O NOSO COLE

R/Bandaseca s/n   15940-A Pobra do Caramiñal (A Coruña)    tfno: 881866847     e-mail: cep.salustiano.rey.eiras@edu.xunta.gal

ERITEMA INFECCIOSO: SINDROME DA BOFETADA

Adxuntamos a información para as familias da Asociación Española de Pediatría (En Familia), respecto do Eritema infeccioso remitida pola pediatra do centro de saúde de A Pobra do Caramiñal.

Axudas para alumnos con NEAE para o curso 2024-2025

BOE -  Extracto da Resolución do 12 de abril de 2024, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnos con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

Poderán solicitar as axudas os alumnos e que presenten necesidade específica de apoio educativo derivada de:

• Discapacidade
  • trastornos graves de conduta
  • trastornos graves da comunicación e da linguaxe asociada a necesidades educativas especiais e que se atopen cursando en centro específico, en unidade de educación especial de centro ordinario ou en centro ordinario que escolarice alumnos que presentan necesidades educativas especiais.
  • alumnos con TEA
  • alumnos con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades

Requisitos: non superar unha determinada renda e/o patrimonio familiar  (ver Resolución)

O prazo de presentación de solicitudes: dende o 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

LIGAZÓN para solicitude

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 4º- CUESTIONARIOS FAMILIAS

Estimadas familias de 4º:

O seus fillo ou fillas veñen de participar nas probas da avaliación de diagnóstico. Entregamoslles unha carta dirixida a vostedes na que se solicita que respondan un cuestionario de contexto específico para o alumnado e as súas familias

Na carta indícase a páxina web LINK* e a clave de acceso para cubrir o cuestionario en liña. O prazo para esta tarefa remata o 30 de abril de 2024.

Para encher o custionario en liña, é preciso ter conexión a internet e un dispositivo electrónico (ordenador, teléfono intelixente, tablet). Se o necesitan, o centro pon á súa disposición o equipamento informático necesario para cubrir o cuestionario.

Ademais, se a vostedes non lles resulta posible realizar o cuestionario en liña, poden solicitar á súa versión en papel entregando cuberto o recortable da carta no centro educativo, a través do seu fillo ou filla.

Moitas grazas pola súa colaboración

LINK  de acceso ao cuestionario: https://enquisas.edu.xunta.gal/649647

CUESTIONARIO ESCOLA INCLUSIVA - FAMILIAS

Cuestionario de escola inclusiva para familias. Estamos  recabando información previa para a elaboración dun Plan Estratéxico de Mellora segundo as indicacións da lexislacion educativa.

Esta semana xa o fixeron oa alumnos de 6º e agora taca  facelo ás familias. Enviamoslles ó seu correo o enlace, pero o deixamos aqui por si tuveron algún problema no correo, O cuestionario esta elaborado nunha plataforma de google  e pide un correo de gmail para acceder, pero  non o recibimos, é TOTALMENTE ANONIMO

Pregamos o contesten antes do martes 9 de abril, non se tarda máid que uns minutos en realizalo.

Grazas pola súa colaboración.

EXCURSIÓN 6º FIN DE CURSO

Deixamos o arquivo adxunto coa folla de inscrición para a excursión de fin de curso de 6º á Granxa Escola de Bergondo os días 25-26-27 de xuño.

Prazo para entregar a inscrición: ata o venres 12 de abril.

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 23/24

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria.

No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Teñen toda información picando no seguinte enlace:

ADMISIÓN CURSO 24/25

Rematado o período de reserva de praza para alumnado dos centros adscritos, ábrese o prazo para solicitar a admisión no noso centro: do 1 ao 20 de MARZO.

Na paxina de admisión de alumnado da consellería teñen toda información sobre o proceso, formularios, lexislación,...

Deixamos un triptico do noso centro e un modelo de solicitude en arquivos adxuntos.

OBRADOIRO DE CONCILIACIÓN- 12, 13 e 14 DE FEBREIRO

Os días 12-13-14 de febreiro non son lectivos.

Como de costume o Concello levará a cabo o obradoiro de conciliación no nos centro, para nenos e nenas de 3 a 12 anos en horario de 9 a 14 h., Tamén hai servizo de madruga e comedor.

Deixamos a folla de inscrición no arquivo adxunto.

ADMISIÓN ALUMNADO – CURSO 2024/25 RESERVA DE PRAZA

Desde o día 15 de xaneiro ata o día 5 de febreiro esta aberto o prazo de presentación de solicitudes para a reserva de prazas dos centros adscritos: neste centro a teñen que realizar o alumnado que cursará 1º no noso centro e que están en infantil nos centros adscritos do Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e Monte Carmelo e os que están en 6º de primaria e van cursar 1º da ESO no IES da Pobra.

O alumnado de 1º a 5º ten permanencia no centro e non ten que facer nada.

Na ultima semana de xaneiro (informaremos máis adiante) realizaremos unha reunión informativa para as familias dos centros de infantil adscritos.

As solicitudes de reserva as poden realizar ben a través da paxina web admisionalumnado ou completando o modelo de reserva Anexo I en galego ou castelán que adxuntamos tamén como arquivo adxunto. Poden entregalo ben no noso centro ou no seu centro de orixe (despois pasaremos nós a recollelas). Recorden que teñen que completar tamén a folla 4 do modelo  (Anexo I-bis)(comprobación de datos e consentimento da outra persoa proxenitora)

Todo o proceso e información dispoñible na aplicación admisionalumnado.

Normativa:

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado…..

Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro.