Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

Vistalegrin 2016

VOTACIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

O Consello Escolar é o principal instrumento a través do cal a comunidade educativa participa na toma de decisión, acordos e na xestión do centro.

A Xunta Electoral  do centro, encargada da elaboración do calendario electoral, dispuxo como data de votación o luns 28  de novembro de 17:00  a 19:00 horas para o sector de nais e pais do alumnado.

Relación dos/as candidatos/as que se presentan á referida elección, segundo se indica de seguido por orde alfabético de apelidos:
1.-María Teresa Baltar Otero  (nai de Alvaro Ben Baltar)
2.-Óscar Fustes Prieto  (pai de Oscar e Xisela Futes Aldana )
3.-María José García Basanta  (nai de Laura e Alejandro Mosquera)
4.-Margarita Montserrat Pousa Ortega  (nai de Alexandre García Pousa)

Moitas Gracias por participar...

MAGOSTO 2016

O pasado venres 18 de novembro, celebramos no noso colexio o Magosto.

Gustaríanos agredecer a todos a vosa colaboración, á ANPA por traer as castañas e os bolos preñaos, aos que participaron no asado das castañas, e como non ás familias, tanto por acompañarnos nun día tan divertido, como pola súa colaboración nas exposicións de froitos do outono.

Samaín 2016

Como ben sabedes o pasado 28 de outubro celebramos no cole o Samaín.

Tivemos moitas actividades de medo como a elaboración da merenda terrorífica, degustación da mesma, bailes... No video poderedes observar o ben que o pasamos neste día!! :)

Dar as grazas as familias pola súa colaboración na decoración dos dous edificios do centro, aportando unhas cabazas espectaculares, mil grazas!