LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS 2018-19

Publicamos no documento que se xunta a relación definitiva de libros que lle corresponde a cada solicitante en 3º e 4º de PRIMARIA.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NAS AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Nos arquivos que se xuntan podedes atopar o estado provisional das solicitudes de axudas para libros de texto e material así como os admitidos e excluidos no FONDO LIBROS tanto en primaria como en secundaria. lembrade que tedes ata o venres 13 de xullo para facer reclamación á mesma.

INFORMACIÓN FONDOLIBROS

En relación aos libros de texto lembramos as datas máis importantes:

• As listaxes PROVISIONAIS de admitidos saen o 11 de xullo.
  • O periodo de reclamacións correspondente: 2 días, o 12 e o 13 de xullo.
  • As listaxes DEFINITIVAS de admitidos: o 16 de xullo para PRIMARIA. As de SECUNDARIA, ao ter exames en setembro, saen o 14 de setembro.
  • Os VALES para LIBROS e MATERIAL ESCOLAR: para PRIMARIA e os de SECUNDARIA que aprobaran todo en xuño, entregaranse do 16 ao 18 de XULLO. Para os da convocatoria extraordinaria de setembro de ESO, entregaranse do 14 ao 19 de SETEMBRO.

Pregramos respecten as datas de entrega para evitar incidencias.

LISTA LIBROS DE TEXTO 18-19

No arquivo que se xunta pódense atopar os libros que se usarán neste centro o curso 2018-19.

Especial atención en 3º de PRIMARIA:

Neste curso non fai falla que se merquen libros, sexas beneficiario de axuda ou non, xa que no centro hai un FONDO DE LIBROS suficiente para abastecer a todo o alumnado. Lémbrese, non obstante, que isto non inclúe os cadernos de actividades, os cales si deberán ser mercados se así se especifica na materia en cuestión.

Para calquera consulta relacionada non dubide en poñerse en contacto co centro.

CALENDARIO DE EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO

Os exames de recuperación de setembro terán lugar durante 2 días, o luns 3 e o martes 4 e distribuiranse do seguintes xeito.

CERIMONIA DE DESPEDIDA DOS DE CUARTO DE ESO

hoxe a mediodía, como vén sendo habitual nos últimos anos, despedimos ao alumnado de 4ºESO cunha emotiva cerimonia na Casa da Cultura do Concello, onde se mesturaron palabras, música, emocións, xestos...que xuntos deron forma a unha realidade que hai pouco parecía tan lonxana, e agora constitúe o punto de partida de novos proxectos.

É a típica sensación agridoce de ver que conseguiron o obxectivo, pero que iso implica irremediablemente que abandonan o centro onde pasaron toda a súa vida. Esperamos que nos lembren con cariño..¡SORTE!

DESPEDIDA DE CURSO

Onte, 21 de xuño, demos por finalizado o curso escolar e para celebralo fixemos unha xuntanza nos campos da "Granxa" preto do río. Alí todos os nenos de infantil, primaria e secundaria puideron participar en diferentes xogos tradicionais montados polos departamentos de educación física do colexio. Foi unha mañá soleada e alegre que pon o punto e final a curso 2017-18. ¡Grazas a todos e feliz verán!

ESTREA DA OBRA A DECISIÓN

Un ano máis o proxecto LOVA que se leva a cabo en primaria xerou os seus froitos. Desde que empezou o curso os rapaces e rapazas de 5º PRIM crearon a compañía BOLBORETA para transformarse en relacións públicas, actores, actrices, directores de escea, técnicos de iluminación...

O resultado: a obra "A decisión", unha entretida peza que intenta transmitir a forza da amizade e o importante que resulta desfacerse dos sentimentos de discriminación e rexeitamento nas nosas relacións.

Hoxe puidemos asistir é estrea na casa da cultura do Concello de San Sadurniño para os compañeiros do colexio. Mañá, as familias poderán velos en escea en sesións de 5 e 7 da tarde. Se non tes xa a entrada, mala sorte, as localidades xa están agotadas.

Parabéns a todos os alumnos e alumnas porque a pesares das dificultades conseguiron sacar a obra adiante e sobre todo ao profesorado que leva desenvolvendo este proxecto LOVA desde hai anos, intentando inculcar valores dun xeito diferente.

RUTAS E PARADAS DAS LIÑAS DE BUS DO COLEXIO

De cara á formalización da matrícula convén revisar o documento que se xunta para marcar a ruta e a parada de bus que lle corresponde a cada alumno/a.

LISTADOS DEFINITIVOS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 18-19

No arquivo que se xunta podedes atopar a relación de alumnos e alumnas admitidos no CPI de San Sadurniño para o curso 2018-19.