O NOSO COLE
Enviado por bandaseca o Mar, 01/03/2011 - 00:42R/Bandaseca s/n 15940-A Pobra do Caramiñal (A Coruña) tfno: 881866847 e-mail: cep.salustiano.rey.eiras@edu.xunta.gal
CIRCULAR INICIO CURSO 24-25
Enviado por bandaseca o Mér, 11/09/2024 - 19:30Iniciamos o curso 24/25. No arquivo adxunto poden atopar a CIRCULAR DE INICIO DE CURSO 24-25.
O horario das clases é de 8:55 a 13:55 h. e o de secretaría de 9 a 14.
Recordamos que o 16 de setembro é festivo local (luns de Nazareno). O 17 retomamos as clases no horrio habitual.
Temos no centro un número importante de sudaderas e cazadoras que deixan os nenos desde o curso pasado. Se alguén botou en falta algunha prenda poden pasar polo cole para ver si a atopan. No mes de outubro as donaremos a algunha organización.
Recomendamos que si poden identifiquen a roupa, asi como os tapers das merendas, son moitos os nenos e nenas que logo non as atopan.
MADRUGA - COMEDOR
Enviado por bandaseca o Ven, 06/09/2024 - 13:00Mes completo
16 € --> Máis de 1 hora
12 € --> 1 hora
Medio mes
12 € --> Máis de 1 hora
8 € --> 1 hora
Días soltos
2 € día/hora
2,5 € día/máis dunha hora
INICIO CURSO ESCOLAR 24/25 - LISTAS MATERIAL
Enviado por bandaseca o Mér, 04/09/2024 - 19:17As clases comezarán o vindeiro mércores 11 de setembro no horario habitual de 8:55 h. a 13:55 h. Haberá servizo de transporte escolar e de madrugadores e comedor. Desde a ANPA BANDASECA están traballando para asegurar estes servizos polo que aqueles que o vaian necesitar desde o primeiro día se poñan en contacto con eles a través do correo anpabandaseca@gmail.com ou por whatsapp (634964175) con data límite do luns 9 de setembro.
O primeiro día poden acceder os pais ao recinto. O alumnado de 3º a 6º esperará no pavillón ou pistas e os de 1º e 2º nas pirámides. Os últimos en entrar serán os alumnos de 1º. O día anterior (martes 10 ás 10:30)as titoras e profesorado de 1º nivel realizarán unha reunión coas familias na biblioteca.
Nas saídas as familias de 1º e 2º poden achegarse ata as pirámides a recoller aos alumnos. Sairán uns minutos antes para evitar aglomeracións co resto de alumnado. As coidadoras do bus tamén recollen a estes de 1º e 2º nas pirámides.
Nas saídas as familias de alumnado de 3º a 6º é convinte que accedan ao recinto ó longo de toda a rúa, desde o portalón ata as pirámides esperando nas beirarrúas para deixar o centro da calzada ao alumnado e evitar tapóns na zona do portalón.
Deixamos nos arquivos adxuntos os listados de material por niveis, os que faltan iremos colgando nos vindeiros días. Sempre que se pida hai que aproveitar o que tiñan do curso pasado.
HORARIO MES DE XULLO
Enviado por bandaseca o Mér, 03/07/2024 - 10:20O horario de atención a secretaría será no mes de xullo de 11 a 13 h.
Poden contactar connosco no telefono 881866847 de 9 a 14 h.
LIBROS DE TEXTO 24/25
Enviado por bandaseca o Ven, 28/06/2024 - 18:52Libros de texto 24-25 no arquivo adxunto.
AXUDAS ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO CURSO 24/25
Enviado por bandaseca o Xov, 27/06/2024 - 19:14OBRADOIRO CONCILIACIÓN DE VERÁN MOVETE 2024
Enviado por bandaseca o Xov, 23/05/2024 - 12:38A Concellaría de Igualdade pon a disposición das familias o Obradoiro de Conciliación de Verán Móvete 2024 que se levará a cabo dende o 24 de xuño ao 10 de setembro (ambos incluidos) no CEPP Salustiano Rey Eiras. Hai algúns cambios respecto a anos anteriores, polo que é recomendable ler as bases e preguntar calquera dúbida que teñades.
O prazo de Solicitude de admisión remata o 30 de maio e as solicitudes (xunto coa documentación obrigatoria e complementaria) deberán entregarse de forma presencial na oficina de rexistro do concello ou, para quen lle sexa máis cómodo, a través da sede electrónica.
A lista provisional de persoas admitidas publicarase o 6 de xuño.
Do 6 ao 12 de xuño realizarase o pago a través de transferencia bancaria O 14 de xuño sairá publicada a listaxe definitiva de persoas admitidas e a listaxe de agarda Nos arquivos adxuntos deixamos a ficha de Inscrición, as bases da convocatoria e o cartel Podedes preguntar as vosas dúbidas chamando ao 981 83 27 64 (ext. 6) ou escribindo a igualdade@apobra.gal |
MATRÍCULA 1º - CURSO 24/25
Enviado por bandaseca o Mér, 22/05/2024 - 09:43O prazo de matricula oficial é do 20 ao 30 de xuño e o prazo para solicitar as axudas de libros e de material escolar esta aberto desde o 21 de maio ata o 21 de xuño.
Co fin de facilitar trámites para as matrículas de alumnado de 1º nivel poden deixar XA a documentación de matrícula cando veñan a traer a solicitude de libros e material:
Documentación:
- Instancia de matrícula curso 24/25.
- Fotocopia DNI dos pais ou titores legais.
- Fotocopia de todas follas do libro de familia.
- Fotocopia da cartilla da Seguridade Social ou equivalente.
- Fotocopia da cartilla de vacinacións ou informe médico sanitario.
- Dúas fotografías tipo carné.
- Certificado de empadroamento, só si van usar o transporte escolar.
Se faltara algún documento, poden aportalo posteriormente.
Información sobre axudas libros texto:
páxina da xunta:https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/
AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 24/25
Enviado por bandaseca o Mar, 21/05/2024 - 06:13Publicadas as axudas de libros e material. Prrao ata o 21 de xuño.