Biblioteca Escolar

GUÍA DE LECTURAS PARA O NADAL 2015

UN BO REGALO ........ UN LIBRO !

Libruxa preparou para ti unha selección de libros para que leas neste NADAL...

Pincha encima do logo de Libruxa para poder abrir a GUÍA DO NADAL 2015

Desexamoslles a todos un Bo Nadal e Feliz 2016 !

Madriñas e padriños

En que consiste esta actividade?

Cada alumno/a de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria apadriña a un neno/a máis pequeno/a (3 anos, 4 anos, 5 anos, 1º ou 2º de Primaria) para contarlle un conto no patio ou nas zonas verdes do colexio. Ademais, moitos destes nenos/as máis pequenos/as recibiron un agasallo por parte do seu padriño/madriña.

O pasado venres levouse a cabo: os padriños e madriñas foron buscar aos seus afillados/as ás súas aulas, leváronos ao patio ou ás zonas verdes e léronlles o conto que tiñan preparado para eles. Ademais, moitos afillados/as recibiron un agasallo por parte do seu padriño/madriña. Daba gusto ver todo a pista e as zonas verdes cheas de nenos e nenas léndolle aos máis pequenos/as.

Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración: madriñas, padriños, afillados, afilladas, profesorado implicado... Aquí vos deixamos un vídeo con pequenos fragmentos dos contos e algunhas fotos.

Entrega de diplomas

Antes de despedirse de todos os alumnos do centro, Libruxa quixo que fixeramos entrega duns diplomas aos ganadores dos concursos convocados para o deseño dos personaxes e da portada do cómic: Iria Pardo (6ºA) e Lucía e Nausica (4º)

E ademais, tamén quixo despedirse dos alumnos e alumnas de sexto que se nos marchan do cole e aos que imos botar moito de menos. Desexámoslles o mellor na súa nova aventura!

Monicreques Monte Castelo

Un grupo de alumnas do IES Monte Castelo visitou a nosa biblioteca para representarlle aos nenos de 4 anos  unha pequena obra con Monicreques. Tratábase dunha adaptación da popular obra dos "Músicos de Bremen" que a todos nos gustou moito. Gracias a este grupo de nenas que nos fixeron disfrutar moito coa súa representación.