Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

Resultado de imagen de TWINSPACEhttp://sepie.es/doc/comunicacion/logos/SEPIE_erasmus_plus.gif

Save

BENVIDA A ESTE NOVO CURSO ESCOLAR 2019-2020

FIN DE CURSO 2019

O pasado 20 de Xuño as nenas e nenos do Ceip Plurilingüe Vista Alegre puxeron punto e final ao curso 2018-2019 cun festival na Casa da Cultura de Burela. Todos xuntos desfrutamos das actuacións musicais, dos bailes e das representacións que os alumnos prepararon con ilusión. Desexámosvos un bo verán.

Promoción 2019: Despedida aos alumnos de Sexto

Homenaxe aos alumnos de 6º de Primaria que abandoan o noso colexio para seguir medrando, aprendendo, formándose, para mellorar sempre en todo. Desexámoslles moita sorte nos seus estudos e que acaden os seus obxectivos e soños. Esperamos que nos recorden e recorden os bos momentos que compartiron con compañeiros e profesoeres no noso colexio.

Queridísimos alumnos, este pequeno video é un agasallo que esperamos vos guste. Gracias por deixarnos bos recordos e tantos momentos compartidos.

Para poder visualizar o video en pantalla completa, facer clic AQUÍ