FINANCIAMENTO DA COMUNIDADE ECONÓMICA EUROPEA

O CPI San Sadurniño imparte ensinanzas cofinanciadas polo Fondo Social Europeo FSE

O FSE INVISTE NO TEU FUTURO

Participación no Día Mundial da Radio 2019

Mañá, mércores 13 de febreiro, celébrase o Día Mundial da Radio. En Galicia, a asociación Ponte ... nas Ondas! convocou unha actividade na que o noso centro participará do seguinte xeito:

• O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria gravaron dous podcasts, os cales podedes escoitar facendo clic na seguinte imaxe (no aso de que o voso navegador non reproduza o son, existe a opción de descarga dun ficheiro de audio):

• Realización dun programa en directo por parte do alumnado de ESO dende as 12:00, o cal poderá ser seguido dende a canle de radio do noso centro (clic na seguinte imaxe):

Podes descargar ou escoitar o programa neste reproductor de son:

RESULTADO DOS PREMIOS DO CERTAME LITERARIO 25 NOVEMBRO

Xa resolvemos o concurso literario convocado co gallo do 25 de novembro para alumnado de 3º e 4º ESO. Os gañadores son os seguintes:

Modalidade de relato breve:

1º Paula Rebollar Fernández 4º

2º Fatima Yañez Penabad 4º

Modalidade de artigo de opinión:

1º Noreia Hermida Pérez

2º Marcos Sueiras López 4º

3ºTania García Santalla 4º

4º Jorge López Rodríguez 4º

A entrega de premios será na biblioteca, no recreo do mércores

día 13 de febreiro

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020. RESERVA DE PRAZA.

Segundo se contempla na Orde de 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos,  artigo 10.2 o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe o modelo normalizado ED550A"

Tamén se poderá cumprimentar a reserva través da aplicación admisionalumnado: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/  que deberán entregar posteriormente na Secretaría deste centro.

A reserva tamén se poderá formalizar na Sede Electrónica con certificado dixital ou a Chave365: https://sede.xunta.gal/portada e neste caso xa non é preciso a entrega en papel na Secretaría do centro.

Aquelas familias do alumnado de 4º curso de Educación Secundaria que desexen efectuar a reserva de praza para o vindeiro curso no IES Fernando Esquio de Neda deberán formalizar a reserva de praza . O prazo de presentación da reserva de praza será do 1 ao 15 de febreiro.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

CELEBRACIÓN DÍA DA PAZ

Hoxe 30 de xaneiro demos boa conta da celebración do día da Paz. Foi un acto moi bonito no que cada clase achegou o seu anaco para rematar construíndo entre todos unha fermosa pomba chea de mensaxes de paz e concordia, que boa falta nos fan. Este ano tivemos o privilexio de cantar todos xuntos un tema orixinal, creado no centro, tanto en música como en letra. Gustou moito e a todos aqueles que se implicaron na causa...grazas de corazón. Fixestes dun día sinalado...algo especial. Para redondear a xornada parte do alumnado de ESO agasallounos cunha lectura de poemas relacionados no corredor de secundaria e no tempo de lectura en primaria desprazouse ata as súas aulas para lerlles aos pequenos unhas composicións relacionadas co tema. Parabéns a todos porque contribuistes a unha celebración fermosa.

Nos arquivos que se xuntan tedes diferentes momentos deste día tan especial.

CONFERENCIA DIDÁCTICA

O mércores 23 de xaneiro o alumnado de 3º a 6º de Primaria asistiu na Casa da Cultura, á Conferencia “De Profesión…¡Árbitro! Y a ti… ¿Te apetece?” que tivo lugar dentro do marco do proxecto “Disfruta do teu Patio” que se está a desenvolver no centro. Visitounos o árbitro de fútbol Ignacio Iglesias Villanueva que na actualidade leva a cabo a súa actividade na Primeira División de Fútbol. Moitos nenos e nenas xa o coñecían pois é un habitual colaborador no proxecto LÓVA desde que este botara a andar no noso centro no ano 2013.

Os temas a tratar foron diversos e moi interesantes xa que se falaron dos valores que deben estar presentes na arbitraxe e en todas as facetas da vida: respecto, empatía, gratitude, paciencia, esforzo… e se afondou na parte máis descoñecida desta profesión.

Tanto o alumnado como o profesorado quedamos moi agradecidos pola visita xa que disfrutamos moito e aprendemos cousas que serán de moito proveito.

VISITA AO PARLAMENTO DE GALICIA

Hoxe xoves 24 de xaneiro o alumnado de 3º e 4º ESO tivo a oportunidade que visitar o Parlamento de Galicia pola mañá e o Museo do Pobo Galego pola tarde. Por uns intres sentíronse representantes do pobo e no Museo tiveron a oportunidade de deixar a súa pegada lendo uns poemas. Nunca está de mais recalcar a importancia que ten para o desenvolvemento en harmonía dos pobos a práctica do diálogo, do debate, do intercambio de opinións sempre enmarcadas no respecto e no espírito democrático, e que mellor sitio para recalacalo que no Parlamento de Galicia. Que sirvan tamén os museos como o do Pobo Galego non para separar senón para xuntar culturas.

Unha xornada moi bonita na que aprenderon un par de cousas importantes e, de paso, desfrutaron dun Santiago de Compostela, como non, pasado por auga.