MODELO XUSTIFICACIÓN FALTA ALUMNOS

Enviado por bandaseca o Lun, 02/10/2017 - 09:40

Adxuntamos documento de xustificación de falta do alumnado para entregar ao profesorado en caso de falta deste.

FOLGA 26-10-16

Enviado por bandaseca o Xov, 27/10/2016 - 07:56

Na folga contra a LOMCE convocada para o día 26/10/2016 foi secundada por un 86 % do alumnado e as súas familias.

Asistiron a clase 54 alumnos, un 14 %.

Segundo datos da CONFAPA/GALICIA, en primaria houbo un absentismo do 70 % de media en Galicia.

REUNIÓN EXTRAORDINARIA PAIS

Enviado por bandaseca o Mér, 14/09/2016 - 18:42

CONVOCAMOS UNHA REUNIÓN URXENTE CON TODOS OS PAIS E NAIS DO CENTRO  PARA MAÑÁ O XOVES 15 DE SETEMBRO, AS 19:00 H. NA BIBLIOTECA DO CENTRO.

UNHA VEZ COMEZADO O CURSO, A ADMINISTRACIÓN NON TEN INTENCIÓN DE CUBRIR A BAIXA DUNHA PROFESORA QUE SE XUBILA. DE NON CUBRIRSE ESTA PRAZA, A REORGANIZACIÓN CONSECUENTE AFECTARÍA EN MAIOR OU MENOR MEDIDA A TODOS OS ALUMNOS DESTE CENTRO.

PROTOCOLO ABSENTISMO ESCOLAR

Enviado por bandaseca o Mar, 25/02/2014 - 10:43

A Consellería de Educación ven de publicar o novo protocolo de absentismo escolar que será de aplicación, a partir de agora, na nosa Comunidade Autonoma. Dito protocolo trata de garantir o dereito do alumnado a asistir a clase, así como a obriga por parte de nais, país ou titores de facer efectivo ese dereito.

Considerarase absentismo: a ausencia inxustificada dun 10% do horario mensual. No noso caso contamos con 27 sesións semanais (108 mensuais), así que se un alumno faltase máis de 11 sesións sen xustificación, ao terceiro día que falte, activarase o protocolo de absentismo.

Presentación protocolo  de absentismo: conceptos, dereitos e obrigas, medidas preventivas, control asistencia, procedementos, expedientes,...