Capoeira en San Sadurniño

O pasado martes 5 de novembro fixemos un taller de capoeira na aula de música na que participaron os alumnos e alumnas de 2º e 4º da ESO. Foron unhas xornadas especiais nas que o profesor Raça de Brasil e dous alumnos da escola Capoeira Luanda de Ferrol compartiron con con nós algúns coñecementos básicos dos movementos, cancións, ritmos e instrumentos típicos da capoeira.

PROGRAMACIÓN REDUCIDA 4º ESO

PROGRAMACIÓN REDUCIDA 3º ESO

PROGRAMACIÓN REDUCIDA 2º ESO

PROGRAMACIÓN 2013-2014

Departamento de Música PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA CURSO 2013-2014 CPI San Sadurniño Setembro 2013 1. Introducción e contextualización da programación. A través da educación musical, inténtase completar unha educación integral do alumnado a través do coñecemento do feito musical como manifestación artística, cultural e histórica, así como ó afianzamento dunha postura aberta, reflexiva e crítica ante a creación e a difusión da música na nosa sociedade, facendo especial fincapé no papel das novas tecnoloxías da información e da comunicación.