LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO 15-16

No arquivo adxunto podedes descargar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso. Houbo unha corrección de erros do día 23 de xuño no libro de sociais de 2º da ESO. A corrección xa aparece na listaxe do adxunto.

menú de xaneiro

OPERACIÓN QUILO NO CPI DE SAN SADURNIÑO NADAL 2013

Operación Quilo de Nadal 2013

Queridas Familias:

Este ano queremos planificar a Operación Quilo de Nadal 2013, unha campaña de recollida de alimentos para colaborar  coa Cociña Económica de Ferrol e con Cáritas Interparroquial.

Por isto alumnado, profesorado e familias poderán contribuír de maneira voluntaria entre os días 2 ao 12 de decembro. Para non xuntarnos cos mesmos produtos, repartimos por cursos o que poden traer, sería do seguinte xeito:

-         Infantil: Leite.

-         1º e 2º Primaria: Cacao, café.

-         3º e 4º Primaria: Galletas, azucre.

-         5º e 6º Primaria: Conservas ( peixe, vexetal, froitas ).

-         1º e 2º ESO: Aceite.

-         3º ESO: Produtos de Nadal.

-         4º ESO: Pasta, legumes.

Esperamos a vosa colaboración e que participedes xunto cos vosos fillos/as para contribuír a facelos máis solidarios e xenerosos fronte os mais desfavorecidos.

Grazas pola vosa colaboración.

SEMANA DA CIENCIA E DÍA DO MEDIO AMBIENTE

O comedor do noso centro tamén se une a esta celebración a través dunha semana de menús elaborados con produtos ecolóxicos.

Nos recreos da mañá se repartiu froita ecolóxica dentro do programa subvencionado polo FOGGA.

DE RATOS E NENOS.

Vídeo producido pola ANPA do colexio público de San Sadurniño en protesta polo proxecto de repagamento dos comedores escolares que a Consellería de Educación pretende levar a cabo.

Proxecto de Decreto polo que se regulan os comedores escolares

Aberto prazo para presentar proposicións, suxestións ou recomendacións: do 25 de abril ao 3 de maio.

Enlace á páxina web da Consellería de Educación onde se pode consultar toda a información

O claustro do CPI San Sadurniño manifesta o seu rexeitamento ao proxecto de comedor onde se desvincula a gratuidade do servizo ao feito de ser usuario do transporte escolar polos seguintes motivos:

XOGOS DE MESA NO MOMENTO DE LECER DO COMEDOR

Co obxectivo de que os alumnos de primaria teñan unha oferta de actividades de ocio variada estamos a fomentar os xogos de mesa no tempo de lecer do comedor.

Cada alumno escolle o xogo que máis lle apeteza: parchís, quen é quen, damas, xadrez,...

A maioría dos alumnos dos primeiros cursos de primaria non coñecen as regras do xedrez. Para axudarlles a comezar poñeremos á súa disposición os seguintes manuais:

MENÚS DO CURSO 2012-13

Menús do curso 2012-13

menu do 4 de febreiro

FIN DO PRAZO PARA SOLICITAR BOLSAS DE COMEDOR

O próximo xoves 20 de setembro remata o prazo para solicitar bolsa de comedor.

Recordade que ten dereito a solicitala todo aquel alumnado da zona de influencia do noso centro. O alumnado con dereito a transporte escolar é automáticamente bolseiro.

Consultar na Secretaría do centro as condicións para solicitar a bolsa, así como os criterios económicos ou de outra índole necesarios para obtela.

INSTRUCCIÓNS SOBRE COMEDORES DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN