Vacacións de Semana Santa

Estimadas familias.

Lembramos que as vacacións de Semana Santa serán dende o 15 ata o 22 de abril.

Iniciamos as actividades lectivas o día 23 de abril.

Un saúdo

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

VISITA DO ALUMNADO DE 3º E 4º ESO A SANTIAGO

Onte xoves 28 de marzo, o alumnado de 3º e 4º ESO tivo a oportunidade de coñecer as instalacións la televisión de Galicia en San Marcos (Santiago) e tamén as do Museo Pedagóxico Galego, onte viviron unha xornada moi agradable en compañía das profesoras Teresa, Charo e Marta. Noraboa aos departamentos de Tecnoloxía e Xeografía e Historia pola organización e ao alumnado polo seu comportamento.

VISITA A CORUÑA DO ALUMNADO DE 2ºESO

Onte martes 26 de marzo o alumnado de 2ºESO tivo a oportunidade de visitar a cidade da Coruña xunto ás profesoras Teresa Vispalia e Mar Gutiérrez. Foi unha xornada estupenda onde coñeceron as peculiaridades do Castillo de San Antón e pasaron despois unha bonita xornada científica na Fundación Barrié de la Maza. A televisión de Galicia conectou en directo coa Fundación e o noso alumnado apareceu algúns momentos en pantalla, tal como se pode comprobar nos seguintes enlaces:

e nestoutro a partir do minuto 8

Aquí tedes tamén algunhas fotos da xornada

Por outra banda hai que salientar que o comportamento foi excelente. Parabéns a todos eles.

VISITA Á CEMENTEIRA TUDELA VEGUÍN

Hoxe o alumnado que cursa Ciencias Aplicadas á Actividade Profesional (CAAP) tivo a oportunidade que visitar as instalacións da cementeira da empresa Tudela Veguín situada no polígono do Río do Pozo, en Narón. Durante hora e media explicáronlles como se leva a cabo todo o proceso de fabricación de cemento a partir do clinker que almacenan dentro dunha espectacular cúpula pechada, como se tritura no seu muíño de bolas e como se almacena nos seus tanques xigantes. Unha empresa punteira no seu sector, con capacidade para producir moito máis incluso do que está a producir e que está á cabeza en sistemas de control de calidade e medio ambientais. Grazas pola amabilidade amosada por todos os traballadores da planta encargados de realizar a visita.

CONTINUAMOS COA PLANTACIÓN DE ÁRBORES

Hoxe correspondeulle ao alumnado de ESO facer a súa achega contra o cambio climático. Unha iniciativa do Concello a apoiada desde o colexio que tivo a súa primeira parte o pasado venres 15 e que continuou hoxe xoves 21,

Ás 12 e media do mediodia todas as clases de secundaria distribuíronse pola avenida de Marqués de Figueroa e comezou a plantar unha árbore co seu letreiro correspondente onde se reflectía un sentimento da clase cara a conservación do medio ambiente. Parabéns a todos pola participación.

VENRES CONTRA O CAMBIO CLIMÁTICO

Esta mañá Concello e Colexio amosaron publicamente na praza do antigo Concello a súa disconformidade contra este despilfarro enerxético que nos está a levar por mal camiño e que está comprometendo a sustentabilidade do planeta. Foi unha concentración-protesta simbólica onde os rapaces de ESO leron uns poemas e uns manifestos nos que deixaban claro que eran conscientes do problema e que teríamos que facer algo para frealo. A xornada concluiu co alumnado de infantil e primaria plantando unhas arbores para poñer o noso grao de area nesta causa. Aquí vos quedan algunhas imaxes deste día solidario e reinvindicativo.

VISITA DO ALUMNADO DE 4ºESO AOS INSTITUTOS DE FERROL

Afrontamos a parte final do curso e o alumnado de 4ºESO xa ten que ir pensando no seu futuro profesional e académico lonxe deste colexio. Por iso nada mellor que unha xornada como a de hoxe na que visitaron varios centros de Ferrol nos que poderían seguir cursando estudios, entre eles o CIF Ferrolterra. Aí os temos na foto, acompañados pola súa titora e a orientadora do colexio. Esperamos que a xornada fora de proveito e tomaran boa nota para facer a elección máis axeitada para o ano que vén.

RELACIÓN DE PREMIADOS NO CONCURSO DO DÍA DA ILUSTRACIÓN

A relación de premiados no concurso organizado polo Equipo de Dinamización de Lingua Galega do colexio é a seguinte:

Laura Pernas Lagoa de 6º Primaria
Alma Penabad Seco de 6º de Primaria
Duarte Lourido Calvo de 6º se Primaria
Brais Padín Arias de 6º de Primaria

Noraboa a todos eles. Nos arquivos adxuntos podedes atopar os traballos ganadores.

Admisión alumnado curso 2019 - 2020

clip

As familias que desexen solicitar praza para o próximo curso deberán presentar a instancia e documentación complementaria do 1 ao 20 de marzo.

Neste apartadado poden colsultar toda a información sobre o centro e a normativa deste procedemento:

Información sobre admisión do alumnado.

Impreso de solicitude de admisión.

Presentación telemática da solucitude da praza.

Ordes admisión e modificacións.

Instrucións da Dirección Xeral de Centros

Instrucións da Xefatura Territorial A Coruña.