Blogue de 5º e 6º Primaria

Promoción 2019: Despedida aos alumnos de Sexto

Homenaxe aos alumnos de 6º de Primaria que abandoan o noso colexio para seguir medrando, aprendendo, formándose, para mellorar sempre en todo. Desexámoslles moita sorte nos seus estudos e que acaden os seus obxectivos e soños. Esperamos que nos recorden e recorden os bos momentos que compartiron con compañeiros e profesoeres no noso colexio.

Queridísimos alumnos, este pequeno video é un agasallo que esperamos vos guste. Gracias por deixarnos bos recordos e tantos momentos compartidos.

Para poder visualizar o video en pantalla completa, facer clic AQUÍ

Obradoiro de plantas aromáticas

Os alumnos de sexto participaron nun obradoiro sobre plantas aromáticas a cargo dunha monitora de GAIA. Nel aprenderon a plantar sementes de varias plantas aromáticas, a recoñecelas e a elaborar un saquiño de lavanda para usala de ambientador. Foi unha actividade moi interesante e ben aproveitada.

Día Internacional da Muller