SEMANA DA FROITA NO CPI DE SAN SADURNIÑO

Estamos de noraboa. Este luns empezamos no colexio 10 días seguidos de reparto gratuito de froita no colexio. Froita de tempada, rica rica. O luns temos amorodos, o martes seguimos con arandeiras, despois con nectarina, o xoves sandía e o venres melón.

O alumnado de infantil poderao desfrutar na aula, o de primaria pode pasar no recreo polo comedor e o de secundaria terá unha boa cantidade na antiga cafetería.

Non deixedes pasar a oportunidade ¡que aproveite!

LISTADOS DEFINITIVOS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 18-19

No arquivo que se xunta podedes atopar a relación de alumnos e alumnas admitidos no CPI de San Sadurniño para o curso 2018-19.

Información sobre a V Carreira Popular

O domingo 27 de maio desenvolverase esta actividade, que xa comeza a ser un clásico.

Facendo clic nas seguintes imaxes poderedes acceder a:

A páxina con toda a información da carreira, a normativa da proba e outra información importante:

VACANTES ACTUALIZADAS

No arquivo que se xunta podedes ver as vacantes de alumnado que temos no centro para o curso que vén. Están actualizadas a día 16 de abril.

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

PRESENTACIÓN DA CARREIRA POPULAR

Hoxe pola tarde tivo lugar na Casa da Cultura a presentación oficial da V carreira popular de San Sadurniño. O alumnado de ESO tivo o privilexio de compartir opinións e curiosidades con Paula Mayobre e con Alejandro Gómez, dous extraordinarios atletas que apadriñan o evento. Parabéns a todos os organizadores e patrocinadores por contribuir a achegar o deporte a xente de todas as idades. O domingo 27 será unha festa arredor do atletlismo.

Radio Sansa: Letras Galegas 2018

Podedes escoitar este pequeno programa especial das Letras Galegas 2018 adicado a María Victoria Moreno na páxina web de Radio SanSa.

No apartado "Programas" da páxina da radio podedes escoitar tamén outros programas anteriores.

Actividades da Semana das Letras Galegas

Marcapáxinas María Victoria Moreno

Hoxe repartimos un marcapáxinas dedicado a María Victoria Moreno entre o alumnado do centro. Pero, non foi a única actividade que  o Equipo de Biblioteca (en colaboración co EDLG) realizou ao longo destes días sobre a escritora homenaxeada no Día das Letras Galegas. De feito, estamos levando a cabo unha que nos gusta moito: "Un maio para María Victoria Moreno". Construímos un maio pequeniño que o alumnado de 1º de ESO encheu con flores e cadeliños de papel nos que escribimos anaquiños da obra infantil de María Victoria. Onte seis alumnos e alumnas deste curso foron "contárllelo" ao alumnado de Educación Infantil (que nos agasallou cuns versos de María Victoria recitados entre todos) e ao alumnado de 1º de Educación Primaria que nos recibiu moi atentamente na súa aula. O vindeiro luns está previsto que de novo visiten ao alumnado de primaria. Moitas grazas ao profesorado e alumnado participante por compartir estas lecturas tan especiais. Por certo, na nosa aula virtual podedes acceder a algúns recursos relacionados coa autora homenaxeada.

VISITA Á PLANTA DE INTASA

Hoxe, o alumnado de ensinanzas aplicadas de 4ºESO tivo a oportunidade de visitar a planta de INTASA en San Sadurniño. Durante unha hora o seu director Ignacio Martínez explicoulles moi amablemente as diferentes etapas do proceso de transformación de madeira en taboleiro DM, melamina e tarima flotante, que tan presentes están xa nas nosas vidas. Unha empresa punteira, referente na zona. Grazas polas atencións recibidas por parte do persoal da fábrica e ao alumnado polo seu interese e comportamento exemplar.

XORNADA DE ALMORZOS SAUDABLES NO COLEXIO

Hoxe venres 11 de maio puidemos desfrutar dunha deliciosa xornada no colexio. O Alumnado da materia de "Promoción de estilos de vida saudable" baixo a tutela do seu profesor Alberto Casal, agasallounos coa preparación de brochetas de froitas tropicais, pan de diferentes tipos, marmeladas...en fin, unha delicia. Grazas a todos polo voso esforzo na presentación dos diferentes "petiscos" que veñen a ser unha proba máis de que comer sá non é incompatible con comer rico, rico...