ao longo dos meses de setembro e outubro:

• alumnado oficial: probas da convocatoria extraordinaria dos cursos de promoción (setembro), probas das convocatorias ordinaria e extraordinaria dos cursos de certificación (setembro - outubro). Entre o alumnado oficial, inclúese o alumnado dos cursos de inglés CFR, CALC e niveis de certificación de That's English!
  • alumnado libre: probas de certificación (setembro - outubro, dependendo da lingua).
  • A partir do nivel B1, o alumnado oficial de certificación que na convocatoria ordinaria acadara nalgunha destreza unha nota entre 12,5 e 16,25 poderá examinarse para mellorala. Para a nota final gardaranse as cualificacións máis altas (léase Circular 8/2019, parágrafo 8.7).

Comprobe a continuación os calendarios de probas correspondentes á súa convocatoria.

Alumnado Oficial: convocatoria extraordinaria cursos de certificación - probas escritas

A seguridade ante todo

ACTUALIZADO

Descargue nesta ligazón o protocolo de medidas hixiénico sanitarias dirixidas ao alumnado para contribuír a coidar da seguridade e protexer a saúde de toda a comunidade educativa fronte á COVID19.

Familizarícese con el para que todos os integrantes da comunidade poidan acceder ao centro coa maior seguridade e tranquilidade posible.

A nosa tranquilidade e seguridade están nas nosas mans!

Internacionalización do centro

O proxecto “Observamos: Inclusión contra o abandono” da EOI de Vilagarcía de Arousa foi seleccionado para unha Mobilidade KA104 do programa Erasmus+.

Segue a evolución do proxecto no seguinte blog: EOI Vilagarcía de Arousa: Difusión Erasmus+

Consulte nesta ligazón o Plan de Desenvolvemento Europeo do noso centro.

Prazos de matrícula Curso 2020-2021.

MATRICULA

XULLO:

• Ata o 10 ás 23.59:
  • A través de CentrosNET: Alumnado oficial de cursos de promoción APTO na convocatoria de xuño de 2020 ou que renunciase á promoción ou á matrícula.
  • Inclúese o alumnado de "That's English!" apto en xuño de 2020 que queira pasar ao ensino presencial no curso 2020-2021 (estes últimos deben contactar coa secretaría da escola previamente).
  • A documentación pode presentarse en CentrosNet, ou enviarse por correo electrónico ou entregarse no centro, con cita previa.

SETEMBRO