Oferta educativa

Enviado por bandaseca o Ven, 02/09/2016 - 13:21

LIBROS DIXITAIS - SECCIÓNS BILINGÜES

Enviado por bandaseca o Mar, 03/06/2014 - 07:26

O centro ten solicitado para o vindeiro curso dous proxectos:

libros dixitais en 5º nivel. proxecto E-DIXGAL. É una convocatoria para centros abalar e trataríase de que os alumnos utilizaran só libros electrónicos, prescindindo do material impreso. Este curso no nivel de 6º os nenos comezaron a  utilizar os libros electronicos. Neste caso  os nenos os poderían utilizar en casa sen conexión a internet, incluso tendo a posibilidade de levar o portatil do centro para casa.

Sección biblingUes: para o vindeiro cruso incorporaremos seccións bilingües en 3º e 4º, e pasariamos as de 2º de coñecemento a pástica. Deste xeito en todos os niveis habería unha oferta  educativa de secciós bilingües na área de plástica.

PROXECTO ABALAR

Enviado por bandaseca o Ven, 22/06/2012 - 06:30

O noso centro presentou o proxecto para convertirse en centro Abalar e foi seleccionado. Deste xeito o alumnado de 5º integrarase neste proxecto.

O proxecto Abalar supón a integración plena das TIC  na práctica educativa introducindonos no concepto de centro educativo dixital.

O alumnado de 5º disporán dun ordenador portatil e encerados dixitais na súa aula. Este proxecto supón a introdución da aula de informática na aula,o tránsito dos actuais libros de texto aos libros dixitais, a paso da aprendizaxe pasiva á aprendizaxe colaborativa, a investigación e a aprendizaxe activa e interactiva, o paso do profesor que ensina informática ao profesor que usa a informática
para ensinar.  Deste xeito todo o alumnado ao completar a súa formación deberá posuír competencia dixital.

Para máis información poden visitar este enlace: http://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/