Calendario escolar

Calendario escolar do curso 22/23

Destacamos que no primeiro trimestre o luns 31 de outubro é o dia do Ensino que se une ao martes 1 de novembro.

No segundo trimestre son festivos os dias do Entroido 20-21 de febreiro e o 22,mércores de cinza.

No terceiro trimestre, o centro elixiu como festivo o 2 de maio (martes) igual que todos os centros de primaria e infantil da localidade.

INICIO CURSO 22/23

O curso comezará o xoves 8 de setembro. Nos vindeiros días comunicaremos horarios e novidades deste curso no que comeza a implantación da LOMLOE nos cursos impares.

Cambio Relixión/Valores:

Si algún pai/nai desexa facer o cambio de relixión a valores ou viceversa, poden facelo antes do inicio do curso, ata o día 7. Teñen que pasar pola secretaría do centro e completar o formulario correspondente.

Coa implantación da LOMLOE (este curso en 1º, 3º e 5º) a materia de valores desparece e pasa a ser Proxecto Competencial.

DIAS NON LECTIVOS - ENTROIDO

Recordamos que segundo establece o calendario escolar non son lectivos:

luns e martes de entroido (28 de febreiro e 1 de marzo) e mercores de cinza (2 de marzo).

LUNS 2 DE NOVEMBRO, NON LECTIVO

O calendario escolar indica que todos os centros deberán elixir 2 días lectivos ó longo do curso, excepto que coincidan con festivos locais como ocorre co noso centro onde o luns de Nazareno é un deles, polo que compre elixir un só día. O dentro elixiu o luns 2 de novembro ó igual que os outros centros adscritos: Fernández Varela, Vilariño, A Granxa e o IES.

Aproveitamos para recordarlles que o calendario escolar determinou no primeiro trimestre  non lectivo (Día do Ensino) o luns 7 de decembro. O 8 de decembro é festivo.

Este trimestre as clases rematarán o martes 22 de decembro.

Festivo local-luns nazareno - horario secretaría

Recordámoslles que o vindeiro luns 21 de setembro non haberá clase por ser festivo local. O martes retomaremos as clases no horario habitual.

Horario de secretaría: 9:20h. a 10:45 h. e de 12:30 a 13:30 h.

Unha vez que todos nos estamos acostumando aos horarios decidimos reaxustar o de secretaría e adiantámolo 10 minutos.

Recordamos que, segundo indica o protocolo da Consellería, os pais non poden acceder ao centro no horario de recreo, neste caso de 10:45 a 12:15 h. Se algún pai/nai ten que recollelo, pedimos que se faga antes ou despois deste horario.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 20/21

Orde de calendario escolar 20/21.

calendario escolar (sen elección dos días do centro)

O curso empezará o 10 de decembro e rematará o 22 de xuño.

Días non lectivos: ademaís do local luns de Nazareno (21-set) e outro máis por determinar, temos o luns 12 de outubro, 7-8 decembro (día do Ensino e Inmaculada),

luns 17 de maio.

Vacacións: Nadal (23 dec a 7 xan. inclusives); Entroido (15-16-17 de febreiro),Semana Santa (29 mar a 5 abr inclusives)

PONTE TODOS OS SANTOS:

Recordamos que, segundo o calendario escolar da Consellería de Educación, o xoves 31 de outubro está declarado como Día do Ensino e non é lectivo.

Os centros poden solicitar dous días ó longo do curso como non lectivos. No noso centro un deles coincide co luns de Nazareno, o outro non lectivo se solicitou o luns 4 de maio.

Calendario escolar 2019/20.

INICIO CURSO 2019/20

As clases comezarán o vindeiro 11 de setembro en horario de 9:10 h a 13:50 h.

Haberá servizo de autobuses e comedor.

1º nivel: unha vez entren os nenos e nenas de 1º faremos unha reunión informativa cos pais e nais presentes dese nivel.

O luns 16-S é festivo local, o martes retomaremos as clases no horario habitual (9:10-13:50).

VACACIÓNS SEMANA SANTA

As vacacións de Semana Santa son do 15 ao 22 de abril.

Retomaremos as clases o martes 23 de abril no horario habitual.

CALENDARIO ESCOLAR

Principais festivos no calendario escolar:

Venres 7 de decdembro: día do ensino

Vacacións de Nadal: do sábado 22/12 ata o luns 7/1 (incluido)

Luns, martes e mercores, 4, 5 e 6 de marzo: Entroido

Martes 19 de marzo: San José

Semana Santa: do sábado 13 de abril ao luns 22 de abril (incluídos)

Mércores 1 de maio: día do traballo

Venres 17 de maio: día das Letras Galegas

Luns 20 de maio: día que escolle o centro (e resto de centros de primaria e infantil da localidade).

Avaliacións:  Como este curso a Semana Santa é moi tarde e volvemos o 23 de abril, decidimos adiantar a 2ª avaliación  un par de semanas, para igualar os trimestres.

A entrega de notas será para a 1ª av. o 21 de decembro,  a 2ª av. o 29 de marzo e a 3ª av. o 21 de xuño