A CAMPAÑA CONTINÚA

O alumnado de 4º de ESO escribiu cartas que serán enviadas a diferentes clínicas veterinarias da contorna para solicitar que se promova campaña deste novo curso que está  centrada na necesidade de esterilizar para evitar abandonos e maltrato en cans e gatos.

Aquí podedes ver a mostra da carta escrita e unha foto do momento no que se realizou esta actividade:

Estimado/a señor/a:

Con motivo da campaña sobre a que estamos traballando no CPI Eusebio Lorenzo Baleiron de Dodro acerca da esterilación animal, propoñemos que colabore con nós neste proxecto.

Para iso suxerimos posibles actuacións dende os centros veterinarios:

- Promover campañas sobre a esterilización.
 - Ofrecer prezos axeitados que permitan a todo tipo de público acceder a este servizo.
 - Participar ofrecendo charlas nos centros educativos.
 - Espallar a mensaxe entre os seus colegas profesionais dentro e fóra da nosa comunidade.
 - Concenciar á cidadanía e evitar o sufrimento ocasionado ás poboacións de cans e gatos non controladas.

Agradecendo de antemán a súa colaboración reciba un cordial saúdo.

O alumnado de 4º da ESO do CPI Eusebio Lorenzo Baleirón.