LIBROS DE TEXTO FINAL DE CURSO E ENVÍO DE NOTAS

DEVOLUCIÓN LIBROS DE TEXTO:

Todo o alumnado que aprobe todas as materias en xuño deberá devolver os libros de texto de empréstito antes do día 22. Aquel alumnado de ESO que suspenda unha ou máis materias e teña que presentarse aos exames de setembro, non devolverá nengún libro en xuño. Deberá devolver o lote completo en setembro.
Os lotes de libros deberán ser entregados nunha bolsa /paquete que leve unha etiqueta na que figure o nome e apelidos e curso do alumno/a correspondente e cunha relación ( listaxe) de libros devoltos.
Tamén deberán ser devoltos  os libros e/ou materiais da biblioteca.

ENVÍO DE NOTAS:

As notas serán enviadas por Abalar o día 22 de xuño para primaria ( periodo de reclamacións 23, 24 e 25 de xuño) e o día 24 de xuño para secundaria ( periodo de reclamacións 25, 28 e 29 de xuño).
As familias recibirán o consello orientador ( daquel alumnado da ESO que aprobe todo en xuño) vía correo electrónico.