Matrícula alumnado oficial curso 2018-2019

Pode consultar toda a información de matrícula para o curso 2018-2019 relativa a:

Por favor, lea atentamente a documentación e consulte as súas dúbidas na conserxería ou a secretaría do centro.

Teña en conta que:

• en período de matrícula, as liñas telefónicas adoitan estar colapsadas.
  • aconsellamos consultar no centro as situacións individuais. Debido ao volume de consultas formuladas por correo electrónico, non é posible reponder todas as consultas inmediatamente.
  • Debe presentar toda a documentación para que a matrícula sea efectiva.
  • Debe traer consigo o orixinal dos documentos que achegou escaneados, salvo que teñan un CSV ou similar.

Non se preinscribíu e quere matricularse? Ata completar prazas, aínda é posible: vexa esta información.

Comezo das clases do curso 2018-2019

As actividades lectivas darán comezo a partir do luns 24 de setembro. Consulte o calendario de presentacións no arquivo adxunto.

O alumnado matriculado asistirá ao centro no primeiro día e na banda horaria do seu grupo. Comprobe o código do seu grupo no resgardo de matrícula.

O alumnado que non se poda incorporar nos 15 primeiros días de aulas pode enviar un correo electrónico ao enderezo do centro (eoi.vilagarcia@edu.xunta.es) para así comunicarllo ao/á docente do grupo.

Libros de texto - Curso 2018-2019

Por mor da nova ordenación académica que afecta ás Escolas Oficiais de Idiomas de Galicia, aínda non temos dispoñibles as listaxes de libros para o curso 2018-2019.

Actualidade

Aviso de incidencia nas comunicacións por correo electrónico:

• Detectamos que, por razóns alleas ao servizo de correo da Consellería, son devoltas todas as mensaxes enviadas a enderezos @hotmail.com
  • Solución: por favor, se emprega un enderezo do mencionado servidor, considere facilitarnos un enderezo de contacto alternativo.

Apartados máis consultados:

Acceda directamente aos departamentos:

- Alemán - Francés - Inglés - Italiano - Portugués -

Lembre clicar en Ler mais ao final das entradas para ver toda a información.