Libros de texto

SEGURO ORDENADORES EDIXGAL

Pinchando  aquí deixamos unhas instruccións sobre o seguro do portatil edixgal de 5º. O horario de atención é de  8 da mañá a 6 da tarde

LISTAXES DEFINITIVAS E REPARTO DE CHEQUES

Publicouse a listaxe definitiva do fondo de libros de texto  en 3º e 4º e as axudas para a compra de libros de 1º e 2º 140 € ou 210 €), así como as de material escolar (50 €).

O reparto dos libros de 3º e 4º realizarase en setembro cando comecen as clases. O alumnado de 5º e 6º poderá acceder aos libros dixitais en setembro.

A entrega de cheques será a semana do 19 ao 23 de xullo en horario de 10 a 12 da mañá. Aqueles que non o recollan agora, poden facelo en setembro.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Desde hoxe están publicadas no taboleiro de anuncios do centro, na entrada do edificio grande, as listaxes provisionais das axudas para adquisición de libros de texto e de material escolar.

Teñen dous días  para realizar calquer reclamación. xoves 8 e venres 9)

LIBROS DE TEXTO CURSO 21-22

CORRIXIDOS ERROS NOS ISBN DOS LIBROS DE ONDAS DE 1º E DO LOBO LUPAS DE 2º.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 21-22 CORRIXIDOS ISBN.

En 5º e 6º estamos no proxecto E-DIXGAL - libros electrónicos e todo alumnado destes curso terá a licenza da Consellería. Poñemos o activity book pero non é necesario mercalo. Cando comecen as clases en setembro xa  diran as profesoras si é necesario.

Libros de 4º. Este curso tocaba cambialos, pero a próxima implantación da LOMLOE fixo que desde a Consellería foran prorrogados. Temos suficientes exemplares no fondo de libros do centro polo que non é necesario mercar ningún libro excepto o activity book de inglés.

Libros de 3º, neste caso non temos suficientes libros para todos, en todo caso hai que esperar ao listado definitivo de libros para saber os que lle tocan a cada alumno, non mercar en ningún caso o libro de relixión e o class book de inglés. O activity book si que haberá que mercalo.

O listado de 1º e 2º si que está complleto. Pasamos un listado dosl libros ás librerías da localidade.

A data limite de publicación  das listaxes provisionais será o 9 de xullo e das definitivas o día 20. Si podemos adiantar prazos o comunicaremos nesta paxina web.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Publicada a Orde para solicitar as axudas de libros de texo e material e acceso ao fondo solidario para o curso 2021/22.

LIBROS DE TEXTO 20/21

Lista de libros de texto para o curso 2020/21.

Pregamos esperen mercar os libros ata setembro, especialmente os de 1º e 2º a setembro. Os activity book de 3º  6º non entran en fondo libros, pero se poden adquirir coa axuda de material.

libros de 5º. Este curso teremos neste nivel libros dixitais por estar no proxecto e-dixgal. Todo alumnado deste nivel está incluído, o único que terán que mercar é o activity book.

LIBROS DIXITAIS EN 5º

O centro foi seleccionado para a participación no proxecto EDIXGAL para o vindeiro curso.

Esto quere dicir que todo o alumnado de 5º terá libros dixitais (para o seguinte curso serán os alumnos de 5º e 6º). Ainda que neste caso non fai falta solicitar a axuda de libros, si que está vixente a axuda de material escolar de 50 € para aqueles que a soliciten e lles corresponda.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

ublicada a convocatoria de participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso escolar 20/21. Prazo ata 19 de xuño.

MATERIAL ESCOLAR

LISTAS DE MATERIALDOS DIFERENTES NIVEIS: 1º

LIBROS DE TEXTO 19-20

Listado de libros de texto do curso 2019/20.

Non mercar os qu están en vermello.