Atención durante o mes de agosto

Durante o mes de agosto unicamente se atenderán emerxencias, que poderán ser comunicadas no correo electrónico do centro (preferentemente) ou no teléfono móbil do CPI (695556016).

Matrícula ciclos formativos

Calendario de matrícula dos ciclos de FP Básica

PROBAS DE CERTIFICACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

A Xunta vén de convocar as probas de certificación en linguas estranxeiras para o alumnado que cursa 4º ESO, Bacharelato e FP en centros públicos de Galicia. Os estudantes teñen a posibilidade de obter unha acreditación oficial nunha lingua estranxeira totalmente de balde, pois estas probas están financiadas pola Consellería.

Toda a información ao respecto atópase nesta ligazón.

No caso de que algún alumno/a desexe formalizar a súa solicitude, deberá mandar asinado este compromiso ao correo o centro.

FONDO DE LIBROS

• As listaxes provisionais do Fondo de libros atópanse publicadas no taboleiro de novas do CPI. As listaxes definitivas publicaranse o día 15 de xullo.
  • Datas para a recollida de vales para libros e material escolar: do 12 ao 19 de xullo (ambos os dous incluídos) de 10 a 14 horas.
  • Os vales non entregados en xullo poderán ser recollidos en setembro na secretaría do centro.

LIBROS DE TEXTO 2022-23

Adxúntase en pdf a listaxe de libros para o curso 2022-23.

MATRÍCULA CURSO 2022-23

Estimadas familias:

Os prazos para a formalización da matrícula do curso 2022-23 son os seguintes:

+Infantil e Primaria: dende o 22 ao 30 de xuño (ambos incluídos)

+Secundaria: dende o 27 de xuño ao 8 de xullo (ambos incluídos)

A documentación necesaria para formalizala é a seguinte:

+Impreso de matrícula (debidamente cuberto)

+Catro fotografías tamaño carné co nome escrito na parte posterior

+As persoas solicitantes de comedor deberán cubrir o modelo de autodeclaración (adxúntase nesta publicación)

Educación Secundaria

+Impreso de matrícula (debidamente cuberto)

+Unha fotografía tamaño carné co nome e o curso escrito na parte posterior

+Fotocopia do DNI actualizada

+O alumnado de 3º e 4º deberá presentar o xustificante bancario conforme foi pagado o seguro escolar de 1,12 € na conta IBAN ES43 2080 0208 0431 0000 0061 de Abanca.

Toda a documentación deberá ser entregada xunto coa matrícula. En caso contrario non será recollida.

Adxúntanse nesta publicación os dous modelos para a formalización da matrícula en pdf, así coma a información relativa á protección de datos. Dita folla de protección de datos deberán cubrila as familias do alumnado de novo ingreso no centro.

AXUDA A UCRAÍNA

Queremos agradecer a enorme acollida que tivo a venda de debuxos e poemas solidarios a favor da ONG Aga-Ucraína. Conseguimos recadar a cantidade de 5039,38 €!

Todo isto foi posible grazas ao traballo do noso alumnado, e tamén grazas á colaboración das familias e dos establecementos colaboradores.

MOITAS GRAZAS A TODOS!

ACTUALIZACIÓN DE DATOS DE MATRÍCULA

Hoxe entregouse unha folla de actualización de datos de matrícula ao alumnado dende 4º de Educación Infantil ata 5º de Educación Primaria. Pregamos entreguen dita folla cumprimentada ás correspondentes persoas titoras, a máis tardar, o día 3 de xuño.
Grazas de antemán

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

A xornada de portas abertas no CPI de San Sadurniño terá lugar o vindeiro martes, 31 de maio, ás 16:00 h. Poden atopar máis información nas infografías adxuntas

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (código de procedemento ED330B).

A solicitude presentarase no centro no que estean admitidos. Se aínda non están admitidos, a presentación realizarase no centro no que estean matriculados, para acreditar a entrada en prazo e enviar a solicitude ao centro de destino.

Se precisan resolver algunha dúbida, contacten coa Secretaría do centro: 881930489