XORNADA DE VERÁN

A partires do xoves 1 de xuño (este incluído) non haberá clases pola tarde por mor do horario de verán. Polo tanto o martes 30 de maio é o último día que haberá clases pola tarde.

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

CARREIRA POPULAR SAN SADURNIÑO : Domingo 28 de maio

Tódolos domingos do mes de maio quedada para adestramentos cara a carreira popular.

Na zoa do mesón A Granxa, arredor das 12 de mañá quedamos os domingos para botar unhas carreiras preparatorias da Carreira popular de San Sadurniño do vindeiro domingo día 28.

Contamos con vós¡¡¡

Este mércores 17, día das Letras Galegas, tamén faremos quedada á mesma hora de sempre.

Toda a información no seguinte enlace:

IV Carreira popular de San Sadurniño

O CPI SAN SADURNIÑO PARTICIPA NO I FORO DA EDUCACIÓN

O sábado 2 de maio celebrouse no Pazo de Congresos de Vigo o I Foro de Educación, organizado polo Faro de Vigo.

O noso centro foi invitado a participar xunto con Pedro Sarmiento, coordinador nacional do Proxecto Lóva, para desenvolver o obradoiro “Da emoción á aprendizaxe. Proxecto LÓVA”.

Reproducimos a continuación a referencia que aparecía no programa do Foro:

Obradoiro: “Da emoción á aprendizaxe. PROXECTO LÓVA” - Impartido por PEDRO

SARMIENTO e CPI SAN SADURNIÑO

Pedro Sarmiento e o CPI San Sadurniño impartirán o obradoiro "Da emoción á aprendizaxe. Proxecto LÓVA". Crear unha ópera e lanzar unha mensaxe ao mundo é un gran reto. Para superalo, a clase necesita aprender, esforzarse e traballar unida. Por iso, o coordinador do proxecto, plantexa un taller participativo no que vivir as emocións ás que se enfronta unha clase que se converteu nunha compañía de ópera.. Entre as capacidades que a experiencia LÓVA logrou desenvolver nos estudantes figuran o traballo en equipo, a responsabilidade, a autonomía, a relación ou a conciencia emocional.

Alumnado representante das compañías de ópera Botón, Cazasoños (que no curso pasado participaron no Proxecto Lóva) e Bombiglobo (que está realizando este ano o proxecto), trasládaronse a Vigo, acompañados dos seus pais e dos mestres, para falar da súa experiencia.

Eles sós foron quen de dirixir e organizar os dous obradoiros, facendo que os adultos participasen nunha serie de xogos e dinámicas coas que explicaron o proxecto e respostaron ás cuestións que lles plantexaron na sesión.

Parabéns aos alumnos por facernos disfrutar dunha xornada inesquecible pola emoción que souberon transmitir.

CARREIRA POPULAR: RECOLLIDA DE DORSAIS e HORARIOS CARREIRAS

Educación Primaria 1º A : Premio ao grupo

Educación Primaria 1º B : Premio ao grupo

Educación Primaria 2º A : Premio ao grupo

Educación Primaria 3º A :

Carolina Coira Sáez.

Nelsón Bonome López

Aroa Chao Picos

Educación Primaria 3º B :

Noa López Lago.

Aingerua Rodríguez López

Iria Martínez Mera

Educación Primaria 4º A :

Alma Penabad Seco

Rubén Expósito Fernández

Area Martínez Fernández

Educación Secundaria :

Paula Rebollar Fernández 2ºB ESO

SEMANA DA FROITA ECOLÓXICA DO 22 Ó 26 DE MAIO

A vindeira semana teremos reparto de froita ecolóxica no tempo de lecer. A semana da froita forma parte do programa de alimentación saúdable do CPI de San Sadurniño e conta coa financiación do plan FOGGA. As froitas que teremos nesta ocasión serán: PLÁTANO, ALBARICOQUE, NECTARINA, SANDÍA e MAZÁ.

Día das Letras Galegas: folliña voandeira dedicada a Carlos Casares

Este ano o Día das Letras Galegas está dedicado ao escritor Carlos Casares e nós decidimos lembralo cunha folliña voandeira que agardamos sexa do voso interese. Lembrado que no noso blogue Bibliosansa podedes atopar recursos e enlaces sobre el.

CHEA DE VIDA

Hoxe 185 alumnos e alumnas do CPI de San Sadurniño participaron xunto con alumnado doutros centro da comarca (ata un total de 1000) na gravación da canción "Chea de vida" da interprete galega Guadi Galego.

A gravación foi todo un éxito e unha experiencia inolvidable para todos os participantes.

O videoclip gravado estará á nosa disposición o día das Letras Galegas. Irémosvos informando ó respecto.

VIDEOCLIP OFICIAL : https://youtu.be/6K8imYXul4c

Chea de vida en prensa.