CÓCTELES SAUDABLES

O concello de Dodro organiza no noso centro, dentro do Prograna de Edusaúde  e dirixido polo persoal do Plan de Prevención de Condutas Adictivas que desenvolven os concellos de Dodro, Padrón, Rois e Valga, un obradoiro de cócteles saudables para a etapa de primaria e de secundaria. Onte desfrutaron desta actividade os alumnos e alumnas de primaria degustando cócteles feitos con plátano, fresas e  espinacas, unha combinación que, aínda que non o creades, resulta deliciosa. Con esto tentamos fomentar o consumo de froitas e verduras frescas entre o noso alumnado.

A vindeira semana será o alumnado de ESO o que participe na actividade...atentos á publicación!!.

GALERÍA DE FOTOS EP

Pois xa foi a quenda do alumnado de 3º e 4º de ESO...e, a continuación tocoulles aos grupos de 1º e 2º. Quedaron marabillados do rico que estaba todo.

GALERÍA DE FOTOS