AXUDAS ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO

Convocatoria das axudas de escolarización do Concello de A Pobra do Caramiñal para familias con problemática socio-económica.

O prazo comezará o día 3 de xullo ata o día 21.

Deixamos nos arquivos adxuntos  nota informativa do Concello, a convocatoria completa, solicitude, certificado do colexio.

AXUDAS ESCOLARIZACIÓN CURSO 22/23. CONCELLO

Informan dende o Concello, da convocatoria das axudas de escolarización, tanto de materiais coma de comedor para o curso 2022-2023. O prazo de entrega de solicitudes comezará o día 4 de xullo e remata o 22 de xullo inclusive. Achegamos as bases das axudas xunto cos anexos.

Para calquer aclarción dirixirse ó Concello da Pobra - Asuntos Sociais.

ENTREGA HISTORIAL ACADÉMICO

Desde o luns 19 de xullo entregaremos os historiais academicos do alumnado de 6º.

Recordamos  que este historial está expedido en papel oficial e é para gardar na casa (como o libro de escolaridade antigo), non fai falla levalo ao IES, xa lles remitimos nós unha copia.

MODELO XUSTIFICACIÓN FALTA ALUMNOS

Adxuntamos documento de xustificación de falta do alumnado para entregar ao profesorado en caso de falta deste.

CAMBIO RELIXIÓN - ATENCIÓN EDUCATIVA

Segundo indica a LOE, no comezo de curso pódese  cambiar a opción de recibir clase de relixión católica ou de atención educativa. Se desexan variar a opción actual, poden facelo ata o luns 13 de setembro cumprimentando o impreso correspondente en secretaría. Se continúan igual non teñen que facer nada.