AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas de libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020

No curso 2019/2020 o Fondo solidario de libros de texto estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º de Primaria e 3º e 4º de ESO. En 1º e 2º de educación primaria haberá as axudas para a adquisición de libros de texto. No caso do material escolar, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en toda a Educación Primaria e ESO.

O alumnado matriculado nos cursos de 5º e 6º de E.Primaria e 1º e 2º de ESO incluídos no Proxecto deEducación dixital (EDIXGAL) están excluídos da participación no fondo solidario de libros de texto. No obstante poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.

O prazo para a presentación das solicitudes dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2019, inclusive.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia,https://sede.xunta.gal .

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Neste caso a solicitude será única para todos os fillos admitidos no mesmo centro.

PUBLICACIÓN DE LISTAXES:

Listaxes provisionais de admitidos :2 7 de xuño.

Reclamacións ás listaxes provisionais :28 de xuño e 1 de xullo.

Listaxes definitivos: Educación primaria : 3 de xullo Educación secundaria : 13 de setembro

Os libros das listaxes definitivas serán entregados os primeiros días do curso

ENTREGA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Primaria e Secundaria con matrícula ordinaria (aprobados en xuño): do 4 ao 10 de xullo

Secundaria con matrícula Extraordinaria(pendentes para setembro): do 16 ao 18 de setembro

ANEXOS I – II. Solicitude

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS 2019 – 2020

ADMISIÓN 2019 -2010

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS 2019 – 2020

EDUCACIÓN INFANTIL

EDUCACIÓN PRIMARIA

EDUCACIÓN SECUNDARIA

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

SEMANAS DA FROITA

Estimadas familias

As vindeiras semanas ( 27-31/5 e 3-7/6), o centro participará no programa FOGGA . No horario de lecer repartirase froita ao alumnado.

SANSALUDOMATES: UNHA FESTA DAS MATEMÁTICAS NO COLEXIO

O pasado martes 14 de maio celebramos a I Feira SansaLudoMates con dous obxectivos claros: por un lado, que o noso alumnado de Infantil, Primaria e Secundaria compartise actividades xuntos e por outro fomentar o carácter lúdico das matemáticas promovendo xogos educativos nos que desenvolver habilidades importantes para a nosa materia, como a visión espacial, o razoamento lóxico…

Grazas a todo o alumnado e profesorado participante por facer realidade este pequeno proxecto, o cal non sería posible sen vos.

Non nos queda máis que animarvos a participar o vindeiro ano.

"Un mar de muiñeiras": vídeo.

Como xa publicamos hai dous días, alumnado e profesorado do noso centro participou activamente neste evento.

O vídeo da actividade xa está en Youtube, podedes velo facendo clic na seguinte imaxe:

Participación no evento "Un Mar de Muiñeiras"

O pasado venres, alumnado de 4º e 6º de Educación Primaria, de diferentes cursos de Educación Secundaria e varios docentes deste centro participaron activamente no evento "Un Mar de Muiñeiras" organizado polo CFR (Centro de Formación e Recursos do Profesorado) de Ferrol.

A finalidade deste evento non foi outra que poñer de manifesto que o noso Baile Tradicional é posible traballalo nas etapas de ensino obrigatorias. E non só é posible, senón que forma parte do currículo.

O evento consistiu nunha xuntanza xunto con diferentes centros educativos da comarca de Ferrolterra para bailar conxuntamente unha muiñeira, da cal houbo dúas versións. Así, sumáronse un total de 660 persoas (entre alumnado e profesorado que tamén bailou) para a realización do baile conxunto.

Froito do mesmo, cóntase que mañá ou pasado mañá póidase visualizar un vídeo da actividade. No momento en que o mesmo sexa publicado, poñeremos unha ligazón ao mesmo.

E para ir "abrindo boca", velaí vai a reportaxe emitida no programa "Fun polo aire" da TVG (clic na imaxe para reproducir o vídeo):

PONTE DAS LETRAS GALEGAS

Estimadas familias:

Os días 16 e 17 de maio non haberá clase.

Voltaremos ao centro o día 20, luns.

PONTE DAS LETRAS GALEGAS

Estimadas familias:

O día 16 e 17 de maio non haberá clases. Voltaremos ao centro o día 20.

DIA DAS LETRAS GALEGAS

O equipo de biblioteca e o EDLG recompilamos algúns recursos sobre Antón Fraguas na  aula virtual. Por outra banda, no noso blogue Bibliosansa podedes atopar as entradas que lle vimos dedicando ao persoeiro homenaxeado neste Día das Letras Galegas.