Plans do Centro

Plan dixital 22/23

No documento adxunto podedes descargar o Plan Dixital do centro, que se elaborou durante o pasado curso e que se implementará durante o ano escolar 22/23.

PLAN DE COMUNICACIÓN EXTERNA

Tal e como se vén de aprobar en Claustro e Consello Escolar, publicamos o plan de comunicación externa, que é o que lle afecta á Comunidade escolar.

Información COVID-19. Procedemento en caso de positivos nas aulas

Achegamos información sobre o actual protocolo da xestión epidemiolóxica ante a aparición de casos COVID-19:

1. CASOS CONFIRMADOS DE COVID-19

Realizarase illamento domiciliario ata levar 3 días sen síntomas e sempre que pasasen 7 días desde que estes comezaron. Se non tivo síntomas, deberá manter o illamento ata pasados 7 días desde a recollida da proba diagnóstica.

2. CONTACTOS ESTREITOS

2.1. Se o contacto se deu FÓRA DO CENTRO educativo:

O contacto deberá quedar en illamento domiciliario seguindo as indicacións do persoal sanitario correspondente, e avisarase ao centro da situación.

2.2. Se o contacto se deu NO CENTRO educativo (aula, comedor, actividade extraescolar...):

2.2.1. En unidades con catro ou menos casos positivos ou que non superen o 20%:

Os considerados contactos estreitos do caso positivo non farán confinamento salvo que se trate de persoas inmunodeprimidas ou presente síntomas. Con todo, durante 10 días serán obxecto de vixilancia e deberán cumprir ao máximo coas medidas de prevención (uso de máscara, mantemento de distancia de seguridade, evitar visitas a persoas de risco, reducir interaccións sociais…).

2.2.2. En unidades con cinco ou máis casos positivos ou que superen o 20%:

O persoal técnico da Xefatura Territorial de Sanidade realizará un estudo epidemiolóxico identificando os contactos estreitos, os cales recibirán un test de antíxenos mandado dende o centro para que o realicen na casa.

INFORMACIÓN ADICIONAL:

• No seguinte enlace podedes consultar as medidas indicadas segundo vixilancia ou corentena na poboación xeral:

• No seguinte enlace podedes consultar as instrucións de uso dos test rápidos de antíxenos (páxinas da 6 a 9):

Dende o centro mandamos moito ánimo para afrontar a situación na que nos atopamos e apelamos á responsabilidade de todos polo ben da nosa comunidade.

Un saúdo afectuoso,

O Equipo COVID