Actividades extraescolares

Día da Paz 2021

Para celebrar o Día Escolar da Non Violencia e da Paz decidimos facer entre todo o alumnado do colexio un "Scrabble compostelano" con palabras que nos transmiten sensacións positivas, palabras vinculadas á paz.

Cada clase fixo un listado con palabras que lle transmitían paz e posteriormente, a cada clase chegou unha desas palabras metida neste "crucigrama que vedes", algunhas definicións resultaban un tanto complexas... por iso decidimos gravar un vídeo explicando á nosa maneira, coas nosas palabras, o seu significado.

Animámosvos a que completedes o crucigrama interactivo (clicando á esquerda da presentación, sobre  pomba) e a que visualicedes a actividade.

Moi pronto amosarémosvos o resultado final.

E como dixo Gandhi: "Non hai camiño para a paz, a paz é o camiño". Así que tendo ben presentes todas estas palabras, camiñemos sementando paz.

ENTROIDO 2020

Despois de semanas de preparación, celebramos o entroido no CEIP Plurilingüe Vista Alegre (Burela). Aquí tedes un resumo de diferentes momentos do día:

NADAL 2019

Neste vídeo podedes ver as actuacións de tódolos cursos no festival de Nadal deste ano:

Dende o CEIP Vista Alegre desexámosvos unhas boas festas !

SAMAÍN 2019

O pasado mércores día 30, coas cabazas xa decorando o colexio, contamos cunha nova edición do 'Taller de comida terrorífica'.
No patio, logo de dar conta dos ollos preparados no taller, fixemos un repaso de cancións que coñeciamos todas e todos relacionadas co Samaín.

Deseguido tedes un resumo do día!