2º ciclo

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 23/24

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria.

No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Teñen toda información picando no seguinte enlace:

ACTIVIDADES 3º - PROXECTO LUDIEDUCA

Desde o proxecto Ludieduca da Cruz Vermella envían a derradeira actividade deste curso. Están no arquivo adxunto.  É unha actividade dsobre a árbore xeneáloxica Esta actividade é voluntaria para facer no tempo libre. Se queredes podedes enviar a Lorena os traballos ou fotos, ao correo que hai no documento . (loresa@cruzroja.es)

ACTIVIDADES 3º A

Actividades para 3ª A no arquivo adxunto. Repaso: Unidade 3

FICHAS COMPRENSIÓN 3º

Ola a todos!

A compresión é unha das actividades máis importantes que teñen que adquirir os nenos. Para os que xa remataron, teñen estes recursos para fotocopiar.

Lembrar, antes de realizar as actividades, ler primeiro unha vez, para saber de que trata. Ler unha 2ª vez fixándose nas preguntas que deben contestar. Leo ás veces necesarias contestando ben as preguntas.

O importante non é ir depresa e facendo, pouco a pouco, ben.

Ánimo a todos

ACTIVIDADES 3º- LUDIEDUCA- CRUZ VERMELLA

Desde o proxecto Ludieduca da Cruz Vermella envían as actividades para o mes de maio que están no arquivo adxunto.  A actividade deste mes  é máis práctica posto que se trata dunha manualidade para traballar a autoestima.  Esta actividade é voluntaria para facer no tempo libre. Se queredes podedes enviar a Lorena, no correo que hai no documento os traballos ou fotos. (loresa@cruzroja.es)

ACTIVIDADES 3º A

A profe de 3º A propon estas activiades de repaso para esta semana no arquivo adxunto.

ACTIVIDADES 3º B-MAIO

Deixamos 2 arquivos coas actividades desta semana da profe Sabela

ACTIVIDADES 3º B

Deixamos un arquivo coas actividades de Lingua Castelá e Sociais para esta primeira semana de maio.

ACTIVIDADES 3º - PROXECTO LUDIEDUCA

Como sabedes, en 3º estamos a desenvolver o proxecto Ludieduca da Cruz Vermella, que era unha sesión ao mes. No arquivo adxunto está o cadernillo que nos remitirion. Son actividades moi sinxelas ao mesmo tempo que distraen un pouco da rutina escolar. O cadernillo trata da prevención de riscos en casa e na rúa. Evidentemente esta actividade é voluntaria para facer no tempo libre e se poden. Se queredes podedes enviar a Lorena, no correo que hai no documento os traballos ou fotos. (loresa@cruzroja.es)

ACTIVIDADES 3º B

Deixamos un arquivo coas actividades de Sabela para fianis de abril.