AVISO COMEDOR

Desde a Xefatura Territorial informan dun aumento de prazas de comedor escolar.

A partir do luns 16 de setembro todo o alumnado que estaba en lista de espera poderá facer uso do servizo.

NOVAS COMEDOR

Publicamos as listaxes dos novos usuarios do Comedor Escolar para o vindeiro curso 2019/20, ordenados segundo os criterios establecidos na Instrución 2/2019 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, que foi aprobada polo Consello Escolar do centro na sesión celebrada o día 5 de setembro.

O alumnado que aparece na LISTA DE ESPERA, deberá agardar á AMPLIACIÓN de PRAZAS de comedor SOLICITADA a Comedores Escolares.

O alumnado que foi usuario o curso anterior xa está admitido.

Para calquera dúbida poden poñerse en contacto coa dirección do centro.

LISTAXE NOVOS USUARIOS DE COMEDOR

LISTAXE ALUMNADO LISTA DE ESPERA

INICIO DE CURSO 2019 - 2020

EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

Día 11 de setembro en horario de 9:30 a 14:00 ( agás 4º de EI que ten horario de adaptación ).

EDUCACIÓN SECUNDARIA

Día 16 de setembro en horario de 9:30 a 14:30.

Haberá servizo de comedor dende o día 11.

LISTAXES DEFINITIVAS FONDOLIBROS EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2019-2020

Listaxe definitiva Fondolibros Ed. Primaria. Curso 2019 - 2020.

LISTAXES DEFINITIVAS

LISTAXES EXCLUÍDOS

LISTAXE PROVISIONAL AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Publicación das listaxes provisionais.

Axudas libros e materiais

Listaxe admitidos

Listaxe excluidos

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

O calendario das probas extraordinarias de setembro queda, despois dunha pequena modificación, como segue

Fin de curso 2018/2019

O pasado venres 21 de xuño despedimos este curso académico, e que mellor que facelo xogando!

Facendo clic na seguinte imaxe accederedes a un vídeo que recolle as diferentes actividades e xogos nos que participou tanto o profesorado coma o alumnado das tres etapas educativas: Educación Infantil, Educación Primaria e ESO:

Deportes náuticos no Encoro de As Forcadas.

O xoves 20 de xuño alumnado de 6º de Primaria e de 1º e 2º da ESO que cursa a materia optativa de Promoción de Estilos de Vida Saudable realizaron unha actividade de toma de contacto con diferentes deportes náuticos.

Así, divididos en tres grupos foron rotando durante media hora por cada unha das seguintes actividades: piragüismo, vela e paddle-surf.

Debido á grande acollida que tivo a actividade, confiamos en darlle continuidade en vindeiros cursos e que se convirta nun fixo na nosa programación.

Facendo clic na seguinte imaxe pódese acceder a unha galería de imaxes:

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE PARTICIPACIÓN NO FONDOLIBROS E AXUDAS DE MATERIAL

Nos arquivos que se xuntan podedes atopar a listaxe de alumnado admitido e excluido en FONDOLIBROS e as axudas correspondentes de material escolar.