VISITA Á CEMENTEIRA TUDELA VEGUÍN

Hoxe o alumnado que cursa Ciencias Aplicadas á Actividade Profesional (CAAP) tivo a oportunidade que visitar as instalacións da cementeira da empresa Tudela Veguín situada no polígono do Río do Pozo, en Narón. Durante hora e media explicáronlles como se leva a cabo todo o proceso de fabricación de cemento a partir do clinker que almacenan dentro dunha espectacular cúpula pechada, como se tritura no seu muíño de bolas e como se almacena nos seus tanques xigantes. Unha empresa punteira no seu sector, con capacidade para producir moito máis incluso do que está a producir e que está á cabeza en sistemas de control de calidade e medio ambientais. Grazas pola amabilidade amosada por todos os traballadores da planta encargados de realizar a visita.

CONTINUAMOS COA PLANTACIÓN DE ÁRBORES

Hoxe correspondeulle ao alumnado de ESO facer a súa achega contra o cambio climático. Unha iniciativa do Concello a apoiada desde o colexio que tivo a súa primeira parte o pasado venres 15 e que continuou hoxe xoves 21,

Ás 12 e media do mediodia todas as clases de secundaria distribuíronse pola avenida de Marqués de Figueroa e comezou a plantar unha árbore co seu letreiro correspondente onde se reflectía un sentimento da clase cara a conservación do medio ambiente. Parabéns a todos pola participación.

VENRES CONTRA O CAMBIO CLIMÁTICO

Esta mañá Concello e Colexio amosaron publicamente na praza do antigo Concello a súa disconformidade contra este despilfarro enerxético que nos está a levar por mal camiño e que está comprometendo a sustentabilidade do planeta. Foi unha concentración-protesta simbólica onde os rapaces de ESO leron uns poemas e uns manifestos nos que deixaban claro que eran conscientes do problema e que teríamos que facer algo para frealo. A xornada concluiu co alumnado de infantil e primaria plantando unhas arbores para poñer o noso grao de area nesta causa. Aquí vos quedan algunhas imaxes deste día solidario e reinvindicativo.

VISITA DO ALUMNADO DE 4ºESO AOS INSTITUTOS DE FERROL

Afrontamos a parte final do curso e o alumnado de 4ºESO xa ten que ir pensando no seu futuro profesional e académico lonxe deste colexio. Por iso nada mellor que unha xornada como a de hoxe na que visitaron varios centros de Ferrol nos que poderían seguir cursando estudios, entre eles o CIF Ferrolterra. Aí os temos na foto, acompañados pola súa titora e a orientadora do colexio. Esperamos que a xornada fora de proveito e tomaran boa nota para facer a elección máis axeitada para o ano que vén.

RELACIÓN DE PREMIADOS NO CONCURSO DO DÍA DA ILUSTRACIÓN

A relación de premiados no concurso organizado polo Equipo de Dinamización de Lingua Galega do colexio é a seguinte:

Laura Pernas Lagoa de 6º Primaria
Alma Penabad Seco de 6º de Primaria
Duarte Lourido Calvo de 6º se Primaria
Brais Padín Arias de 6º de Primaria

Noraboa a todos eles. Nos arquivos adxuntos podedes atopar os traballos ganadores.

Admisión alumnado curso 2019 - 2020

clip

As familias que desexen solicitar praza para o próximo curso deberán presentar a instancia e documentación complementaria do 1 ao 20 de marzo.

Neste apartadado poden colsultar toda a información sobre o centro e a normativa deste procedemento:

Información sobre admisión do alumnado.

Impreso de solicitude de admisión.

Presentación telemática da solucitude da praza.

Ordes admisión e modificacións.

Instrucións da Dirección Xeral de Centros

Instrucións da Xefatura Territorial A Coruña.

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

Día de Rosalía: recuncho rosaliniano, lecturas e recital

Estes días podedes ver un espazo moi especial no primeiro andar do edificio de EI e EP: O Recuncho de Rosalía. Neste espazo amosanse algúns dos libros da autora, unha escolma de versos acompañados de imaxes da exposición de Ruth Matilda Anderson (fotografa estadounidense que visitou Galicia en 1925) e unha cesta con rolos nos que están escritos algúns dos seus poemas para coller e le nas aulas. De feito, o pasado luns foron algúns alumnos e alumnas de 1º de ESO a lerlles aos nenos e nenas de Educación Infantil un deles. Hoxe continuamos a celebración desta data cun recital dos seus poemas por parte do alumnado de secundaria na biblioteca no tempo de lecer do mediodía.

Visita ao Museo do Humor

O alumnado de 1º de ESO visitou o Museo do Humor de Fene o pasado 1 de febreiro.

Participación no Día Mundial da Radio 2019

Mañá, mércores 13 de febreiro, celébrase o Día Mundial da Radio. En Galicia, a asociación Ponte ... nas Ondas! convocou unha actividade na que o noso centro participará do seguinte xeito:

• O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria gravaron dous podcasts, os cales podedes escoitar facendo clic na seguinte imaxe (no aso de que o voso navegador non reproduza o son, existe a opción de descarga dun ficheiro de audio):

• Realización dun programa en directo por parte do alumnado de ESO dende as 12:00, o cal poderá ser seguido dende a canle de radio do noso centro (clic na seguinte imaxe):

Podes descargar ou escoitar o programa neste reproductor de son: