Complementarias-Extraescolares

EXCURSIÓN 6º FIN DE CURSO

Deixamos o arquivo adxunto coa folla de inscrición para a excursión de fin de curso de 6º á Granxa Escola de Bergondo os días 25-26-27 de xuño.

Prazo para entregar a inscrición: ata o venres 12 de abril.

OBRADOIRO DE CONCILIACIÓN- 12, 13 e 14 DE FEBREIRO

Os días 12-13-14 de febreiro non son lectivos.

Como de costume o Concello levará a cabo o obradoiro de conciliación no nos centro, para nenos e nenas de 3 a 12 anos en horario de 9 a 14 h., Tamén hai servizo de madruga e comedor.

Deixamos a folla de inscrición no arquivo adxunto.

RECEITA CON CARIÑO

Deixamos o enlace da curta que presentan os alumnos de teatro para o concurso de curtas Alberto Romero e que presentaron hoxe no colexio.

ACTIVIDADES NADAL: CONTACONTOS E PANXOLIÑAS POLA VILA

O día 21 de decembro rematamos as as clases e comezamos as vacacións de de Nadal atao domingo 7 de xaneiro.

Estes días finais temos unha serie de actividades para rematar o trimestre e o ano:

O día 20 temos un contacontos na biblioteca a cargo de Charo Pita e que en varias sesións pasarán todos alumnos do centro. Esta actividade foi subvencionada polo Concello da Pobra do Caramiñal.

O día 21 a primeira hora os alumnos de teatro do centro farán a presenctación ao alumnado do centro dun sketch e a película para o concurso de curtametraxes. Despois imos realizar as XANEIRAS DE NADAL, cada nivel cantará dous villancicos en dous lugares diferentes da vila:

horario

Residencia 3ª idade

Mercado Municipal

Alameda

Fernández Varela

Concello

Centro de día

Centro de día

Concello

Fernández Varela

Alameda

Mercado Municipal

Residencia 3ª idade

12:30 - Todos alumnos nos reuniremos despois no cantón da leña (Cada curso cantará 1 panxoliña e todos xuntos o Aguinaldo de despedida)

1º- Polo Nadal    /    2º-Nadal   /  3º- Mi burrito Sabanero  /  4º- Volver a casa por Nadal  / 5º- Ay del chiquirritín    /   6º- Navidad Rock

13:00-  12 BADALADAS con gusanitos e chocolatada.

CONCILIACION:OBRADOIROS NADAL MAÑAS E TARDES

Dende a Concellaría da Igualdade, un ano máis,  poñen á disposición das familias os Obradoiros de Conciliación de Nadal que se vai levar a cabo no CEP Plurilingüe Salustiano Rey Eiras:

Conciliación de mañá: dende o 22 de decembro ao 5 de xaneiro en horario de 09.00 a 14.00 horasAquelas familias que o precisen teñen a posibilidade de contratar o Servizo de Madruga e Comedor.

Conciliación en horario de tarde. O Espazo de Coidados do Nadal é un recurso de conciliación estará dispoñible en horario de 16.00 h a 20.00 h dende o día 22 de decembro ao 4 de xaneiro. Terá quen asistir unmínimo de 5 crianzas ao día para que o Espazo de Coidados estea habilitado.

As inscricións realizaránse no Servizo de Igualdade (fronte ao concello) e quen teña algunha dúbida pode chamar ao 981 83 27 64 (ext. 6)
Deixamos os arquivos adxuntos coas follas de inscripción.

NADAL. DOAZON BICIS-PATINETES

DIFUNDIMOS ESTA INICIATIVA MOI INTERESANTE PARA O NADAL

25-N

25-N LEMAS 25N

DIA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

La próxima semana celebrando el día de las bibliotecas escolares Troskita visitará el Cep Plurilingüe Salustiano Rey Eiras .

OBRADOIRO CONCILIACIÓN- 2 MAIO NON LECTIVO

O vindeiro martes 2 de maio é día non lectivo en todos os centros de primaria do Concello da Pobra do Caramiñal.
A Concellería de Igualdade do Concello achega un obradoiro de conciliación dirixido a crianzas da infantil e da primaria. Coma de costume, este servizo desenvolverase no noso centro de 09.00 a 14.00 h. A maiores, ofrécese a opción dos servizos de Madruga e Comedor.
As inscricións débense efectuar antes do día 28 de abril no Departamento da Igualdade, situado fronte á casa consistorial.

ENTROIDO 2023- DESFILE

Este curso imos sairde desfile de entroido o venres 17 de febreiro. A saída será a partir das 10:30 h.

No desfile participan tamén os colexios de Cadreche, Fernández Varela, Vilariño, Monte Carmelo e a Granxa.

Percorrido:

Saida do centro e pola estrada principal ata o Concello onde se incorporar outros centros.

Continuamos ata o semáforo e logo voltamos polo xardín e rúa Castelao, por diante do Fernández Varela e mercado para sair ao paseo do areal.

Chegamos ata o cruce do Eroski e voltamos para o centro por Venecia pasando polo centro de día e residencia da 3ª idade.