Xornada de Portas Abertas CRA de Narón....Ven a coñecernos!!!

CRA DE NARÓN . A TÚA ESCOLA SEN IR MÁIS LONXE

O Colexio Rural Agrupado de Narón (CRA), centro que agrupa as escolas de  Sedes, O Val e Domirón, convídavos a visitar as nosas escolas con motivo do próximo inicio do prazo de admisión de novo alumnado  para o vindeiro curso escolar 2020-2021.

O prazo de reserva comeza o 1 de marzo e poderedes aclarar as vosas dúbidas visitando as nosas escolas. Para  iso organizaremos unha Xornada de portas abertas en cada unha delas.

O Val- xoves 27 de febreiro ás 16:15

Domirónxoves 27 de febreiro ás 17:30

Sedes- luns  2 de marzo ás 16:30

Se non podedes vir nesa data , e queredes vir coñecernos, chamade aos seguintes teléfonos para  concertar unha cita  e poder atendervos axeitadamente

Sedes- 626 422 048        O Val- 696 920 124              Domirón- 696 920 440

No CRA de Narón ofrecemos unha educación de calidade baseada no ensino activo e o traballo por proxectos, aulas non masificadas, participación activa das familias no proceso, atención ás diferenzas individuais e unha integración total no medio no que nos atopamos en contacto directo coa natureza.

Antes de tomar unha decisión con respecto á escolarización do voso fillo ou filla, non dubidedes en visitarnos.

E por suposto, se tedes algunha dúbida  chamade ao teléfono de Dirección- 626422080

Esta é a Nosa Escola: Ven Coñecela

Tamén podes descargar o díptico premendo aqui.

Proceso de Admisión e Formalización de Matrícula para o Curso 2020-21

Aqui tedes o calendario para todo o proceso:

Do 1 ao 15 de febreiro

Reserva de praza para o centro adscrito

Do 1 ao 20 de marzo

Prazo de presentación solicitudes de admisión a través da sede electrónica

(ata o 23 se o presentades no Sede do CRA)

Do 23 de marzo ao 3 de abril

Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo (no caso de non ter que baremar, non será preciso aportar documentación: publicaremos unha cousa ou outra na páxina web)

Antes do 25 de abril

Publicación listaxes provisionais

5 días hábiles

Período de reclamacións as listaxes provisionais: 5 días hábiles a partir do día da súa publicación

Antes do 15 de maio

Publicación listaxes definitivas

Prazo de 1 mes

Período reclamacións listaxes definitivas: 1 mes a partir do día da súa publicación.

Do 20 ao 30 de xuño

Formalización da matrícula.

Documentos necesarios:

-3 fotos tamaño carnet

-Fotocopia cartilla Seguridade Social

-Fotocopia do libro de vacinas

Rematado o prazo, se non se formaliza a matricula, pérdese o dereito á praza obtida.

Proximamente iremos completando a información e poñendo a vosa disposición os formularios necesarios para os diferentes momentos do proceso.

Reserva de Praza para Centro Adscrito (CPI O Feal)

Dacordo coa Orde do 12 de marzo de 2013 , o alumnado que queira continuar os seus estudos no centro adscrito, o noso caso o CPI o Feal , deberá facer unha  solicitude de reserva.

O Procedemento  é o seguinte:

Podedes facer a solicitude de reserva  a través da aplicación  admisionalumnado

Seguindo a ruta:

Solicitudes – Reserva  - Crear.

Feito iso podededes optar por unha das dúas opcións:

Prazo de presentación  :  do 1 ao 17 de febreiro

Opcionalmente, pódese descargar en papel tanto na aplicación , como na páxina do cole  (anexo en galego ou anexo en castelán) ou solicitar unha copia á titora , para despois devolverlla  unha vez cuberta .

Se tedes alguna dúbida , poñédevos en contacto con nós  no   626 420 080

Nota: facendo click no texto azul podes ir as aplicacións ou descargar os formularios correspondentes.

Calendario 2020

Como cada ano, desde o CRA de Narón, o alumnado das diferentes escolas fixeron uns debuxos para decorar os meses do ano 2020, este ano o tema foi "Patrulla Ecolóxica ao Rescate", e cada clase inventou unha superheroina ou superheroe que loita contra o cambio climático e en favor do reciclaxe, aqui podedes descargar o resultado. facendo clic na portada.

Mural de Leandro Lamas

Dentro do programa de Recursos Educativos de Apoio á Escola, do Concello de Narón, e en defensa da escola rural e os seus valores, o artista Leandro Lamas, participación na creación e desenvolvemento dun mural na nosa escola do Val.

Moitas grazas ao Concello e a Leandro Lamas pola súa implicación e porque quedou moi bonito.

Na nosa aula virtual podes ver máis fotos do proceso, fai clic aqui.

Nadal 2019

Aqui podedes descagar o ver tanto video do día, como o da panxoliña que cantaron este ano o alumnado.

Esperamos que vos gusten.

video celebración (ver)

video celebración (descargar)

Panxoliña (ver)

Panxoliña (descargar)

Recordade que coma sempre tendes que entrar na aula virtual co voso usuario e contrasinal para acceder o contido.

Postal Navideña

Aqui tendes a postal navideña de este ano, esperamos que vos guste!

Se queredes descargala pinchade aqui.