ADMISIÓN DE ALUMNADO

Escola de DOMIRÓN :
O número de solicitudes é superior ao de prazas ofertadas polo que é necesario BAREMAR

Presentación de documentación acreditativa dos criterios do baremo : ata o 26 de maio
Lugar : Sede do CRA en SAN XIAO de 10 a 13

Seguindo  as normas de seguridade :

* Respectar a distancia.
* Uso de mascarilla.

Escolas de  O Val e Sedes : todo ao alumnado que fixo solicitude ten praza.

URXENTE : Renovación de Transporte escolar

Antes do 29 de MAIO precisamos que entreguedes a RENOVACIÓN do TRANSPORTE

Para facer a renovación online, podedes  descargar e envíar o impreso cuberto , vale escaneado,vale foto clara a: cra.naron@edu.xunta.gal poñendo no asunto: Renovación e o curso. ( Preferentemente esta opción )

enlace ao impreso

Se non podedes e  tedes que facelo de xeito presencial  o horario de entrega será de 9 a 14:00 na SEDE do CRA  en San Xiao.

Normas a seguir ao acudir ao centro:

• Procurar traer o impreso xa cuberto de casa.
  • Respectar as distancias de seguridade
  • Traer un bolígrafo propio.
  • É recomendable acudir con mascarilla.

Lembrade que  debido ao Covid é OBRIGATORIO este requisito para poder organizar o transporte para o vindeiro curso

FONDOLIBROS: SOLICITUDE DE AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

19/05/2020

Dende mañá, día 20 de maio, ata o 19 de xuño poderedes presentar a solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar.

Enlace á Orde

Enlace ao impreso de solicitude (anexo I y II)

A solicitude poderá presentarse presencialmente no  sede do CRA (de 09:00 a 14:00 horas) ou na sede electrónica da Xunta.

Notas importantes sobre o proceso:

Normas de acceso ao centro  para as familias que presenten a solicitude presencialmente:

• Traer un bolígrafo propio.
  • Vir con mascarilla.

Para evitar masificacións , prégase aproveitar para entregar na SEDE ,o mesmo día que vos cite a vosa titora para ir buscar os materiais ao cole.

Día das Letras Galegas

Con motivo das Letras Galegas, e coincidindo co Día Mundial do Reciclaxe, desde o CRA de Narón, tíñamos unha proposta que tivemos que adaptar as circunstancias actuais, aqui tendes o resultado.

As Voces son do alumnando de 4º de Primaria, o cal agradecemos a súa participación: Vera, Aroa, Hugo, Lara, Sofía, Carolina, Irene e Ainhoa moitas grazas pola vosa colaboración.

Día das letras Galegas 2020: Carballo Calero

O Día Mundial do Reciclaxe nun Conto, de Pilar G. Muñiz.

Os Maios do CRA 2020

Debido a gran participación  novamente das familias, o que vos agradecemos enormente, tivemos que facer varios Maios porque non nos cabian todos nun só. Esperamos que vos gusten...

Val Infantil

Val Primaria

Domirón

Pinchando nos diferentes maios, podedes descargarlos en tamaño A3 para poñer coma un poster.

Esperamos que vos gusten!!!

Reanudación da ADMISIÓN ALUMNADO

A Xunta de Galicia ven de presentar os NOVOS PRAZOS :

"O prazo de presentación de solicitudes de admisión irá do 11 ao 18 de maio, ambos os dous días incluídos. Canto á presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo, a data máxima é o 26 de maio. As listaxes provisionais do alumnado admitido e excluído deberán publicarse antes do 9 de xuño e as definitivas ata o 26 de xuño.
O prazo de formalización de matrícula irá do 1 ao 10 de xullo "

Debido a situación na que nos econtramos establécense as seguintes normas:

- Soamente se atenderá con cita previa no teléfonos 626 422 080.

- Recoméndase de ser posible  a presentación  telemática  na  aplicacion admision alumnado.
- Á hora de entregar a documentación solicitada só se permitirá a entrada dunha única persoa agás  casos debidamente xustificados.
- Prégase uso de luvas e mascarilla.
- A documentación para presentar podédela atopar aquí.

coordenadas:

43°31'50.0"N 8°09'53.5"W

43.530542, -8.164869

Cómo llegar con google maps:

Se queredes facer os trámites telemáticamente pincha aqui para máis información.

Moitas grazas pola vosa comprensión

As entrevistas iniciais coa Orientadora que estaban previstas iniciar a vindeira semana quedan aplazadas .Aínda non sabemos  cando as autoridades sanitarias permitirán a súa realización . Estade pendente desta web .

Para calqueira dúbida  estamos no 626 422 080 ou en cra.naron@edu.xunta.gal

Instruccións para o desenvolvemento do 3º Trimestre

Xa están dispoñibles  as  Instrucións do 27 de abril da Consellería para o desenvolvemento do terceiro trimestre

A Consellería ven de publicar as instrucións definitivas de como se desenvolverá o terceiro trimestre do curso. Nelas podedes ler información relativa ao calendario escolar, adaptación da actividade, titoría, currículo e adapatación das programacións e avaliación e promoción, entre outras.

ESTADO DE ALARMA A NIVEL NACIONAL

ESTADO DE ALARMA A NIVEL NACIONAL  ( RealDecreto 463/2020)

AS ESCOLAS PERMANECERÁ PECHADAS ATA O FIN DO PERÍODO DE VALIDEZ DO DECRETO segundo o artigo 9 de medidas de contención no ámbito educativo.

O EQUIPO DIRECTIVO MANTÉN A ATENCIÓN TELEFÓNICA DE 10.00 A 13.00 NO NÚMERO 626 422 080  E POR CORREO ELECTRÓNICO NA DIRECCIÓN cra.naron@edu.xunta.gal

www.edu.xunta.gal/centros/cradenaron.

O PRAZO DE ADMISIÓN  QUEDA SUSPENDIDO ATA QUE SE REANUDEN AS CLASES. CANDO NOS INCORPOREMOS ,TEREDES UN NOVO PRAZO DE ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN DUNHA SEMANA .

GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN