Blogue de 1º e 2º Primaria

Parece unha rosa

O 24 de febreiro conmemoramos o día de Rosalía de Castro. Os alumnos de 2º B recitamos e gravamos un poema dela titulado "Parece unha rosa". Este foi o resultado, esperamos que vos guste.

Exposición Gaudí

Hoxe, os nenos e nenas de 2º presentaron ante o alumnado e profesorado de todo o colexio todo o que aprenderon durante este curso sobre a vida e obra de Gaudí.

Mirade cantas cousas nos contaron!

Cos pés na terra

Os nenos e as nenas de 1º xunto coas súas profes fixeron un traballo estupendo no invernadoiro: prepararon a terra, plantaron diferentes cenorias, fresas, cabazas... e con axuda de dúas personas moi especiais, o avó de Cristian e a avoa de Claudia, aprenderon como se plantan as patacas e plantarónnas.

Xa por último, invitaron aos demais nenos, nenas e profes do colexio a visitar con eles o invernadoiro e coñecer máis a fondo todo o seu traballo.

No vídeo poderedes ver un resumo de todo o proceso. Ademais, a partir do día 20 participaremos con el no concurso de Voz Natura, polo que necesitamos o teu voto! ! Gracias.