Skip to Content

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (código de procedemento ED330B).

A solicitude presentarase no centro no que estean admitidos. Se aínda non están admitidos, a presentación realizarase no centro no que estean matriculados, para acreditar a entrada en prazo e enviar a solicitude ao centro de destino.

Se precisan resolver algunha dúbida, contacten coa Secretaría do centro: 881930489

 

 

 

DEBUXOS E POEMAS SOLIDARIOS

O alumnado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria realizou uns debuxos e poemas solidarios para poñer á venta co obxectivo de recadar fondos para a ONG Aga-Ucraína (Asociación Galega de Axuda a Ucraína). Cada un dos nosos alumnos e alumnas levará para casa varios exemplares, que poderán vender entre familiares e amigos. Trátase dunha actividade totalmente voluntaria na que as persoas que desexen colaborar, poderano facer aportando a cantidade que consideren oportuna. Así mesmo, o alumnado levará unha cartilla de rexistro de donacións na que poderán recoller o nome da persoa colaboradora e a cantidade recadada.

Os traballos do alumnado estarán tamén expostos nos distintos establecementos da contorna, polo que agradecemos enormemente a colaboración de todos eles. Pódense mercar os materiais en: Casa do Concello, Sansauto, Librería Brétema, Farmacia, Bar Dzine, Floristería La feria, Pesccadería Mariña, Mesón A Granxa, Perruquería Santos, A Braña, A tenda de Iria, Centro Veterinario +Kotas, Estanco, O Café do Palacio, Panadería O Inxerto, Supermercado, Clínica dental, Venta de coches AGC, Agrotenda e Parrillada Riboira.    

LISTAXES PROVISIONAIS (ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022-23)

Con data de hoxe, expóñense as listaxes provisionais co alumnado admitido para o curso 2022-23, así coma a listaxe do alumnado definitivo procedente do centro adscrito (Moeche). Todo o alumnado solicitante foi admitido.

Por outra banda, lémbrase que as solicitudes presentadas fóra de prazo están pendentes da súa xestión por parte da Xefatura Territorial.

Por protección de datos, as listaxes publicaranse exclusivamente no taboleiro de anuncios do centro. 

USO DE MÁSCARAS NO CPI A PARTIR DO 20 DE ABRIL

Bo día:

Segundo instrucións da Consellería de Educación facilitadas hoxe, en relación ao uso de máscaras, transmitimos o seguinte resumo:

OBRIGATORIO
Transporte escolar(salvo excepcións recollidas no apartado 3.1 do documento adxunto a esta entrada)

RECOMENDADO

Persoal traballador do centro educativo.
Alumnado do centro educativo.
Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.
Persoas traballadoras.
Visitas cando estean en zonas compartidas.
Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos
de casos.

Para ampliar esta información, poden ler o documento adxunto a esta entrada.

 

 

BECAS E AXUDAS PARA O CURSO 2022-23

O prazo para solicitar becas do curso 2022/23 ábrese o 30 de marzo e remata o 12 de maio. Poden atopar máis información na seguinte infografía, ou ben na web do Ministerio de Educación.

 

ESCOLA DE FAMILIAS

 

O Concello de San Sadurniño, en colaboración coa asociación Asfedro, pon en marcha unha Escola de familias, co obxectivo de mellorar as habilidades educativas, de xestión e de comunicación familiar e reforzar as súas competencias relacionadas coa educación dos seus fillos e fillas.

 

As sesións realizaranse os xoves 31 de marzo, 7, 21 e 28 de abril en horario de 15:30 a 17:00 h na Casa da Xuventude.

 

Para inscribirse, poden enviar un correo electrónico a pilar.calvo@sansadurnino.gal

 

 

Admisión curso 2022-23

Prazo aberto: do 1 ao 21 de marzo

Para presentar unha solicitude deberá seguir algunha das opción descritas a continuación:

  1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

     

  2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.

    IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando dende os seguintes enlaces os documentos, cubrilos e presentalos firmados no centro.

Para presentar a documentación no centro, é imprescindible cita previa (teléfono do centro: 881930489)

 

Algunhas imaxes do entroido no noso centro

Premendo na imaxe podedes ver algunhas fotos do entroido en secundaria.

 

Mandados do Meco

Deixámosvos os mandados do Meco para a vindeira semana (hai dous arquivos adxuntos, un para infantil e primaria e outro para secundaria).

Feliz Entroido a todos!!!

 

RESERVA DE PRAZA EN CENTRO ADSCRITO (1º BACHARELATO)

Bo día:

Hoxe ábrese o prazo para a reserva de praza no centro adscrito (IES Fernando Esquío). Poden presentar as solicitudes de xeito manual (adxúntase o modelo en pdf), ou ben a través da aplicación (admisionalumnado) no menú:

Solicitudes>Reserva>Crear

Esta solicitude deberá presentarse no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo, ou en Sede Electrónica, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

Lembren que o prazo de presentación de solicitudes desde o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro.

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut