RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROXECTO E-DIXGAL

Acaba de facerse pública a relación provisional de centros aos que lle foi concedido ou non o proxecto E-Dixgal, polo que se substitúen os libros de texto impresos por recursos dixitais en ordenador.

O CPI de San Sadurniño foi seleccionado entre os admitidos polo que case con toda probabilidade

NON HABERÁ LIBROS DE TEXTO O CURSO 2017-18 EN 5º E 6º DE PRIMARIA MÁIS EN 1º E 2º DE ESO

Así que xa sabedes, os que teñades fillos/as nestes niveis educativos

NON MERQUEDES NINGÚN LIBRO DE TEXTO.

A resolución definitiva darase a coñecer despois dos 10 días hábiles para posibles reclamacións.

LISTA DEFINITIVA ADMITIDOS FONDOLIBROS

despois do pertinente periodo de reclamacións publicamos a lista definitiva de admitidos de primaria. Non hai ningún excluído.

A de secundaria, en setembro, despois dos exames da convocatoria extraordinaria.

LISTADOS PROVISIONAIS DE "AXUDASLIBROS"

Nos aquivos que se xuntan podedes atopar as listas de admitidos e excluídos nas solicitudes do programa "AXUDASLIBROS" destinado a 1º e 2º de primaria, cursos onde, como sabedes, non se repoñen os libros senón que se mercan cada ano. Lembrade que os admitidos que recibides a axuda de 170 euros para libros tedes tamén o cheque de 50 euros para o material escolar. Os que tedes a axuda de 90 euros NON vos corresponde axuda por material.

LISTADOS PROVISIONAIS DE "FONDOLIBROS"

Nos documentos que se xuntan podedes atopar a listaxe de admitidos e excluídos nas solicitudes do programa FONDOLIBROS, que lembramos que corresponde aos libros de texto e material escolar desde 3º primaria ata 4º de ESO.

Os que nos estades admitifos dispoñedes de 2 días para reclamar. O xoves pubñicarase a lista definitiva.

ENTREGA DE VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

O venres 14 de xullo a partir das 11 da mañá estarán a vosa disposición os vales para adquisición de libros de texto e material escolar. Lembrade que poderán recollelos todos aqueles que así o solicitaron e teñan aprobado todo na convocatoria de xuño.  O último día para recollelo no centro en xullo será o martes 18. De non facelo teredes que esperar a setembro xunto cos que teñen materias pendentes para a convocatoria extraordinaria.

Para saber se tes dereito a vale para libros e material hai que estar atento á lista provisional de admitidos e exluídos que se publicará o entre o martes 11 e o mércores 12. Despois de 2 días para posibles reclamacións publicarase a lista definitiva e xa poderás pasar polo centro para recoller o vale.

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

1º-3º-4ºESO

Charo

1ºB

*A proba de MÚSICA (que só teñen 2 alumnos) levarase a cabo ás 10:40h do luns 4 de setembro. Un dos alumnos (que lle coinciden varios, iniciará o día con LCL, despois fará o de inglés, a continuación o de Música e finalmente CCSS)

12:20h-14:00h

1ºB+2ºB+3ºESO acad+ 4ºESO acad+Pend.

Julia

4ºA

1ºA+2ºA+3ºESO aplic.+ 4ºESO aplic. +Pend.

Vanessa

3ºB

Martes 5 de setembro: Sesión de avaliación. Mércores 6 de setembro: Entrega de notas e consellos orientadores: ás 9 e media da mañá. Ás 10 empeza o período de matrículas cos alumnos de 4ºESO prioritariamente. Xoves 7 de setembro Matrículas cos alumnos de 3ºESO prioritariamente.Venres 8 de setembro Matrículas cos alumnos de 1º e 2ºESO prioritariamente. Inicio de curso en secundaria: venres 15 de setembro

LIBROS DE TEXTO 2017-18

Publicamos no arquivo que se xunta a lista de libros que se usarán no centro o ano que vén. Atentos desta volta é resolución ao longo deste mes do programa EDIXGAL. Se lle dan na consellería o visto bó á nosa solicitude , OS LIBROS DE 5º-6º PRIMARIA e 1º-2º ESO NON HABERA QUE MERCALOS xa que se usarán os dixitais da plataforma EDIXGAL.

De todos os xeitos recomendamos ler con detenemento as recomendacións que xa aparecen na lista do anexo para evitar problemas.

APERTURA DE PRAZO PARA SOLICITAR PRAZA COMO COLABORADOR DE COMEDOR

Ábrese prazo para todos aqueles membros da comunidade educativa que queiran colaborar na atención ao alumnado no comedor escolar. Tedes ata o 11 de setembro. A información, máis polo miudo, no arquivo que se xunta.

XORNADA DE VERÁN

A partires do xoves 1 de xuño (este incluído) non haberá clases pola tarde por mor do horario de verán. Polo tanto o martes 30 de maio é o último día que haberá clases pola tarde.

FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE