Instrucións para o pagamento do comedor escolar

O pagamento realizarase entre o 1 e o 20 do mes seguinte ao da prestación do servizo.

A liquidación dos prezos públicos entenderase efectuada para todos os efectos o día 5 de cada mes.

As formas de pagamento serán as seguintes:

• Pagamento nas entidades autorizadas pola Consellería de Facenda: os centros poñerán a disposición dos suxeitos pagadores os impresos de pagamento. O ingreso das cantidades correspondentes realizarase nas entidades autorizadas. Os pagadores deben conservar os xustificantes do “pagamento para o interesado” e presentar no centro, nos 20 primeiros días de cada mes, os xustificantes de “pagamento para a Administración” debidamente validados.
  • Pagamento a través do Espazo Abalar: os impresos de pagamento atópanse dispoñibles directamente na aplicación. Se se utiliza esta opción, non é necesario presentar xustificante algún no centro educativo.
  • Pagamento a través da Oficina Virtual Tributaria: os pagamentos poden realizarse a través da seguinte ligazón http://www.conselleriadefacenda.es/web/portal/confeccion-impresos de xeito telemático. Débense presentar no centro os xustificantes de pagamento, nos 20 primeiros días de cada mes.

Os incumprimentos no pagamento dos prezos públicos de cada mes impedirán a utilización ao mes seguinte do comedor escolar, mentres non se proceda á oportuna regularización dos pagamentos, para a cal contarase cun prazo máximo de 2 meses.