ACTIVIDADES NADAL: CONTACONTOS E PANXOLIÑAS POLA VILA

O día 21 de decembro rematamos as as clases e comezamos as vacacións de de Nadal atao domingo 7 de xaneiro.

Estes días finais temos unha serie de actividades para rematar o trimestre e o ano:

O día 20 temos un contacontos na biblioteca a cargo de Charo Pita e que en varias sesións pasarán todos alumnos do centro. Esta actividade foi subvencionada polo Concello da Pobra do Caramiñal.

O día 21 a primeira hora os alumnos de teatro do centro farán a presenctación ao alumnado do centro dun sketch e a película para o concurso de curtametraxes. Despois imos realizar as XANEIRAS DE NADAL, cada nivel cantará dous villancicos en dous lugares diferentes da vila:

horario

Residencia 3ª idade

Mercado Municipal

Alameda

Fernández Varela

Concello

Centro de día

Centro de día

Concello

Fernández Varela

Alameda

Mercado Municipal

Residencia 3ª idade

12:30 - Todos alumnos nos reuniremos despois no cantón da leña (Cada curso cantará 1 panxoliña e todos xuntos o Aguinaldo de despedida)

1º- Polo Nadal    /    2º-Nadal   /  3º- Mi burrito Sabanero  /  4º- Volver a casa por Nadal  / 5º- Ay del chiquirritín    /   6º- Navidad Rock

13:00-  12 BADALADAS con gusanitos e chocolatada.