Admisión

ADMISIÓN CURSO 24/25

Rematado o período de reserva de praza para alumnado dos centros adscritos, ábrese o prazo para solicitar a admisión no noso centro: do 1 ao 20 de MARZO.

Na paxina de admisión de alumnado da consellería teñen toda información sobre o proceso, formularios, lexislación,... 

Deixamos un triptico do noso centro e un modelo de solicitude en arquivos adxuntos.

ADMISIÓN ALUMNADO – CURSO 2024/25 RESERVA DE PRAZA

Desde o día 15 de xaneiro ata o día 5 de febreiro esta aberto o prazo de presentación de solicitudes para a reserva de prazas dos centros adscritos: neste centro a teñen que realizar o alumnado que cursará 1º no noso centro e que están en infantil nos centros adscritos do Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e Monte Carmelo e os que están en 6º de primaria e van cursar 1º da ESO no IES da Pobra.

O alumnado de 1º a 5º ten permanencia no centro e non ten que facer nada.

Na ultima semana de xaneiro (informaremos máis adiante) realizaremos unha reunión informativa para as familias dos centros de infantil adscritos. 

As solicitudes de reserva as poden realizar ben a través da paxina web admisionalumnado ou completando o modelo de reserva Anexo I en galego ou castelán que adxuntamos tamén como arquivo adxunto. Poden entregalo ben no noso centro ou no seu centro de orixe (despois pasaremos nós a recollelas). Recorden que teñen que completar tamén a folla 4 do modelo  (Anexo I-bis)(comprobación de datos e consentimento da outra persoa proxenitora)

Todo o proceso e información dispoñible na aplicación admisionalumnado.

Normativa:

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado…..

Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro.

MATRICULA CURSO 23/24

Desde hoxe abrimos o prazo para poder matricular ao alumnado para o vindeiro curso.

O prazo remata o día 30 de xuño, pero queremos recordarlles que si queren solicitar as axudas de libros e material escolar, estas finalizan o 21 de xuño, polo que recomendamos que realicen ambos trámites con anterioridade a esta última data.

Documentación:

 

ADMISIÓN ALUMNADO

Todos alumnos e alumnas que reservaron praza para 1º nivel de educación primaria para o curso 2023-24 foron admitidos.

As listaxes están expostas no taboleiro de anuncios do interior do centro.

MATRICULA 22/23

Durante todo o mes de xuño poden matricular ao alumnado para o vindeiro curso. O prazo remata o día 30, pero queremos recordarlles que si queren solicitar as axudas de libros e material escolar, estas finalizan o 22 de xuño, polo que recomendamos que realicen ambos trámites con anterioridade a esta última data.

 Documentación para matrícula: (a instancia e autorización poden descargalas picando nelas)

 Instancia de matrícula curso 2022/23.

 Autorización uso de imaxe.

 Fotocopia DNI dos pais ou titores legais.

 Fotocopia  de todas follas do libro de familia; da cartilla da Seguridade Social e da cartilla de vacinacións.

 Dúas fotografías tipo carné.

 Certificado de empadroamento, só si van usar o transporte escolar.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 22/23

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 22/23

CEP PLURILINGÜE SALUSTIANO REY EIRAS

VACANTES curso 22/23

     

CURSO

UNID.

PRAZAS

RESERVAS/ PERMANENCIAS

VACANTES

 

1º Pri.

2

50

33

17

 

2º Pri.

2

50

30

20

 

3º Pri.

2

50

40

10

 

4º Pri.

2

50

47

3

 

5º Pri.

2

50

40

10

 

6º Pri.

3

75

54

21

 
 

13

325

244

81

 

 

 

 

 

 

 

 

Prazo de presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 21 de marzo de 2022.

 

Toda información sobre este proceso esta na aplicación informática admisionalumnado,: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Tamén poden descargar aquí os formularios de solicitude.

 

 Lexislación: Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria,...

O alumnado procedente dos centros adscritos que presentou a solicitude en febreiro para 1º nivel de educación primaria, están todos admitidos e ata a matrícula xa non deben realizar ninunha xestión máis.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 22/23. RESERVA DE PRAZA

Ata o día 8 de febreiroesta aberta a fase de reserva de praza en centros de adscrición.

Só afecta ao alumnado que cambia de etapa, os matriculados de 1º a 5º non teñen que facer nada. No noso caso afecta ao alumnado de 6º que vai ao IES da Pobra e ao alumnado de infantil dos centros Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e Monte Carmelo. Para estes centro faremos una reunión informativa os primeiros días de febreiro. Enviaremos comunicación oas centros.

Poden presentar as solicitudes de reserva no centro onde están matriculados este curso e logo xa os recolleremos. As listaxes de admitidos publicaranse no centro onde están matriculados este curso antes do día 28 de febreiro.

Todo o proceso e información está dispoñible  na aplicación admisionalumnado.

Normativa: Orde do 18/12/2020, Orde do 25/01/2017, Orde do 12/03/2013, Decreto 254/2012, do 13 de decembro.

Entregamos ao alumnado os modelos a presentar: anexo I.

MATRÍCULA CURSO 2021/22

Durante todo o mes de xuño poden matricular ao alumnado para o vindeiro curso. O prazo remata o día 30, pero queremos recordarlles que si queren solicitar as axudas de libros e material escolar, estas finalizan o 22 de xuño, polo que recomendamos que realicen ambos trámites con anterioridade a esta última data.

 Documentación para matrícula: (a instancia e autorización poden descargalas picando nelas)

 Instancia de matrícula curso 2021/22.

 Autorización uso de imaxe.

 Fotocopia DNI dos pais ou titores legais.

 Fotocopia  de todas follas do libro de familia; da cartilla da Seguridade Social e da cartilla de vacinacións.

 Dúas fotografías tipo carné.

 Certificado de empadroamento, só si van usar o transporte escolar.

ADMISIÓN. RESERVA 1º NIVEL

Rematado o prazo de reserva de praza para 1º de educación primaria no curso 2021/22, resultaron admitidos todos os solicitantes. As listaxes publícanse nos taboleiros de anuncios do centro (dentro do edificio principal) e nos centros de orixe.

O único tramite que terán que realizar é a matriculación en xuño. Informaremos aos centros de orixe cando se abra o prazo.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 21/22: RESERVA CENTROS ADSCRITOS

O día 11 de xaneiro inicianse a fase de reserva de praza en centros de adscrición.
Só afecta ao alumnado que cambia de etapa, os matriculados de 1º a 5º non teñen que facer nada. No noso caso afecta ao alumnado de 6º que vai ao IES da Pobra e ao alumnado de infantil dos centros Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e Monte Carmelo. 
Deben presentar as solicitudes de reserva no centro onde están matriculados este curso. Prazo de solicitudes: do 11de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.As listaxes de admitidos publicaranse no centro onde están matriculados este curso antes do día 28 de febreiro.
Todo o proceso tamén estará dispoñible  na aplicación admisionalumnado.
Normativa: Orde do 18/12/2020, Orde do 25/01/2017, Orde do 12/03/2013, Decreto 254/2012, do 13 de decembro.
Entregamos ao alumnado os modelos a presentar: anexo I e anexo I bis.
Distribuir contido