Cortes de tráfico o vindeiro luns, 22 de novembro

Dende o concello infórmannos de que, co gallo da rodaxe da serie "A Rapa", o vindeiro luns, 22 de novembro haberá cortes de tráfico intermitentes ao longo de todo o día na Avenida Marqués de Figueroa. Ditos cortes só durarán uns minutos.

Reparto de máscaras ao alumnado

Segundo a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado, o alumnado destinatario será o seguinte:

1. Que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar.

2. Que non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

O prazo de solicitude remata o venres, 26 de novembro.

Ligazón á Orde: ver

Modelo de solicitude: ver

Convocatoria eleccións Consello Escolar

De acordo coa RESOLUCIÓN de 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración das eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, co seguinte calendario:

8 de novembro: publicación de censo e  convocatoria.

9 ao 16 de novembro: presentación de candidaturas.

Ata o 15 de novembro reclamacións ao censo.

17 de novembro proclamacións de candidaturas presentadas.

23 de novembro: eleccións.

En secretaría poderedes anotar a vosa candidatura.

Este curso, somentes se renova un posto de pais/nais por unha vacante.

En San Sadurniño a 8 de novembro de 2021

CIRCULAR INFORMATIVA CONSELLO ESCOLAR

·

O próximo venres 29 de outubro, ás14:30 h celebrarase na secretaría do centro o sorteo público para a designación dos membros da Xunta electoral para as próximas eleccións ao consello escolar.

REUNIÓNS INICIO CURSO ESO

Calendario de reunións

As reunións terán lugar no comedor escolar. O aforo estará limitado a unha persoa por familia co fin de garantir a distancia de seguridade.

NOVAS SECRETARÍA

A partir do 10 de setembro para realizar tramites administrativos, é preciso solicitar cita previa:

• A través do teléfono do centro 881 930 489.
  • No correo electrónico cpi.sansadurnino@edu.xunta.gal

O horario de atención será de 9:30 a 13:00 horas.

INICIO CURSO 2021 - 2022

4º EI

HORARIO ADAPTACIÓN

5º - 6º EI

9 SETEMBRO

9:30 a 13:50

1º-2º-3º-4º-5º-6º EP

9 SETEMBRO

9:30 a 14:00

1º - 2º ESO

15 SETEMBRO

9:30 a 14:55

3º - 4º ESO

15 SETEMBRO

9:30 a 14:55

O alumnado de EI e EP que faga uso do comedor pero NON do transporte poderá ser recollido na porta principal ás 15:20.

O alumnado transportado sairá ás 15:30

MATERIAL ESCOLAR EDUCACIÓN PRIMARIA