Complementarias-Extraescolares

FESTIVAL ANPA

EXCURSIÓN VEXO VEO XACOBEO 1º/2º-SANTIAGO

Enviamos enlace do video que fixeron os de Vexo Veo Xacobeo sobre a excursión dos nenos e nenas de 1º e 2º a Santiago.

VACACIÓNS NADAL

Felices vacacións e festas de Nadal!

Toca descansar, desfrutar coas nosas familias e amigos, coller forzas e enerxía para empezar o novo ano e, sobre todo, coidarse moito.

Retomaremos as clases o luns 10 de xaneiro.

Saúde e Felicidade!!

VIDEOS DE NADAL

Deixamos aqui os videos de Nadal, para alegrar un pouco estas festas.

Video de 1º e 2º

Video de 3º e 4º

Video de 5º e 6º

ENTROIDO 2020

O venres  21 de febreiro celebramos o Entroido. Este día o horario será de 10:00 a 13:00. Haberá servizo de transporte, marugadores e comedor.

Realizaremos un desfile polas rúas da localidade. A saída será arredor das 10:30 h. co percorrido de sempre e logo, no patio faremos unha pequena festa e degustación de produtos típicos no patio.

Incorporaranse ao desfile durante parte do percorrido os outros centros da localidade de infantil e primaria: Vilariño, A Granxa, Monte Carmelo, Cadreche e a Angustia.

Percorrido: saída do centro, acceso á estrada principal a altura da Ferretería del Río, dirixiremosnos ata a Alameda, facendo parada no Concello onde se incorporará o alumnado de outros centros. Chegamos ata o semáforo e entramos na Alameda polo paso de peóns. Voltamos pola rúa do Estremo, praza de Maura e Canton da Leña. Dende o Museo cruzamos ata o paseo do Areal e continuamos pola beirarrúa ata a rua Venecia (altura do Eroski, por detras das pistas de tenis cruzamos ao polideportivo e  residencia da 3ª idade para chegar ata o centro.

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS 2015

Están organizados pola Deputación de A Coruña
Nados 2005-2001, a partir de 4º se teñen xa cumpridos os anos antes do inicio do campamento
O campamento realizase en A Coruña, no Colexio Calvo Sotelo
O prezo é de 85
Os nenos da Pobra tocalles na 1ª quenda: 28 de xuño - 4 de xullo
Inscripción: no Concello, casa Raquel soler - temos folletos no centro para os interesados.
Prazo ata o 29 de maio.

ENTROIDO 2015

O VENRES 20 DE FEBREIRO CELEBRAMOS O ENTROIDO. NON PUIDEMOS SIR POR MOR DO TEMPO, ASÍ QUE FIXEMOS TODAS AS ACTIVIDADES NO PAVILLÓN CUBERTO. DEIXAMOS AQUÍ UN ENLACE CON ALGUNHAS DAS FOTOS.

TRASLADO ENTROIDO A 20 DE FEBREIRO

Estimados pais, debido a que as previsións meteoroloxicas de mañá venres 13 de febreiro son adversas e anuncian chuvia abundante dedidiuse suspender as actividades programadas do entroido. Deste xeito haberá clase normal, de 9:10 a 13:50.

O pasarrúas e degustación se aprazan para o vindeiro venres día 20 de febreiro no que a previsión do tempo é boa.

Recordamos que  non hai clase o luns e martes de entroido, nin o mércores de cinza.

GAÑADORES CONCURSO-EXPOSICIÓN LETRAS GALEGAS 2015

O noso centro gañou o concurso-exposición Letras Galegas 2015 convocado pola Consellería de Educación e Cultura, na categoría de centros de educación infantil e primaria.

Desde o centro creamos un grupo de traballo no que os alumnos realizaron  unha colección de 10 carteis sobre a vida e obra do autor homenaxeado este ano o día das Letras Galegas, Xose Fernando Filgueira Valverde titulada "Traballando co vello profesor".  Esta colección de carteis serán imprimidos e distribuídos pola Consellería, acompañada dunha guía didáctica explicativa, en máis de 2.000 puntos de Galicia e do exterior (centros de ensino, centros de estudos galegos, centros da emigración, concellos da Rede de Dinamización Lingüística e bibliotecas). O centro recibirá ademais un premio en metálico por importe de 2.000 euros.

Máis información neste enlace

MAGOSTO

O luns 10 de novembro pola tarde, dentro do horaio escolar, temos organizada, en colaboración coa ANPA, a celebración do MAGOSTO. Dende a ANPA se solicita que todos os nenos traian unhas dez castañas xa preparadas para asar.

Primeiro realizaremos unha serie de xogos populares cos nenos e finalmente unha media hora antes de sair se degustarán as castañas. Igual que en anos anteriores os pais poden asistir. É importante recordar que unha vez remate a festa os nenos teñen que subir ñas clases e que non se poden ir cos pais antes da hora.