Renovación Parcial do Consello Escolar do CRA de Narón

SORTEO DA XUNTA ELECTORAL.

Efectuado o sorteo da Xunta Electoral o día 30 de outubro do 2018, as 12:00 horas na Sede do CRA de Narón, os resultados da mesma son os seguintes:

Responsables legais:

Titular: Luis Alberto López Puente.

Suplente: Ismael Cortizas Leira

Profesorado:

Titular: Mª Olga Blanco Pena

Suplente: Mª Macarena Espiñeira Filgueiras

Persoal Laboral:

Titular: Lorena Mª García Pazos

Suplente: Mª Angélica Ferreiro Álvarez.

Quedando todas citadas o día 6 de Novembro as 16:00 horas na propia sede do CRA de Narón, sita en San Xiao, para a Constitución da Xunta Electoral.

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (DOG do 8 de outubro de 2018), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- O Director ou directora do Centro.

- Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

- Un representante do persoal de administración e servizos

Os tres últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo día 30, martes, ás 12'00 horas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar as súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instruccións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro.

Narón, 29 de outubro de 2018.

Esta é a Nosa Escola: Ven Coñecela

Tamén podes descargar o díptico premendo aqui.

Festa do Magosto 2018

Este ano o Magosto levounos a Escola do Val, e ainda que o tempo non acompañou, pasamolo en grande con xogos, paracaidas e cantigas tipicas destes días, logo papamos a castañas e tivemos un tempo de relación libre co alumnado de todas as escolas.

Grazas a ANPA pola súa colaboración, na preparación da festa, así como na aportación das bebidas, e claro esta as familias que fixeron o lume e unhas castañas riquísimas.

O ano que ben, máis e mellor.

Aqui tendes o video da festa para descargar (facendo clic nas castañas):

E aqui podedes velo na aula virtual do Centro:

Recordade que tendes que usar o usuario e contrasinal que vos deron nas Escolas para poder entrar na Aula Virtual.

Calendario Escolar 2018-19

Segundo a Orde do 28 de maio de 2018, pola que se aproba o Calendario Escolar para o curso 2018/19, mostramos o reparto do curso académico 2018-2019 por trimestres, asi como os días non lectivos e festivos de cada un dos mesmos.

para descargar a Orde aqui.

se queres descargar o cadro fai clic aqui.

TRIMESTRES

FESTIVOS/ DÍAS NON LECTIVOS

Do 12 de Setembro  ao 21 de Decembro

12 de outubro  Día do Pilar

1 de novembro  Día de Todos os Santos

23 de novembro  Día de Narón

6 de decembro  Día da Constitución

7 de decembro Día do ensino

8 de decembro  Día Inmaculada Concepción (sábado)

22 de decembro ao 7 de xaneiro: vacacións de Nadal

Do 8 de Xaneiro ao 12 de Abril

4, 5 e 6 de Marzo: Entroido

Do 23 de abril ao 21 de xuño

1 de maio Día do Traballador

17 de maio Día das Letras Galegas

Queda un día non lectivo, de carácter pedagóxico, escollido polos centros de Narón, pendente de confirmar.