MATRÍCULA CURSO 2021/22

Durante todo o mes de xuño poden matricular ao alumnado para o vindeiro curso. O prazo remata o día 30, pero queremos recordarlles que si queren solicitar as axudas de libros e material escolar, estas finalizan o 22 de xuño, polo que recomendamos que realicen ambos trámites con anterioridade a esta última data.

Documentación para matrícula: (a instancia e autorización poden descargalas picando nelas)

Instancia de matrícula curso 2021/22.

Autorización uso de imaxe.

Fotocopia DNI dos pais ou titores legais.

Fotocopia  de todas follas do libro de familia; da cartilla da Seguridade Social e da cartilla de vacinacións.

Dúas fotografías tipo carné.

Certificado de empadroamento, só si van usar o transporte escolar.

ADMISIÓN. RESERVA 1º NIVEL

Rematado o prazo de reserva de praza para 1º de educación primaria no curso 2021/22, resultaron admitidos todos os solicitantes. As listaxes publícanse nos taboleiros de anuncios do centro (dentro do edificio principal) e nos centros de orixe.

O único tramite que terán que realizar é a matriculación en xuño. Informaremos aos centros de orixe cando se abra o prazo.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 21/22: RESERVA CENTROS ADSCRITOS

O día 11 de xaneiro inicianse a fase de reserva de praza en centros de adscrición.
Só afecta ao alumnado que cambia de etapa, os matriculados de 1º a 5º non teñen que facer nada. No noso caso afecta ao alumnado de 6º que vai ao IES da Pobra e ao alumnado de infantil dos centros Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e Monte Carmelo.
Deben presentar as solicitudes de reserva no centro onde están matriculados este curso. Prazo de solicitudes: do 11de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.As listaxes de admitidos publicaranse no centro onde están matriculados este curso antes do día 28 de febreiro.
Todo o proceso tamén estará dispoñible  na aplicación admisionalumnado.
Normativa: Orde do 18/12/2020, Orde do 25/01/2017, Orde do 12/03/2013, Decreto 254/2012, do 13 de decembro.
Entregamos ao alumnado os modelos a presentar: anexo I e anexo I bis.

MATRÍCULA CURSO 2020/21

O prazo para solicitar axudas de libros e material escolar está aberto desde o 20 de maio ata o 19 xuño, mentres que o prazo oficial de matrícula é do 1 ó 10 de xullo. Para facilitar e unificar estes trámites, propoñémoslles que cando veñan a entregar a solicitude de libros e material aporten xa a documentación de matrícula na secretaria do centro (estamos abertos en horario de 10 a 13). Se faltara algún documento, sempre poden aportalo posteriormente. Os documentos en negrita os poden descargalos:

Información sobre axudas libros texto:

REANUDACIÓN PROCESO ADMISIÓN

Restablécese o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que será dende o 11 ao 18 de maio. Máis información.

A secretatía do centro estará aberta para realizar estas xestións administrativas en horario de 10 a 13 h.

LISTAXE RESERVA PRAZA 1º. CURSO 20/21

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDETE DE CENTROS ADSCRITOS.

RESERVAS ADMITIDAS CURSO 2020/21. 1º EDUCACIÓN PRIMARIA

ADMISIÓN CURSO 2020/2021

RESERVA DE PRAZA

Prazo de presentación de solicitudes; do 1 ao17 de febreiro. Este proceso só o teñen que realizar o alumnado de infantil  dis centros adscritos (Fernández Varela, Monte Carmelo, Vilariño e Granxa) e o de 6º, os que xa están no colexio non ten que facer nada.

Na páxina: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, pódese descargar o impreso. Si realizan a solicitude en liña, deben presentar a solicitude tamén na secretaría do centro.

Mais información na orde de  25 de xaneiro de 2017 (DOG 1 de febreiro) que regula este proceso.

ADMISIÓN ALUMNADO

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous incluídos. para alumnado que procede doutros centros ou que vai a ir aoutro IES que non sexa o de Pobra.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Formulario de admisión ED550B

b) Se é o caso, convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.

Nota: todo o alumnado procedente dos centros adscritos que fixo a reserva de praza escolar entre os días 01 e 17 de febreiro está admitido para continuar os seus estudos no CEP Salustiano Rey Eiras na etapa de primaria.

LISTADOS DEFINITIVOS ADMISIÓN CURSO 2019/20

Publicadas as listaxes de alumnado admitido no centro para cursar 1º nivel de educación primaria o vindeiro curso 2019/20

Solicitudes definitivas de reserva de praza: alumnado que ven dos centros adscritos (Granxa, Vilariño, Varela e Monte carmelo),prazo de febreiro.

Solicitudes definitivas no prazo de admisión ordinario: proceden doutros centros, prazo de marzo.

O alumnado que xa está no centro automáticamente ten permacencia e non deben facer nada.

ADMISIÓN CURSO 2020/2021

RESERVA DE PRAZA

ADMISIÓN ALUMNADO

Prazo de presentación de solicitudes.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión será do día 1 ao 20 de marzo, ambos os dous incluídos. para alumnado que procede doutros centros ou que vai a ir aoutro IES que non sexa o de Pobra.

Lugares e formas de presentación das solicitudes.

Documentación  necesaria que se deberá entregar:

a) Formulario de admisión ED550B

MATRÍCULA 1º CURSO 2018/19

Oficialmente o prazo de matrícula é do 20 ó 30 de xuño, pero para facilitar este proceso, a partir desta semana xa poden traer a documentación e entregala na secretaría do novo centro (pinchar nos seguintes enlaces para descargar a documentación):