Blogue de 3º e 4º Primaria

Vista Alegre News

Hoxe no noso colexio o alumnado de 3º xunto co de infantil de 5 anos B converteron a súa clase nun plató de televisión para gravar un programa especial sobre as Vespas Velutinas.

Foi unha experiencia moi interesante que de seguro repetiremos!

Saída por Burela

O pasado martes, o alumnado de terceiro e cuarto puxémonos en marcha para coñecer un pouco máis a fondo un dos aspectos máis importantes da nosa vila: o mundo do mar.

Xunto coas monitoras de Gaia, Begoña e María José, puxemos os chalecos e comezamos a nosa saída repartidos en tres grupos.

Visitamos a nave de redes, onde nos explicaron o moito que lles gustaba o seu traballo, o importante que era saber matemáticas ou lingua para poder levalo a cabo. Amosáronnos distintos tipos de redes e moitos utensilios antigos relacionados coa pesca: nasas, bocinas, áncoras, etc.

Tamén visitamos o Barco Museo, onde descubrimos como era por dentro unha embarcación típica da pesca de bonito e tamén vimos outros elementos relacionados coa pesca e o fondo mariño.

Ademais, na cetárea e na peixería coñecimos distintos tipos de peixe e marisco.

Foi un día moi entretido!

Baile 4º curso

Aquí vai un anaco do baile que realizou 4º curso para o alumnado belga, no día da segunda visita ao colexio Vista Alegre:

ASÍ CELEBRAMOS SAMAÍN