VACACIÓNS SEMANA SANTA

O 3 de abril comezan as vacacións de Semana Santa e remata oficialmente o trimestre, polo que publicamos os boletíns de notas da 2ª avaliación. Estas notas avalían  o traballo realizado polos alumnos ata o día que se suprimiron as clases, venres 13 de marzo.

As vacacións de Semana Santa comprenden desde o 3 de abril ata o 13 de abril inclusive. Aínda non sabemos nada de como vai ser a 3ª avaliación e todo dependerá de cando se retomen as clases. Gustaríanos que o día 14 de abril retomásemos as clases de forma normal, pero moito tememos que teremos que seguir nas casas un tempo máis. Nestes días descansaremos da realización das tarefas que se estaban enviando a través dos medios telemáticos.  Tanto na páxina web do centro como a través de Abalar, colgaremos toda información que nos remitan as autoridades educativas.

Ánimo e forza

FIN DE CURSO

O venres 21 de xuño celebramos o festival de fin de curso. Este ano esta dedicado ás emocións

O horario será de 10:00 a 13:00 h Haberá servio de transporte e comedor escolar.

O festival comeza ás 10:30 h

20 DE MAIO

Recordámoslles que o vindeiro luns 20 de maio Foi o día elixido polo centro como non lectivo. Reanudaremos as clases o martes 21 no horario habitual.

O resto de centros de adscritos tamén elixiron este día.

FOLGA 8 DE MARZO DE 2018

Diversas organizacións sindicais comunicaron a convocatoria de folga xeral para o 8/3/2018 que afectará a todas as actividades e centros de traballo, tanto empresas privadas como do sector público, con vínculo funcionarial, estatuario ou laboral, no ámbito territorial da Comunidade Autónoma e que se desenvolverá desde as 00.00 h. do 8 de marzo ata as 24.00 do mesmo día. Segundo as convocatorias dos distintos sindicatos haberá estas modalidades de duración de:

• 24 horas do día 8 de marzo de 2018
  • ou por tramos entre as 00:00 h. e as 02.00 h. da madrugada, entre as 12.00 h. e as 14.00 h. da mañá ou entre as 19:30 h. e as 21.30 h. da tarde do día 8 de marzo, dependendo da quenda de traballo.

Os servizos mínimos legalmente establecidos son unha persoa de dirección, outra de servizos xerais e o auxiliar coidador. Está folga pode ser secundada por profesorado deste centro. Os alumnos afectados por estar a súa profesora de folga serán atendidos, pero non se lles impartirá ningunha materia curricular. O transporte e comedor escolar, están contemplados como servizo mínimo.

HORARIO

HORARIO DO CENTRO DE LUNS A VENRES (mañá)

• De 9:10 ás 13:50 hrs.
  • Tarde do luns: de 15:45 á 17:25 hrs.

*Día non lectivo escollido polo claustro: luns 30 de abril.

*Enlace ao calendario escolar do curso 2017/18

DÍA NON LECTIVO

Luns 30 de abril de 2018, igual que os centros da zona.