Infantil e primaria, Secundaria

Roteiro literario: De Padrón a Pontevedra

O pasado 10 de maio, como sabedes, realizamos unha visita a Casa-Museo de Rosalía de Castro e a Pontevedra organizada polos departamentos de Xeografía e Historia e Lingua Galega e Literatura. O EDLG e o Equipo da Biblioteca elaboramos un roteiro literario a partir do cal elaboramos unha presentación que adxuntamos aquí.

Roteiro literario: De Padrón a Compostela

O pasado xoves 26 de abril o alumnado de 3º e 4º de secundaria visitou, coma xa sabedes, Padrón e Compostela. Trátabase  dunha actividade organizada polos departamentos de Xeografía e Historia e Lingua Galega e Literatura á que nos quixemos sumar dende a Biblioteca e o EDLN cun roteiro literario que elaboramos para que os seus textos fosen lidos na visita. Premede aquí se queredes coñecer o roteiro.

Día do Libro: Agasalla unha suxestión

O pasado mércores 25 de abril alumnas e alumnos de secundaria participaron nunha actividade para conmemorar o Día do Libro que chamamos "Agasalla unha suxestión". Consistía en regalar unha suxestión de lectura dun libro a outro compañeiro ou compañeira cuxo nome sacaban ao chou dunha bolsa.

Grazas ao alumnado participante!

Día do Libro: Exposición de fondos sobre Cervantes e Shakespeare

Lembrámosvos que ao longo desta semana e da próxima podedes visitar a nosa exposición de fondos sobre Cervantes e Shakespeare na sala de secundaria. Aproveitamos para facer unha pequena presentación con textos destes dous grandes escritores que anexamos nesta entrada.

EXPOSICIÓN DE FONDOS NA SALA DE SECUNDARIA: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Ao longo deste mes de marzo expoñeremos na sala de secundaria fondos relacionados co Día Internacional da Muller. Tamén elaboramos unha pequena presentación con fotografías e textos de escritoras para que esta exposición "viaxe" a todas partes a través da Internet.

Día de Rosalía

Mañá mércores conmmeraremos o Día de Rosalía cun recital na sala de secundaria da biblioteca. Anímate e participa.

DÍA DA PAZ: EXPOSICIÓN DE FONDOS PARA ESO

Estamos a expoñer unha selección de fondos da nosa biblioteca sobre a paz na sala de secundaria. Atoparedes anexa unha presentación con fotografías sobre esta.

Guía de suxestións de Nadal: Cara a unha illa misteriosa de libros

Cara a unha illa misteriosa de libros. Benvidos e benvidas a Vernelandia é o título da nosa guía de suxestións de lectura sobre Verne para o Nadal. Preme aquí se queres vela.

Imaxe de biblioip

LECTURAS POLA IGUALDADE

A Biblioteca de Infantil e Primaria preparou esta selección de libros para que reflexionedes sobre a igualdade entre mulleres e homes e o respecto ás ideas doutras persoas.

Facendo clic na imaxe teredes acceso a esta pequena guía.

Imaxe de biblioip

QUE FANTASMADA DE LIBROS!!!

Unha das actividades que organiza a Biblioteca de Infantil e Primaria para celebrar o Samaín son as lecturas de medo. Neste curso os protagonistas das lecturas foron as pantasmas.

Os corredores, as portas e os taboleiros apareceron cheos de fantasmas.

No Castelo das Fantasmas, os rapaces tiñan que abrir as ventás e atopar a correspondente ao seu curso. Alí estaba agochada a silueta da fantasma que aparecía na portada do libro que lles correspondía ler ese día.

Con esa silueta na man tiñan que atopar o seu libro e... a tremer de medo todos xuntos coas historias de fantasmas.

Premendo na imaxe tedes un pequeno vídeo co resumo da actividade.