GAÑADORES DO CONCURSO " Muller e nena na ciencia"

Dende Bibliotecas Escolares e aproveitando a celebración do Día do Libro, temos o pracer de mostrar, agora sí, as imaxes dos gañadores do concurso " Muller e Nena na ciencia". Os premios foron entregados onte aos gañadores. Alumnado de 3º de ESO foi o encargado de montar unha pequena exposición a carón da cal foron agasallados os gañadores.

Alumnado de 3º de ESO encargado da montaxe da exposición

Gañadores: Bruno Opólski Fernández de 3º de primaria e Daniela Brea Mene de 6º de primaria

Agradecemos a participación de todo o alumnado e familias de Educación Primaria e a colaboración dos voluntarios da biblioteca na elaboración da montaxe da exposición onde podedes ver o material traballado polo alumnado e algunhas recomendacións lectoras. Para máis detaie accedede á galería de fotos: