LISTA DEFINITIVA REPARTO DE LIBROS NA ESO

Tal como indica a lexislación, despois de realizar as probas extraordinarias de setembro e proceder a matricular ao alumnado, xa temos as listas DEFINITIVAS dos admitidos no programa de libros. Nelas aparecen os libros aos que cada solicitante admitido ten dereito a dispoñer do banco existente no centro. No arquivo que se xunta podedes atopar o listado.

CALENDARIO DE REUNIÓNS DOS TITORES DE PRIMARIA E INFANTIL COAS FAMILIAS

Benvidos a todos a un novo curso. Como ben sabedes, o luns 11 de setembro dán comezo as clases en infantil e primaria. Para que todas as familias coñezan os detalles da titoría na que están os seus fillos/as, tedes no arquivo que se xunta o calendario de reunións cos seus respectivos titores/as.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA PROXECTO E-DIXGAL

Acaba de facerse pública a resolución definitiva da convocatoria polo que xa podemos afirmar con seguridade que somos un dos centros elixidos poara a implantación do proxecto E-DIXGAL en 5º e 6º de PRIMARIA e máis en 1º e 2º de ESO.

Polo tanto nestes cursos empregaranse os recursos dixitais dispoñibles na plataforma POLO QUE NON HABERÁ QUE MERCAR LIBROS DE TEXTO.

LIBROS DE TEXTO 2017-18

Publicamos no arquivo que se xunta a lista de libros que se usarán no centro o ano que vén. Atentos desta volta é resolución ao longo deste mes do programa EDIXGAL. Se lle dan na consellería o visto bó á nosa solicitude , OS LIBROS DE 5º-6º PRIMARIA e 1º-2º ESO NON HABERA QUE MERCALOS xa que se usarán os dixitais da plataforma EDIXGAL.

De todos os xeitos recomendamos ler con detenemento as recomendacións que xa aparecen na lista do anexo para evitar problemas.

APERTURA DE PRAZO PARA SOLICITAR PRAZA COMO COLABORADOR DE COMEDOR

Ábrese prazo para todos aqueles membros da comunidade educativa que queiran colaborar na atención ao alumnado no comedor escolar. Tedes ata o 11 de setembro. A información, máis polo miudo, no arquivo que se xunta.

XORNADA DE VERÁN

A partires do xoves 1 de xuño (este incluído) non haberá clases pola tarde por mor do horario de verán. Polo tanto o martes 30 de maio é o último día que haberá clases pola tarde.

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROXECTO E-DIXGAL

Acaba de facerse pública a relación provisional de centros aos que lle foi concedido ou non o proxecto E-Dixgal, polo que se substitúen os libros de texto impresos por recursos dixitais en ordenador.

O CPI de San Sadurniño foi seleccionado entre os admitidos polo que case con toda probabilidade

NON HABERÁ LIBROS DE TEXTO O CURSO 2017-18 EN 5º E 6º DE PRIMARIA MÁIS EN 1º E 2º DE ESO

Así que xa sabedes, os que teñades fillos/as nestes niveis educativos

NON MERQUEDES NINGÚN LIBRO DE TEXTO.

A resolución definitiva darase a coñecer despois dos 10 días hábiles para posibles reclamacións.

LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS FONDOLIBROS

despois do pertinente periodo de reclamacións publicamos a lista definitiva de admitidos de primaria. Non hai ningún excluído.

A de secundaria, en setembro, despois dos exames da convocatoria extraordinaria.

LISTADOS PROVISIONAIS DE "AXUDASLIBROS"

Nos aquivos que se xuntan podedes atopar as listas de admitidos e excluídos nas solicitudes do programa "AXUDASLIBROS" destinado a 1º e 2º de primaria, cursos onde, como sabedes, non se repoñen os libros senón que se mercan cada ano. Lembrade que os admitidos que recibides a axuda de 170 euros para libros tedes tamén o cheque de 50 euros para o material escolar. Os que tedes a axuda de 90 euros NON vos corresponde axuda por material.