Blogue de 5º e 6º Primaria

Letras Galegas 2020

Presentación sobre o autor homenaxeado nestas Letras Galegas para compartila con todos os compañeiros e comunidade escolar. O seu autor é Cristian de 5ºA.

Cuaderno virtual de 5ºA. Estado de Alarma.

Cuaderno hecho durante estas semanas de confinamiento, con publicaciones de todos los alumnos y alumnas de 5º A.

HORA DE LER

Cada día, recorda que tes que ler... igual que o facíamos no cole, so que agora dispóns de máis tempo...

Por se non sabes que ler hoxe, aquí tes as revistas PAPAGAIO destes meses de abril e xuño. Están aí debaixo como ficheiros adxuntos. Asi podes descargalas ao teu ordenador e conservalas para sempre. Sei que che gusta lelas... Disfruta.

ACTIVIDADES DIVERTIDAS PARA REPASAR E APRENDER

A continuación vou ir poñendo algunha actividade que elaborei para que repasedes de forma divertida. Podedes acceder a elas sen ter que rexistrarvos na páxina onde as elaborei, porque o rexistro non é obrigatorio. De todos xeitos, se vos rexistrades, aparecerá a vosa posición no ránking co voso nome e coa puntuación acadada. Os pasos para o rexistro son os seguintes:

1. Acceder á web: https://es.educaplay.com

2. Crea unha conta gratuita.

3. Pon o teu nome e apelido.

4. Pon o correo electrónico da túa nai ou pai.

5. Pon o país (España) e o teu ano de nacemento.

Pedirán permiso aos teus pais por medio do correo electrónico e serán eles os que activen a conta, premendo na funcionalidade de ACTIVAR CONTA.

6. Volve a escribir o correo electrónico anterior (da túa nai ou pai).

7. Marca a opción de "Non son un robot" e acepta as normas.

8. Por último, dálle a REXISTRARME.

Aquí deixo o acceso a estes 2 roscos que vos preparei. Espero que vos guste facelos. Poden axudarvos na casa e repetir cantas veces sexan precisas ata acadar facelo no tempo límite (5 minutos). BOA SORTE!

ROSCO 1:

ROSCO 2: