QUÍMICA NA COCIÑA

Outro ano máis, o alumnado de 3ºESO, co gallo das mesturas homoxeneas e heteroxéneas na materia de Física e Química, elaboraron uns biscoitos para demostralo. Foi unha xornada onde trasladamos a química á cociña para ver unha das súas vertentes máis prácticas. O resultado foi excelente, saíndo 6 biscoitos dos que deron boa conta os compañeiros no tempo de lecer.

Noraboa a todos.

SORTEO CESTA NADAL

O alumnado de 4ºESO xa está poñéndose a recadar fondos para sufragar os gastos da excursión fin de curso e, tal como é tradicional, está a vender cupóns para o sorteo da supercesta de Nadal que podedes ver na fotografía, coas bebidas, doces, ibéricos e demáis produtos típicos destas festas. Está valorada en 300 euros. Pode ser vosa se o 18 de decembro, ás 12 do mediodía, saídes gañadores no sorteo que terá lugar no colexio. ¡Sorte!