Apoios educativos

FELIZ DÍA DO MEDIO AMBIENTE!

HOXE 5 DE XUÑO, CELÉBRASE O DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE!

AQUÍ VOS QUEDA ESTE XOGO ELABORADO POLAS PROFES LUCÍA E TERE PARA APRENDER A COIDAR O NOSO PLANETA MENTRES XOGAMOS.

DISFRUTÁDEO E COIDADE O NOSO PLANETA OS 365 DÍAS DO ANO!

Contacontos "As tres princesas pálidas"

Aqui temos algunhas imaxes da sesión de contacontos que realizaron as profesoras Celia e Mirian.

Miriian facilitounos estas imaxes:

HABÍA UNHA VEZ, FAI MOITO TEMPO

UN REY QUE TIÑA TRES FILLAS

AS FILLAS DO REI TIÑAN OS ROSTROS TAN CLAROS

E TRANSPARENTES COMA A AUGA E O CRISTAL

O REI ESTABA CADA POUCO MAIS VELLIÑO

E CANSADO.

QUEN PODERÁ SER A RAIÑA, CANDO EU NON ESTÉ?

LOGO DE MOITO PENSAR FALOU COA XENTE DO

POBO

"QUEN PODE SER A RAIÑA DESTE POBO?"

PREGUNTABA O REI

O samaín nas escolas de Abuin e Rañó

Nas escolas de Abuin e de Raño fixemos xogos do Samaín

Aquí tedes algunhas fotos do que fixemos.

Na escola de Rañó xogamos coa baalla das cabazas
Na escola de Abuin, pintamos  cabazas con pintura de dedos

Queremos cores nos bosques

Na aula de Eduación Primaria de Pazo queren que os bosques teñan cores.

Porqué será?

Unha experiencia con sabor a Colombia!

Os nen@s de Capela primaria e Cruceiro, traballaron co libro "Pratos do mundo" elaborando unha receita de Colombia. Fixeron unha riquísima ensalada de manga con laranxa nada menos!

Realizaron a tarefa entre todos e despois decidiron compartila e intercambiar os pratos entre escolas con moito agarimo. Foi unha experiencia moi bonita e divertida! Onte para finalizala, os nen@s de Capela primaria, foron ó auditorio a contar a relatar esta maravillosa experiencia na presentación de "Tempo de acivros, tempo de libros", a guía de lecturas do concello para este nadal! E fixérono como uns artistas!

Dende o CRA e o Equipo de Biblioteca, queremos agradecer a gran colaboración de tod@s os nen@s, mestres e mestras, pais e nais que puxéchedes o voso gran de area para facer todo isto posible!

Para tod@s vós, este pequeno vídeo recordo con sabor a manga colombiana!

ATENCIÓN EDUCATIVA

Como máis vale tarde que nuncaSorriso aqui deixamos algúns dos traballiños que fomos facendo en Atención Educativa

¡¡¡Esperamos que vos gusten!!!

AUTORRETRATO DE VAN GOGH

PICASSO

A NENA DO BARCO DE PICASSO

PICASSO E A NENA DO BARCO

ENTROIDO

30 DE XANEIRO: DÍA DA PAZ

O GUERNICA DE PICASSO é un cadro pintado no ano 1937 que se refire o bombardeo da poboación de Guernica durante a guerra civil española. É un símbolo dos terribles sufrimentos que implica unha guerra.

En alternativa construimos un puzzle deste cadro de Picasso e falamos do terribles que son as guerras e do importante que é a PAZ.