FONDO LIBROS E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR CURSO 21-22

Publicada a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).
Poden consultar a dita orde no seguinte enlace:

Segundo se indica na norma, manteranse para o vindeiro curso os libros de texto do curso 2020/2021, é dicir, non haberá cambio de libros nos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria nin tampouco nos cursos de 1º, 2º, 3º e 4º de educación secundaria.

Para evitar desprazamentos e riscos innecesarios seguiremos empregando o teléfono e o correo electrónico como forma de contacto entre o persoal do centro e as familias.

ALUMNADO DO CENTRO
 Enviaremos por correo electrónico as instruccións precisas de cómo se vai xestionar este trámite así como o trámite da matrícula e os prazos e a documentación a cubrir.

ALUMNADO DO CRA DE DODRO QUE RESERVOU PRAZA EN 1º DE PRIMARIA.
Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de axuda para a compra de libros e material escolar.

ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS DE FÓRA DO CONCELLO QUE SOLICITOU ADMISIÓN NO CPI.
Informaráselles telefónicamente e mediante correo electrónico do procedemento a seguir para a matrícula e para a solicitude de préstamo de libros e axuda para compra de material escolar.