O Recanto das Tic

abalarMóbil

As notas da 2ª avaliación poderédelas consultar na app abalarMóbil (as notas poderédelas ver o venres 3 de abril ás 14:00, tal e como estaba previsto)

[*IMPORTANTE: O número de teléfono que tedes que poñer no paso 1 da instalación ten que ser un dos números que figuren nos datos persoais que facilitastes ao centro.]

Se aínda non a tes instalada, pincha nun dos seguintes enlaces para descargala:

Android      iPhone (iOS)

A continuación deixámosvos a guía completa que para que coñezades todas as posibilidades que ofrece abalarMóbil.

Se tedes algunha incidencia coa app, pinchade AQUÍ e cubride o formulario.

Tamén podedes poñervos en contacto co centro vía telefónica.

DÍA DA PAZ: ACTIVIDADES PARA TODA A PRIMARIA

O 30 de Xaneiro celébrase o Día da Paz e da Non Violencia.

A Web Orientación Andujar ofrécennos un interesante material imprimible para traballar, de xeito transversal na aula, valores referidos a Paz. Está organizado por niveis para toda a Ed. Primaria. Pódese descargar e imprimir. Moi recomendable.

Este material foi elaborado pola "Cruz Vermella" aínda que o aparece publicado en ORIENTACION ANDUJAR

70 CURTAMETRAXES PARA EDUCAR EN VALORES. Día da Paz e da Non Violencia.

70 CURTAMETRAXES PARA EDUCAR EN VALORES.

(Web: Educacion 3.0)

O 30 de Xaneiro celébrase o Día da Paz e da Non Violencia. Na web Educación 3.0 está publicado un repositorio con 70 curtametraxes para educar en valores. A través destes curtos o alumnado reflexionará sobre a amizade, a solidaridade, o traballo en equipo, o respecto ás persoas… Interesante para traballar na aula.

Clicar na imaxe para acceder ao recurso.

cortometrajes portada

100 ACTIVIDADES PARA DESENVOLVER A COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO.

Na seguinte presentación encontraremos un listado de 100 actividades onde se pode traballar a competencia dixital do nosos alumnos e alumnas.