EXPOSICIÓN DE FONDOS NA SALA DE SECUNDARIA: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Ao longo deste mes de marzo expoñeremos na sala de secundaria fondos relacionados co Día Internacional da Muller. Tamén elaboramos unha pequena presentación con fotografías e textos de escritoras para que esta exposición "viaxe" a todas partes a través da Internet.

Día de Rosalía

Mañá mércores conmmeraremos o Día de Rosalía cun recital na sala de secundaria da biblioteca. Anímate e participa.

DÍA DA PAZ: EXPOSICIÓN DE FONDOS PARA ESO

Estamos a expoñer unha selección de fondos da nosa biblioteca sobre a paz na sala de secundaria. Atoparedes anexa unha presentación con fotografías sobre esta.

Guía de suxestións de Nadal: Cara a unha illa misteriosa de libros

Cara a unha illa misteriosa de libros. Benvidos e benvidas a Vernelandia é o título da nosa guía de suxestións de lectura sobre Verne para o Nadal. Preme aquí se queres vela.

A nosa sorpresa lectora de medo

O pasado xoves 27 de setembro un grupo de alumnas e alumnos de 1º de ESO xuntouse na biblioteca para ler un conto de medo moi especial: "Noites de lúa chea" do libro Contos por palabras de Agustín Fernández Paz. Moitas grazas pola súa participación e ata as próximas lecturas.

Guía de suxestións de lectura para ESO

Deixámosvos unha guía de suxestións de lectura para a ESO que agardamos sexa do voso interese. Felices vacacións!

Folliña voandeira do Día da Ciencia

Mañá coma sabedes celebramos o Día da Ciencia no noso centro e dende a biblioteca sumámonos a esta conmemoración cunha "folliña voandeira" que nomeamos Bibliocienciando.  E a nosa segunda voandeira para este evento, posto que xa elaboraramos unha no curso 2013-2014 que podedes atopar aquí.

Día Internacional da Muller

Unímonos á conmemoración desta data cunha presentación sobre a matemática Sofia Kovalésvkaia e a súa relación coa literatura.

Día de Rosalía

Hoxe conmemoramos o Día de Rosalía e nós unímonos a esta celebración cunha selección de poemas que titulamos "Aromas puros, frescura e poesía". Premede aquí se queredes coñecela.

Guía de suxestións de lectura de Nadal para ESO

Este curso seguimos coas guías temáticas de lecturas para o Nadal. Este ano tócalle á literatura de medo. Neste enlace poderás atopala a nosa guía.

Felices lecturas!