Infantil e primaria, Secundaria

EXPOSICIÓN DE FONDOS NA SALA DE SECUNDARIA: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Ao longo deste mes de marzo expoñeremos na sala de secundaria fondos relacionados co Día Internacional da Muller. Tamén elaboramos unha pequena presentación con fotografías e textos de escritoras para que esta exposición "viaxe" a todas partes a través da Internet.

Día de Rosalía

Mañá mércores conmmeraremos o Día de Rosalía cun recital na sala de secundaria da biblioteca. Anímate e participa.

DÍA DA PAZ: EXPOSICIÓN DE FONDOS PARA ESO

Estamos a expoñer unha selección de fondos da nosa biblioteca sobre a paz na sala de secundaria. Atoparedes anexa unha presentación con fotografías sobre esta.

Guía de suxestións de Nadal: Cara a unha illa misteriosa de libros

Cara a unha illa misteriosa de libros. Benvidos e benvidas a Vernelandia é o título da nosa guía de suxestións de lectura sobre Verne para o Nadal. Preme aquí se queres vela.

LECTURAS POLA IGUALDADE

A Biblioteca de Infantil e Primaria preparou esta selección de libros para que reflexionedes sobre a igualdade entre mulleres e homes e o respecto ás ideas doutras persoas.

Facendo clic na imaxe teredes acceso a esta pequena guía.

Imaxe de biblioip

QUE FANTASMADA DE LIBROS!!!

Unha das actividades que organiza a Biblioteca de Infantil e Primaria para celebrar o Samaín son as lecturas de medo. Neste curso os protagonistas das lecturas foron as pantasmas.

Os corredores, as portas e os taboleiros apareceron cheos de fantasmas.

No Castelo das Fantasmas, os rapaces tiñan que abrir as ventás e atopar a correspondente ao seu curso. Alí estaba agochada a silueta da fantasma que aparecía na portada do libro que lles correspondía ler ese día.

Con esa silueta na man tiñan que atopar o seu libro e... a tremer de medo todos xuntos coas historias de fantasmas.

Premendo na imaxe tedes un pequeno vídeo co resumo da actividade.

AS PANTASMAS NA BIBLIO DE SANSIÑO

Na seguinte presentación podedes ver o primeiro boletín deste curso que preparamos coas novidades da Biblioteca de Infantil e Primaria.

Dedicámosllo a lecturas de pantasmas, xa que é o tema que escollimos para as Lecturas de medo que imos facer no Samaín.

PADRIÑOS E MADRIÑAS LECTORES - DÍA DO LIBRO 2017

Para celebrar o día do libro infantil e xuvenil, os alumnos e alumnas de infantil e primaria compartiron as súas lecturas favoritas.

Os rapaces e rapazas de máis idade apadriñaron ou amadriñaron aos rapaces e rapazas máis pequechos. Foron preguntarlles cales eran os temas preferidos das súas lecturas, buscaron as historias e o venres 21 de abril foron recoller aos seus afillados ou afilladas ás súas aulas.

Todos xuntos foron buscar un recuncho do patio para sentarse preto un doutro e gozar duns momentos de lectura, tenrura e ilusión. Cando remataron, os afillados e afilladas agasalláronlles cun fermoso marcapáxinas decorado por eles mesmos.

Se queredes ver como foi este momento tan especial, premede na seguinte imaxe.

A nosa sorpresa lectora de medo

O pasado xoves 27 de setembro un grupo de alumnas e alumnos de 1º de ESO xuntouse na biblioteca para ler un conto de medo moi especial: "Noites de lúa chea" do libro Contos por palabras de Agustín Fernández Paz. Moitas grazas pola súa participación e ata as próximas lecturas.

É TEMPO DE SAMAÍN

Chegou o Samaín e tamén as lecturas de medo que tanto nos gustan.

A nosa amiga a bruxa anda a facer as súas pocións máxicas e no caldeiro de cada curso anda a remexer os seus ingredientes.

Axúdalle a cociñar. Vai ao caldeiro do teu curso e saca o ingrediente que a bruxa está a meter.

Este ingrediente ten unha sorpresa!!!!

Pois si, trae unha etiqueta co libro que terás que ler cos teus compañeiros.

Busca o libro no expositor e .... A TREMER DE MEDO!!!!!

PREMENDO NA IMAXE VERÁS UN PEQUENO VÍDEO